ihan uteliaisuutta lähin kyselee notta mihkä on mahdettu haudata jukka s lahti....
Vastaukset 11
- FT500
Maahan.
- tiedoksi
Frou piti 2,5 vuotta tuhkaa kotonaan uurnassa.
Heitettiin sitten tuhka Turussa mereen. - Blue Deep Sea
tiedoksi kirjoitti:
Frou piti 2,5 vuotta tuhkaa kotonaan uurnassa.
Heitettiin sitten tuhka Turussa mereen.kertomaa, ei edes hauta paasia jäänyt lasten muistettavaksi.
- Demonisytäjänritualimurh
Miksi Hevoshakantien Sontaoja kävi tappamassa metsän takaa Loukkurantieltä vapaamuurari Jarmo Valekaman? Miksi Ulvilan mafia antoi hyssyttämiskäskyn?
- pöhköpoika
Eik siin ollu jottai palvontamenoi ollu huhuje mukkaa.
- Olen_kuullut
että ruumis olisi balsamoitu ja sijoitettu Poriin Juseliuksen mausoleumiin, jossa sitä voi käydä ihailemassa.
- Ei.pidä.paikkaansa.vaan
Se on täytettynä ulvilan vanhan nahkatehtaan autotallissa.
- annuisbest
Nysse Anneli kirjottaa kirjan,paljastaa koko stoorin joten tulee selvyys tähänkin soppaan.
- mikseikertonupoliisille
On se yhtä vittua jos ei ole voinut avata kuonoaan poliiseille näiden vuosien aikana..luulis olevan järkevämpää?
- EpäileviäTuomaksia
Polliisit eivät ole uskoneet Annelin juttuja.
- kauheetapelkoo
Luetaan se Annumamman kirja ja toivotaan että paljastuisi uutta tietoa sillä murhaaja olisi jo aika saada kiinni koska ulvilalaiset kulkevat kauhuissaan päivin,öin kunnes asia selviää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7053060Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E72973- 42837
- 69776
- 88637
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi43569Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit50541Harvinaisin persoonallisuustyyppi
Vihdoin löytyi selitys sille mitä olen. En olisi uskonut että löytyisi. Signs You Are the Rarest Personality Type o80475Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k25470- 43463