No ei oo ihme

yletön

että yle on taas rahotuksen puolesta kuralla, ku lupamaksurahat menee musiikkitaloo. Uus toimitusjohtaja Kivinen saa liksaa kuukaudessa 7-9 tonnia enmpi ku Junger. Ja tätäki tietoo yle piti salassa. Ylestä vois myös potkii kans noita päälliköitä pois ni sit vois tulla jo säästöjäki. Ai nii, perhana sehän onki suojatyöpaikka poliitikoille, enpäs muistanu. Niin kauan kun sen puljun rahotus kerätää lupamaksuilla nii aina vaa pienempi porukka joutuu ylläpitää sitä. Ja ohjelmat on uusintaa uusintojen perää. Budjettirahotukseen vaa koko paska ni sillä se homma hoituu

3

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Böllis

      Yle maksaa tulevalle johtaja Kiviselle palkkaa 25 000 euroa kuukaudessa.
      Ei ole ihme, jos talous on kuralla, kun asioita hoidetaan tuohon malliin.
      Tilanteen korjaamiseksi ei tehdä muuta kuin, laitetaan köyhät maksumiehiksi, ettei
      tarvi vaan yhtään tinkiä johtajien hyvinvoinnista.
      Olisihan se hirveä katastsrofi, jos johtajat joutuisivat kituuttamaan alle 10 000 euroa/kuukausi tuloilla.
      Vosivat nääntyä vaikka nälkään ja viluun.

      Ei ole ihme, jos suomen talous on kuralla ja otetaan lisää velkaa.
      Täytyyhän velkaa ottaa, jotta herroille on varaa maksaa kunnon palkkaa.
      Velan maksumiehiksi valitaan sitten kaikki köyhimmät kansalaiset.
      Se on sitä eduskunnan ajamaa tasa-arvo politiikkaa se.

      • VÄLITTÖMÄSTI:::.!!1+

        .

        YLE on väliaikaisesti TUHOTTAVA

        .


    • valvova elin

      YLEn kuuluisa neuvosta voi hoitaa tilalle jonkun sihteerin, lyömään leimat ja nimen päätöksiin. Mut, kun ei. Lisäksi halutaan 5 elin valvomaan toimintaa, jonne tietty kalliita ihmisiä nostamaan kokous palkkioita. Saa nähä ehdottaako joku tamp-naru 6 edintä valvontaan, et oikeen olis papereita. Mitä siihen musataloon tulee, niin jollakin se saamarin MONTTU pitää täyttää. Tosin sora olis ollu paljolti halvempaa, kun ruma taloa. Onkohan ne PARIN eken ukot edelleen töissä, joiden asiat oli kuralla? Veikkaan, et ukot on vaihdettu sellasiin, jotka ei puhu medialle mitään ja asuu siellä montun pohjalla sen vapaan ajan mitä ehkä jää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe