Maukan tarinoita maailmalta

perusjatka.maukka

Oon ulvova mylläri, saatana!

Eka päivä karussa, pää on kipee ja muutenkin tutisuttaa.
Menin hierontaan, öljyhierontaan kun ei tarvinu pelätä hajusta kiinni jäämistä ja saahan siellä suihkunkin jälkikäteen.

Alastomana makaamaan siihen pukille. Menin selällee, voi viddu mulla seiso jo.
Likka sano että käänny mahalles, mä hieron selän ekana. No nii, niipä tietysti...hoh hoijaa.
Kahen tunnin setti, se hiero ekan tunnin mun selkää ja pakaroita. Se pakaraosuus oli kiva, vasinki ku se hipas välillä palleja.
- Nonii, käänny selälles.

Kysyin siltä että voiks sä hieroo ton kans ja ohjasin kättä.
Selvää kauraa.

Se hiero mun vehettä öljyllä, samaan aikaan etusormi mun perseessä.
Jumal auta, karpulamälli lähti ampuen, mä huusin ja kovaa.

Suihkuun ja alakertaan maksamaan.

Siellä oli muutama tantta ottamasa jalkahierontaa ja yks herrasmies silmät kiinni.
Ne katteli mua, hihitteli, saakeli ihan oli suomalaisen olosia.

Kattokaa, hihitelkää.
Join teeni rauhassa, poseerasin niille,
Mä oon komee,
Mä oon korskee,

Viddu, mä oon Ulvova Mylläri!

18

7185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perusjatka.maukka

Missään lienee ei todistettu, että hieronnalla olisi terveysvaikutuksia.
      Syöpätapauksissa se jopa on kielletty.
      Sitkeästi uskotaan kuitenkin, että hieronta rentouttaa lihaksia jne.
      vaikka olo on enemmänkin kuin piesty hieronnan jäljiltä.
      Poistaa kuulemma "tukkoisuutta" ja jännitystä lihaksista jne.
      Uskoiskohan?

Maukkakin kävi tossa hieronnassa, sellasessa kiinalaisessa missä oli
      kuumia pyyhkeitä ja muuta poikkeavaa normaaliin "ruotsalaiseen"
      hierontaan verrattuna.

Tyttö hieroi niskaa, hartioita ja kasvoja, öljyllä.
      Hieroi hauiksia, ojentajia ja käsiä, öljyllä.
      Hieroi pitkään ja hartaasti rintalihaksia, hitaasti veivaten, öljyllä.
      Perkele...Maukalla rupes peitto pomppimaan alaruumin päällä.
      Hieroi vatsalihaksia öljyllä, ylhäältä ja alhaalta...
      Voi saatana...peittotosta meinas tulla lentävä matto...

Kyllä siinä hieronassa jotain terveysvaikutuksia täytyy olla...
      Ei Maukka muuten uudestaan vaivautuisi, vaikka lihasjännitys ei täysin lähtenytkään.

• perusjatka.maukka

Thaimaassa, siellä jossain, melko lähellä, missä pitkäkaulaiset naiset kultaputkineen kaulassa näyttää sulojaan, on kylmä nukkua. Vuoriston ilma raikas, kylmä ja kostea. Kosteus nousee vuorten sumusta. Maja haisee kellarilta, mullalta ja maan tuoksulta. Aurinko laskee aikasemmin. Se katoaa vuoren harjanteen taa nopeammin kun yleensä alavalla maalla tai meren rannalla. Samalla piirtää vuoren laella olevan asutuksen silhuetin taivaanrantaan ja näyttää ikkunoista pilkistäviä pieniä valoja hetken aikaa ennen kuin ne sammumvat auringon myötä. Pieni puro solisee vuoren kyljessä, hiljaisuudessa sen ääni moninkertaistuu.

Maja on kylmä ja kostea. Pesuhuoneessa kaasukäyttöinen vedelämmiten joka humahtaa käyntiin nappia painamalla ja hanan avaamalla. Alaston liekki kattilan alla lämmittää virtaavan veden. Vaimo ottaa suihkun ensin, sitten poika, vaipassa kakka, pojalla ikää pikkasen reilu vuosi. Vedenlämmitin ei käynnisty enää, mitä helvettiä? Renkkaan masinaa ja painelen käynistysnappia ees taas, eikä mitään tapahdu. Napero saa kylmän suihkun. Perseen pesu. Urhea pikku viikinki, inahdustakaan ei päästänyt, jännitti vaan pakarat ja kintut, otti vastaan sen mitä tuleman piti. Avantouimareitten sukua, perskele. Oma vuoro suihkia, kylmä vesi lirisiee ja jumalauta se ON kylmää, henki salpautuu ja tempasen hanan isommalle, että kyllä tää tästä, samassa liekki hulmahtaa ja vesi lämpiää. Mitä perkelettä? Virtausnopeudestako se vaan olikin kiinni? Ei helvetti, napero oli ainoo joka sai kylmän suihkun.

