Elikkäs ajovaloumpioiden sisäpinnasta on kromimaalaukset lähteneet rapistumaan ja valokeila ei ole enää katsastusmiehen mieleen. Onko kukaan teistä itse maalannut kromipintoja umpion sisään uudelleen?
Jos, niin millä maalilla ja onko tulos ollut millainen?? Uusia umpioita ei vanhaan autoon viitsisi lähteä suolaisen hinnan tähden ostamaan ja purkaamoiden umpiot on yhtälailla samassa kunnossa..
Jos jollain olisi tietoa asiasta niin kiitos jo etukäteen!
Carina II ajovaloumpiot
2
446
Vastaukset
- frangrobba
vai meinaat saada maalilla kuntoon,heh heh,kyllä ne on kromattava uudelleen
- ewffcW
Ehjät umpiot ja hyvät valot autossa on tärkeä turvallisuustekijä. Vaihda autoa, jos et kärsi motonetista tms ostaa 300 euron umpioita!
Sama mies varmaan nuukuuttaan kyselee, että millä paikkaan autoni ruostevauriot. Kun en viitsi hitsauttaa. Jarruputketkin voisi korvata puutarhaletkulla. Pitähään vanhaa paskaa tekohengittää! Konekin pöllyttää sinistä, mitä tehdä? Putki alkoi vuotaa, paikataanko takapönttö kaljatölkillä ja rautalangalla? Millä pois halkeamat tuulilasista? Ei yhtään estä kyllä näkemistä...
Minkähän takia katsurit hylkäävät nämä autot?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa903326Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3342933Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911576Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2421364Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621292Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281051- 791017
- 741010
- 117980
- 72934