ihan uteliaisuutta lähin kyselee notta mihkä on mahdettu haudata jukka s lahti....
jukka s lahti
11
2595
Vastaukset
- FT500
Maahan.
- tiedoksi
Frou piti 2,5 vuotta tuhkaa kotonaan uurnassa.
Heitettiin sitten tuhka Turussa mereen. - Blue Deep Sea
tiedoksi kirjoitti:
Frou piti 2,5 vuotta tuhkaa kotonaan uurnassa.
Heitettiin sitten tuhka Turussa mereen.kertomaa, ei edes hauta paasia jäänyt lasten muistettavaksi.
- Demonisytäjänritualimurh
Miksi Hevoshakantien Sontaoja kävi tappamassa metsän takaa Loukkurantieltä vapaamuurari Jarmo Valekaman? Miksi Ulvilan mafia antoi hyssyttämiskäskyn?
- pöhköpoika
Eik siin ollu jottai palvontamenoi ollu huhuje mukkaa.
- Olen_kuullut
että ruumis olisi balsamoitu ja sijoitettu Poriin Juseliuksen mausoleumiin, jossa sitä voi käydä ihailemassa.
- Ei.pidä.paikkaansa.vaan
Se on täytettynä ulvilan vanhan nahkatehtaan autotallissa.
- annuisbest
Nysse Anneli kirjottaa kirjan,paljastaa koko stoorin joten tulee selvyys tähänkin soppaan.
- mikseikertonupoliisille
On se yhtä vittua jos ei ole voinut avata kuonoaan poliiseille näiden vuosien aikana..luulis olevan järkevämpää?
- EpäileviäTuomaksia
Polliisit eivät ole uskoneet Annelin juttuja.
- kauheetapelkoo
Luetaan se Annumamman kirja ja toivotaan että paljastuisi uutta tietoa sillä murhaaja olisi jo aika saada kiinni koska ulvilalaiset kulkevat kauhuissaan päivin,öin kunnes asia selviää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263734- 822587
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331458