Vaimon kanssa rauhallisesti vierekkäin maaten, kylki kyljessä.
      Onneksi on paksut vällyt ja peittoja riittävästi, selän allakin yksi patjaa vasten.

Ollaan oltu reissussa jo muutama päivä ja se jo tuntuu haarussakin. Tunnen pientä syylisyyttä vaimon huomiotta jättämisestä ja pelkästä ”regular” seksistä, mutta on niin kylmä, haeskelen tekosytiä itselleni puolustukseksi. Lähestyn vaimoa ja siirryn reisien väliin. Siirrän reisiä enemmän auki ja jäykistyneellä siittimelläni hivelen vakoa. Hieron hiljaa ja painan. Tunnen kuinka se kostuu ja lopulta vetelen nupilla vakoa pitkin ylhäältä alas. Työnnän sisään ja siitin pysähtyy keskivälille. Vedän hiukka ulos ja taas sisään. Koko varsi kastuu. Lopulta se uppaa kokonaan. Elimet vastakkain läpsyttää. Onneksi vaimo on nopeasti laukeevaa sorttia, se tekee miehiselle itsetunnolle niin hyvää.

Lopulta melkeen nukahtaneena, vaimo kainalossa, kysyn häneltä.
      - Nuoleekohan paikalliset pillua?
      - Johonka vaimo vastaa, nuolee ne, mutta auringonpaisteessa.

Nyt on todellakin niin kylmää ja kosteaa että jäsenet jäykistyy ilman peittoa.

Pääsen uneen ja herään taas.
      Kukko kiekuu. Ei kirkkaasti, mutta käheästi.

Mitä helvettiä?

Kukko kiekuu.

Ei saatana, kello ei voi olla enempää kun kolme yöllä.
      Miks se kiekuu?

Yritän lasken kertoja montako kertaa se jaksaa, rytmi kuitenkin vaihtelee ja se ei kieu yhtäpitkillä tauoilla vaan jatkaa halutessaan, pääsen laskelmissa kuuteen ja nukahdan taas. Näen unta, että herään aamulla ja pojan matkasangyssä makaa kaksi lasta. Toinen vilkas ja energinen ja toinen tyyni ja rauhallinen. Mitä helvettiä, paniikki valtaa ja huudan tukahtunutta huutoa sisäänpäin, kumpi näistä on mun poikani! Otan sen vilkaan syliin ja pitelen sitä, tämän sen täytyy olla, se käyttäytyy ihan kuin mun oma poikani. Kuitenkin joku ääni selittää mulle, että vuorilla on henkiä jotka erottaa ruumiin sielusta ja jättää ne erilleen. Ei helvetti, mulla on sylissä pojan sielu, ruumis makaa tossa sängyssä, kuinka mä kytken ne takasin yhteen?

Kukko kiekuu taas ja mä herään.

Kello ei voi olla kun neljä.

Yritän nukkua, mutta en pysty. Kukko kiekuu taas. Vastakkaisen vuoren rinteeltä toinen kukko yhtyy siihen ja kohta kolmaskin. Kolme kukkoa kiekuu. Yritän löytää logiikkaa siitä, mutta en löydä. En käsitä kukon epätäsmällisyyttä, eikä aurinko ole vielä edes noussut. Miten helvetissä ne ennenvanhaan heräs?

Paljon myöhemmin, herään omassa sängyssä aamulla, kaikki on hyvin. Vaimo toisella laidalla ja poika puhisee siinä keskellä. Uni vuorenhengistä palaa mieleen, poika on ok, mutta päivääkään ei ole mennyt etteikö asiat palaa mieleen. Joku pieni palanen sinne kylmään itseltäni jäi. Ehkä ne henget on sittenkin olemassa.

Ei kieu kukko.

• perusjatka.maukka

.

