Merkillistä kun köyhä Suomi on jatkuvasti syytämässä rahaa milloin minnekin. Alla Iltalehden uutisointia jossa Vanhanen kertoo että lainaamisesta Kreikalle aiheutuisi Suomelle tuntuvaa voittoa. Varmaankin,hahhaa. Olettaisin että myöhemmin velat annetaan anteeksi, taikka niitä muuten tuntuvasti aalennetaan. Miksi Suomen poliitikot esiintyvät siten että Suomella on varaa tukea kaikkea mahdollista katastrofia joita maailmalla sattuu. Saataisiin nyt makseltua edes poliitikkojen ja muiden yhteiskunnan silmäätekevien korkeat palkatkin.
Tuo Suomen rahan lainaaminen muille on samaa kuin jos minulta tulisi joku hätää kärsivä pyytämään avustusta ja kun minulla ei olisi, lainaisin naapurilta auttaakseni hädänalaista. Kerran pari se onnistuisi mutta ei pidemmän päälle vaan olisi konkunrssi edessä. Tietääkseni Suomen valtio itsekin pyörii lainarahalla, joten eiköhän jo olisi parempi autella vaan näitä kotimaan hädänalaisia jotka roikkuvat leipäjonoissa ja yrittävät tulla toimeen alituisesti päälle painavien elinkustannuksien korotuspaineiden kanssa, joita paineita aiheuttavat juuri poliitikkojemme toiminta.
"Vanhanen: Kreikalle lainaaminen Suomelle reilusti voitollista
Perjantai 26.3.2010 klo 02.05 Pääministeri Matti Vanhasen (kesk.) mukaan suomalaisten veronmaksajien ei ole syytä olla huolissaan rahan lainaamisesta Kreikalle, sillä Suomi tekisi lainajärjestelyllä tuntuvaa voittoa."
Millähän rahalla Vanhanen lainailee
4
157
Vastaukset
- M.V meinaa?
Emme saa senttiäkään takaisin Kreikalta, Espanjalta ja Portugalilta, vaikka niiden BKT nousisi korkeammalle kuin Suomen. Olemme EU:n nettomaksajia, eli meidän kuuluu saada tukia vähemmän kuin maksamme EU:lle jäsenmaksuja.
Poliitikkomme haluavat kertoa fiktiota TV- ym. mediahaastattelussa äänestäjilleen, että "Suomella menee paremmin kuin koskaan", vaikka asia on juuri päinvastoin. Mainitsemasi leipäjonot, työttömät ja asunnottomat ovat hyviä esimerkkejä hyvinvointiyhteiskunnasta. Veroja nostetaan, jotta saadaan lahjoitettua mm. Kreikalle rahojamme. Kallis euro vaikeuttaa vientiteollisuutta...- von Lagerbom
Että saa itselleen jonkinlaisen parrulastin.
- Pain Greese
Kyllä se on niin, että jos muut EU- maat joutuvat lainaamaan Kreikalle, ei siitä ole mitään voittoa odotettavissa. Kirjaus tehdään taseessa vuosien päästä luottotappiona, sanokai mun sanoneen...
- Mani Siitin
Saari että hänen sosiaalitukensa vähenee kun Vanhanen pikkusen sijottaa ulkomaille. Eikös Kartanonherra saakaan sitten tiluksilleen tukiaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792322Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1371481- 1331452
- 1541193
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373927Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683
