Kenellä on palstan vanhin rekisteröity nimimerkki?
Kisa
7
104
Vastaukset
- lottamari_1
Just, eikun ilmoittautumaan vaan, jos vielä on hengissä :)
- lottamari_1
Ainakin se on vanha ukko 72-v, voi olla että on syntynyt täällä netissä :) Entäs, sä?
- kaluuna
nyt jotain muutakin pitää liittyä kuin pisimmän aikaa rekisteröitynä olo. Aktiivinen edelleen kirjoittaminen, koska viimeksi kirjoittanut jne.
Sitä paitsi nimimerkin syntyaikaa ei voi nähdä vaan ainoastaan rekisteröitymisen käyttäjäksi.- 30
on muuten totta, että nimimerkkiä ei ole rekisteröidä vielä kovin monia vuosia en huomannutkaan tuota.
Noh, tarkennetaan ehtoja, viikon sisällä tästä päivästä kirjoittanut, rekisteröity jälkeen kun se suomi24:llä on ollut mahdollista. - Ilkikurimus
Kuten helvetin hyvin tiedät, ikäni on vain puolet tuosts. Erikseen sitä vielä yksityisviestillä multa kysyit. Olet itse mua vanhempi.
- Ilkikurimus
Normaalit ihmiset nukkuu vain öisin - päivisin meikäläiset tekee työtä!
- Ilkikurimus
Mulla se ei ole ainakaan.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1324564Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k743299- 1061598
- 881405
- 101949
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka20827- 74824
- 42730
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111707- 43666