On tuota painoa päässyt kertymään viitisen kiloa liika.
      Nyt jo viisari värähti yhdeksänkymmenenviiden kilon kodalla.
      Maukalle hyvä paino on 90kg ja siihen myös pyritään. Eli viitisen kiloa pitäisi nipistää.
      Viimeiset päivät olenkin punttitreenin lisäksi tehnyt 1-4 tunnin kävelylenkkejä kaupungilla ja rannassa.

Tänään lenkillä tuli sellanen fiilis, että tarvitaan vähän tehokkaampaa kalorinpolttoa, jotenka puikahdin vanhaan tuttuun Special Massage paikkaan, siihen missä on suljettu yläkerta ja panssariovi sähkölukolla.
      (lisää tarinoita paikasta jatkossa)

Mukava typy sattu kohdalle. Heti tuntu, että nyt on otteet kohdallaan ja synkkaa. Hierontavaiheessa oli todella hivelevää ja herkkää otetta. Siitä Maukka tykkää. Tuntu ihan että ei olis ollu ”hutsun” kanssa ollenkaan. Siitä intoutuneena nuolasin tytöltä tupsut. Ulina oli kova ja mulla lopulta käsi niin märkä, että se lipsu käsinojalta kun otin kiinni.

Kiitokseks tyttö sitten lupsutteli multa ja laitto kondomin pelkän suunsa avaulla päälle.
      Kuinka moni muuten palstan tytöistä osaa tempun?
      Vakuutan ettei ole ihan helppoa kun ei meinaa sitä muutenkaan päälle saada.

Lopulta sain tyton selälleen ja alkuahdistuksesta huolimatta muljahti.
      Muutaman vedon jälkeen liuku olkin kun tyhjää vaan.
      Tytöltä lipsahti ”HuaiNii”.
      Käpertyi lopulta mun kainaloon ja torkahti.

Kävely ja Special Massage on hyvää painonpudotukselle ja eturauhaselle.
      Kilohintaa tosin tulee.

.

• perusjatka.maukka

.

Se vikisee.
      Se vikisee ja kiemurtelee juuri niinkun ammattilaiset tekee.
      Siis teeskentelee, yrittää saada mut tulemaan nopeesti.
      Mä otan sen pään mun käsien väliin ja katson sitä silmiin.

Hymyilen sille ja ”pysäytän” sen.

Tyttö, jonka nimeä en tiedä, lopettaa ininän ja katsoo mua silmiin, hymyilee.
      Liikun hitaasti ja katson sitä silmiin koko ajan. Tyttö pitää silmät auki ja katsoo takasin.
      Näkee pienet merkit, mun ilmeen muuttuvan ja tavoittelee huulilla mun nänniä.
      En pyristele vastaan vaan annan lähteä helposti ja pinnistelemättä.

Painan pääni tytön kaulaan ja nuuhkin sen tuoksua.
      Silitän sen liukasta mustaa tukkaa.

Lepään tässä hetken hiljaa.

- Maukka -

• perusjatka.maukka

.

Maukkakin on karran elämässään tarvinnu vaseliinia.
      Se oli siihen aikaan ku Pekingissa armeijan ylläpitämä ensimmäinen Maggie`s baari oli pystyssä.
      Maggie’s baari oli ulkomaalaisille tarkotettu juottola jossa oli hyvä meininki ja paljon maksullisia naisia.

Sinne tuppas kovasti Monkku working girlit tulla.
      Mongolialaiset naiset oli enemistönä
      Otin minäkin sitten sellasen iloks.

Mentii tytön kämpille yöks, vaatteet pois ja punkaa möyrimää.
      Lusikka-asennossa siinä sitte ensin lämmiteltii.
      Meinasin, että tuuppaan kakkosee.
      Räkäsin kouraa, uh, mut ei siitä huolimatta muljahtanu.

Tyttö vinkkas et tuol telkkaripöyrällä on pönikkä.
      Mitä hittoa?
      Ihmettelin, mutta kuitenkin yön pimennossa könysin pönikälle.
      Pitkä syvä purnukka, hieman peloissani työnsin käden sisään ja
      …pohjalta löytyi kerros…VASELIINIA!

Otin puol kourallista. Voitelin sillä.

Ei taida vaseliinia enää nykyään muuhun tarvita.

.

- Maukka -

• perusjatka.maukka

.

Silloin kauan sitten, siitä on aivaa varmasti jo 15 vuotta. Olin silloin nuori mies, alle kolmekymppinen. Kokemuksen nälkä kauhea ja aina innokas näkemään uutta.

Meillä oli firman tikkailta. Istuttin Bekingissä Otto Vitosessa. ”Otto vitonen” (Take Five) oli siihen aikaan suomalaisomisteinen juottola Bekingissä. Omistajina oli suomalainen nainen ja australialainen mies, aviopari. Kokkina toimi silloin Jukka, pirteä veijari jonka luulen edelleen olevan paikalla vaikka ”Otto vitonen” on vaihtanu paikkaa pari taloa oikealle samalla kadulla ja omistajat vaihtunut. Jukka pyörittää bisnestä edelleen Otossa osaomistajana parin kiinalaisnaisen kanssa, uskon mä.

No, meillä siis oli tikkailta.

Heitettiin enkä mä ole siinä erityisen hyvä. Sanotaan nyt vaikka reilusti alle keskitason, mutta silloin tällöin epäsäänöllisesti tuli osallistuttua näihin iltoihin joissa pääasiana oli tikanheitto ja tietysti kiinalaisen kaljan juonti.

Siiinä lähiaikoina olin puuhannut yhtä projektia Klasun (ei oikea nimi) kanssa ja päädyttiin sinne tikkailtaan. Heitettiin ne pakolliset, mutta meillä se lopulta meni enempi siihen kosteampaan harrastukseen. Klaus oli sellanen sivistyny ruotsinkielinen kaveri. Pikkasen herkän olenen ja tunteikas, intelligentti jotten sanois. Mua muutaman vuoden vanhempi.

Viereisessä pöydässä istu kolme suomalaista naista. Vanhin varmaan viisikymppinen, nuorin siinä meikäläisen kieppeissä ja kolmas siltä väliltä, keski-ikänen mutta erittäin kaunis. Nuori nainen hiukka ylipainonen ja vanhempi naaras puheliasta karjalaista sorttia. Menin tuoppi kourassa naisten pöytään ja kysyin että saadaanko me Klasun kanssa liittyä seuraan. ”Karjalainen” nainen kutsas meidät pöytään muita mutkitta. Istahdin vapaalle jakkaralle ja viitoin Klasun pöytään. Lyhyen keskustelun jälkeen kävi ilmi että likat oli erään suomaleisen lentoyhtiön palveluksessa, ette kyllä ikinä arvaa minkä, heh, ja tulleet halvoilla, lähes ilmaisilla henkilökuntalipuilla lomailemaan.

Me pojat oltii asiantuntijaa. Kerrottiin tytöille tarinoita ja ”hurjista seikkailuistamme” maaseudulla.

Klasu oli iskenyt silmänsä siihen keski-ikäiseen joka oli kaunein, mutta myös muulta olemukseltaan ja käytökseltään viehättävin. Klasu unelmoivasti tuijotti naista ja ilta meni pirteästi, kuin siivillä turinoidessa ja valomerkki pätkähti päälle ennen aikojaan. Naiset oli rempsakan olosia ja niillekkin tuntui tuo olut maistuvan joten uskalsin ehdottaa että käydään yösyömässä. Plikat meinas, että ei hullumpi idea.
      Kysäsin niiltä että tilataanko käärmettä ja sonnin kulli iltapalaks?
      Halusin tarjota niille jotakin eksoottista.

Käärmettä, yäk?

Ei sitä, sopersi likat yhteen ääneen.

No, entäs se sonnin kulli?

JOO, tilataan sitä.

Vastas tytöt, miltei posket hehkuen.

Tultiin ulos Otosta ja saatiin huidottua sellanen keltanen pieni koppitaksi. Mä meen eteen istuu, maksajan paikalle. Niissä takseissa kuljettaja on erotettu matkustamosta rauta-pleksi-häkillä ettei niihin pääse käsiks. Joskus ymmärrän hyvin miksi asiakkaat haluaaa hakata kuljettajia, onneks nyt sattu suht koht välkky mies kuljettajaksi ja ymmärsi heti kun selitin sille käsimerkeillä että, ruokaa, kauhee nälkä. Klasu tunki takapenkille kolmen naisen väliin. Hiukka kateellisena ajattelen, hieno homma, se pääsee siinä intiimii puristuksee ja mä joudun etee.

Kuski ajaa viitisentoista minuuttia jonnekkin mistä ei ole harmainta aavistusta koordinaateista. Vieressä on kuitenkin iso ravintola joka on auki, täysin kiinalainen ja täynnä asiakkaita. Kiinassa usein syödään yöllä. Me ryöhätään sisään ja saadaan pöytä. Menu on kiinaksi joten käyn kurkkimassa naapuripöydistä mitä ne syö. Tilaan pari kolme annosta sormella osotellen ja hymyilen muille asiakkaille, joiden pöydistä sorkin, kielitaidottomuuttani.

Istun omaan pöytään ja yritän tilata sonnin penistä.
      Imitoin suuria sarvia päässäni ja sanon samalla kovaan ääneen että MUUUUU, liikutan samalla kättäni kuin vetäisin sillä jumalattoman kyrvän vartta.

Tarjoilaja puistaa päätä, meillä ei oo sitä.

Hitto mikä pettymys. Tytötkin on, että bööö.

Yritän tilata käärmettä.
      Sihisen ja näytän lukertelevia liikkeitä.

Juu, sitä löytyy.

Tilaukset saatiin tehtyä ja isot pullot kaljaa eteen. Ilta jatkuu. Hetken kuluttua tarjoilija tuo elävän käärmeen muovipussissa ja kysyy, että onko tää hyvä? Pussissa makaa parikilonen vonkale kerällä. Joo, vastaan. Me otetaan se. Hitto, saa tytöt edes jotakin lihaavaa ja paksua vyön alle vaikka se sonnin kulli menikin pieleen.

jatkuu...

• perusjatka.maukka

.

Klasu on ilmiselvästi keski-ikäisen naisen lumoissa. Tuijottaa ihailevasti ja keskustelee hiljaa, pelkästään naiselle. Toisaalta melkein supattaa korvaan. Mä seurustelen niitten kahden muun kanssa. Nuoren ja vanhan. Kello laulaa ja keski-ikänen haluu lähtee nukkuu. Karjalainen kutsuu miedät saatille hotelliin ja matkan turvaks. Me pojat lähdetään sydän riemusta kiljuen.

Likoilla oli standardihuone, mutta kolme sänkyä. Lisävuode keskellä. Ne oli vieri vieressä jotenka ei ollut paljoa tilaa liikkua. Nuoren naisen sänky on ikkunan vieressä, vanhimman huoneen laidalla ja kaunottaren keskellä. Pujottauduin nuoren naisen sängylle. Istuin siinä laidalla ja Klasu istui samoin kaunottaren sängyllä. Otin kegät pois ja pujottauduin pötköttämään tytön viereen.

Keskellä Klasu yritti haastaa tarinaa, mutta nainen reagoi valitamalla päänsärkyä ja väsymystä. Klasu on herrasmies ja ymmärsi merkit. Sanoi että hän tästä lähteekin kämpille ja rupesi vetämään surumielisen näköisenä takkia niskaan.
        Hitto! Mihkä minä tässä nyt joudun juolahti mieleen.
        Nuorena miehenä rupesi hiukka pelottamaan kolmen naisen keskuudessa.
        Vanha eronnut, keski-ikäinen perheellinen ja nuori yksinhuoltaja.
        Se vanhin ”karjalainen” tuntu sen tyyliseltä, että jos en kohta minäkin lähde niin poikuus lähtee varmasti ja olisinko hehdannut panna yhtä siinä muun joukon katsellessa. Höh. Tuli niin sanotusti paska housuun ja sanoin että on aika munkin häipyä että tytöt pääsee nukkuu.
        Nuori nainen sanoi, että tulee saattamaan hotellin aulaan.

Teki mieli tupakkia, kaivon röökit esiin ja rupesin polttaa hissiä odotellessa.
        Nainen sano että mennää tonne röökille ja osotti varauloskäytävän ovea. Sinne mentii.

Molemmat imettii mun vihreetä Malboroo ja juteltii.

Tupakat sammu ja juteltii.

Siirryttii toisiimme lähelle ja suudeltii.

Mä imin sen huulia ja kieltä vauhkona. Revin nahkatakin pois päältäni ja laitoin sen portaille. Tyttö istu sen päälle haarat leveenä ja polvet koukussa, lepäs hartioitaan ja päätä taaksepäin. Mä työnnän päätäni sen haaraan. Pusken nenällä farkun läpi ja puren sen kukkulaa. Likka huohottaa, revin sen vetskaria auki ja yritän kiskoo farkkuja ja pikkupöksyjä alas yhdellä rykäyksellä. Me molemmat huohotetaa vauhkona. Ne lähtee hankalasti, toinen jalka tytöltä ulkona, toinen pöksyssä ja omat housut puoltanggossa, kyrpä jo nyt aivan räjähtämispisteessä. Työnnän nenän pilluun ja ”avaan” sen vetämällä kerran pitkin limaista vakoa ja alan tunkea jöötiä. Saan nupin sisään ja likan sisus supistelee saman tien vimmatusti. Siis se suorastaan haukkaa mun munaa. Mä en kestä. Kolme työntöö ja illaan miittaan kerätty kiima laukee.
        Osa tahnasta menee sisään, mutta osa valuu mun nakhkatakin sisävuorelle.

Posket punottaen tyttö lupaa, että huomenna tavataan uudestaan, kun kaks muuta naista lähtee muureille.

.

- Maukka -

• perusjatka.maukka

.

Reissaan landella. En puhu kiinaa jotenka mulla on mukana firman antama naispuolinen tulkki. Ei kovin hyvä siinä tehtävässä koska alan asiantuntemuksessa on suuria aukkoja.

Siihen aikaan paikalliseen naiseen sekaantumisesta saattoi saada pallon jalkaan tai karkotuksen maasta. Firmalla oli tiukka policy. Jos jäit kiinni niin lähtöpassi kotimaahan tuli välittömästi riippumatta tehtävästäsi tai asemastasi.

Työpäivä on ohi ja asiakaspalaveri on saatu joten kuten tangerrettua läpi. Olen hiukka äreä ja haluan olla hiljaa. Hotelli on lähellä asiakkaan toimistoa joten kävelemme tulkin kanssa hotelliin. Likka huomaa äreyteni ja tulee kiinni. Siis se kävelee mun rinnalla, mutta tulee tosi liki ja antaa käsiemme koskettaa toisiaan. Hitto! Tämä tästä nyt vielä puuttuu, mutta se panee mun veren kiertää enkä siirry kauemmas vaan annan asioitten tapahtua. Saavumme hotelliin ja se pyytää mua huoneeseensa, mä meen. Tytön huone on valoisa ja siinä on iso ikkuna. Se osottaa mut sängylle ja alkaa aukoo sepalustani. Yritän riisua sitä, mutta likka ei anna siihen mahdollisuutta ja saa lopulta kalun ponnahtamaan ulos vetskarista. Se imee mun munaa tottuneesti. Lähetän mällin suuhun jonka tulkki nielasee. Ei jumalauta, näinkö sitä puutteellista ammattitaitoa korvataan? Pimu sitoi samalla mun käteni negativisesta palautteesta. Siis kuka käytti hyväkseen ja ketä?

Seuraavana päivänä sama toistuu, mutta nyt me mennää mun huoneeseen. Mulla on huoneessa kaks erillistä sänkyä. Haluan panna ja nyt tyttö suostuu riisuttavaksi. Pikkupöksystä kuitenkin löytyy ylt ympäriinsä verinen vaippa. Hitto! Tämä tästä nyt vielä puuttu, mutta käyn sormeilemaan. Hieron veristä pillua sormilla ja nain lopulta. Väkinäinen toimitus josta kumpikaan ei nauti. Tulkki ei uskalla nukkua mun huoneessa ja menee omaansa. Katson sotkua patjalla. Verisiä kädenjälkiä siellä täällä ja yksi isompi verinen läntti, joukossa spermaa. Saakeli! Siivooja taatusti narauttaa mikäli hiffaa että huoneessa asuu ulkomaalainen. Saan kuningasidean. Avaan toisen sängyn petauksen ja tutkin kuinka se on tehty. Sitten petaan verisen sänggyn uudestaan umpeen törkysine lakanoineen niin että siitä ei huomaa, että sänkyä on käytetty. Nukun yön toisessa sängyssä. Aamulla tsekkaamme ulos hotellista ja pikku piru sisälläni nauraa kun kuvittelen seuraavan asiakkaan naamaa avatessaan pedin.

.

- Maukka -

• perusjatka.maukka

Uusi aamu ja vaimo saa pojan valmiiksi. Vaipan vaihdettua syötettyä jonka jälkeen vie pojan alakertaan kodinhoitajan hoiviin. On omaa aikaa nyt.

Vaimo kömpii mun viereen sängylle ja tuntuu että muutamaan päivän puute ja kurjuus on kertynyt myös hänelle.

Riisun vaimon ja riisun itseni.
      Hän makaa hiljaa siinä.
      Pää sivulle käännettynä ja silmät kiinni.

Suutelen kasvoja ja korvaa.
      Suutelen kaulaa ja rintaa.
      Hitaasti ja viekoitelleen.

Painan poskea poskeen ja lannetta lanteeseen.

Hän tarttuu sauvaani ja ohjaa.

Liikun hiljaa ja hän myötäilee.

Tilulii, tilulii, TÖÖT, TÖÖT, huutaa sängynpäädyn ja seinän väliin pojan pudottama äänilelu joka puristuu sängyn liikkeissä.

Vaimo tulee. Pidän taukoa.

Jatkan,

Vaimo tulee toistamiseen ja minä.
      Tilulii, tilulii, TÖÖT, TÖÖT, huutaa lelu.

- Maukka -

• perusjatka.maukka

Kannattaako näitä kirjotella?
      Nyt on kymmenkunta stooria kasassa, tositarinoita.
      Haluaisin kuulla kiinostaako ketään lukea niitä ja jos ei kiinosta niin lopetan välittömästi.
      Sanokaa ihmeessä.

Mikäli kiinostaa niin tarinoita tihkuu pikkuhiljaa lisää, matkanvarrelta, taipaleelta vuodesta 1986 saakka.

• perusjatka.maukka

No, en sitte kirjota enempää.

• laita
        perusjatka.maukka kirjoitti:

Enempi panemista

• kinukki

jatka vaan, viihdyttävää tajunnanvirtaa.

• leikit kirjailijaa

liikaa, Aivan liian pitkästyttäviä juttuja.

Ja ei kukaan jaksa lukea tuollaista "preesens" kerrontaa.......... ihan niinkuin se ei olisi koskaan tapahtunutkaan, vaan on pelkästään omaa fantasiaa. Ja niinhän nämä "Tositarinat" täällä aina ovat, vai mitä?

• Kommentti.

hyvä ihminen suomen kielen kielioppia!

• perusjatka.maukka
        leikit kirjailijaa kirjoitti:

liikaa, Aivan liian pitkästyttäviä juttuja.

Ja ei kukaan jaksa lukea tuollaista "preesens" kerrontaa.......... ihan niinkuin se ei olisi koskaan tapahtunutkaan, vaan on pelkästään omaa fantasiaa. Ja niinhän nämä "Tositarinat" täällä aina ovat, vai mitä?

Kuka leikkii mitäkin, joku kirjailijaa joku asiantuntijaa.

Tarinat on muuten tosia matkajen varrelta.

Joillekkin se on ehkä vaikea uskoa, mutta on heidän oma häpeensä.

• perusjatka.maukka
        Kommentti. kirjoitti:

hyvä ihminen suomen kielen kielioppia!

Voisitko opettaa?

• perusjatka.maukka

Kuka leikkii mitäkin, joku kirjailijaa joku asiantuntijaa.

Tarinat on muuten tosia matkajen varrelta.

Joillekkin se on ehkä vaikea uskoa, mutta on heidän oma häpeensä.

Toivottavasti kukaan ei käsitä väärin. Kriittinen arvostelu on tervetullutta.

Jos joku ei pidä jostakin jutusta niin kuulisin mielelläni miksi.
        Mikäli kaikki on huonoja tai soopaa niin perusteluja myös peliin.

"Leikkii" kirjailijaa on ontuva selitys.
        Totta, tarinat on ehkä poikkeavia mitä täällä yleensä tarjoillaan ja ei välttämättä sovi kyseiseen muottiin seksin "vähyyden" takia.

Jos taas joku stoori mielyttää niin haluaisin tietää miksi.

Kieliopista vitsailevat voisivat sitten osottaa pari esimerkkiä missä meni väärin ja kuinka kuuluu kirjoittaa oikein. Tarinat on kirjotettu puhekielellä sen kummemmin kieliopista piittaamatta, tarkoituksella. Mikäli joku asia erityisesti rassaa niin antaa kuulua. Voi myös ehdottaa kuinka sanoa se paremmin.

- Maukka -

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4180
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3969
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3472
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2883
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2719
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2124
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1216
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe