Olemme härkänainen ja rapumies

Härkäpää :(

Tai pitäisi sanoa, että OLIMME. Kaikki päättyi minun typerään ja peruuttamattomaan mustasukkaisuuteen. Rapumiehelle se oli liikaa. Olen hyvin pettynyt itseeni ja toivon Teiltä asiallisia kommentteja. Olimme tähtikarttojen yhteensopivin pari, muuten, mutta minä olin TURHASTA mustasukkainen. Hain jopa mustasukkaisuuteen apua. Ja olen muuttanut käyttäytymismallia. Mutta rapumiehen tunteet ovat jo kuolleet eikä hän saa niitä omien sanojensa mukaan enää käännytettyä, eikä jaksa. Itken ja suren asiaa. Olen hyvin pettynyt itseeni ja omiin virheisiini. Nyt tiedän mitä tehdä oikein ja mitä jättää tekemättä, jos vain saisin vielä mahdollisuuden. Mutta tätä mahdollisuutta RAPU-mies tuskin antaa? Vai onko teillä vinkkejä, kokemuksia ym. neuvoja, miten saisin hänet vielä muuttamaan mielensä ja ymmärtämään sen mitä meillä oli ja voisi tulla olemaan? Ystävällisiä vastauksia kiitos, olen erittäin uupunut asian suhteen.

6

1769

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paljon kokenut.

Itketkö sinä miestä takaisin, joka jätti sinut? Missä on itsearvostuksesi? Aina tulee parempia, älä itke.

• Naisrapu

En oikeen osaa antaa mitään neuvoa sinulle voitko saada miestä takaisin, mutta miehen tunteet tiedän liiankin hyvin. Kun ne tunteet hiipuu niin niitä on vaikea saada käännetyksi. Oli nimittäin vuosi sitten sama tilanne exäni kanssa. Mutta en mahtanut asialle mitään. Kun luottamus menee niin ne tunteetkin katoaa hiljakseen.. :/ Suosittelen kyllä että jatkat elämääsi, käyt itsellesi läpi virheesi ja annat itsellesi anteeksi. Ystävän voit miehestä saada, mutta epäilenpäs että muulle hän ei enää lämpene. :( Hyvää jatkoa! :)

• MasterZeromus

Ravullekko ei käy muuta kuin joko neitsyt tai jouskari nainen koska haluaa olla itse se pomo. Joten voit unohtaa hänet kokonaan. Hän ei kykene antamaan sinulle mitään koska yrität pomottaa häntä tuolla käytökselläsi ja sinähän et kykene antautumaan. Sinulle tasavertaisempi kaveri löytyisi noista leijonista.

• ?

Erikoistuneet erilaisuuteensa, löytyykö heistä paria? Rapu hoitaa samoin, kuin Vesimies.

• Naapurin nainen

Saatoit olla hyvinkin oikeassa, että rapumies pettää. Tiedän ainakin yhden suhteen härkä/rapu ja rapumiehellä on useita naisia kierroksessa.

• aq

Parasta , mitä elämässäni on tapahtunut oli, kun pääsin hänestä, härkä-miehestä, eroon. Vielä 5 vuotta eromme jälkeen tavatessamme, hän veti esiin mustasukkaisuuskortin.
        Olen itse rapu. En voisi enää ollenkaan ajatella elämää hänen kanssaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä

ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis
      Maailman menoa
      308
      6718
    2. Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia

Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai
      Maailman menoa
      58
      5872
    3. Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)

No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j
      Maailman menoa
      194
      5354
    4. Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen

Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi
      Maailman menoa
      63
      4125
    5. Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä

ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan
      Maailman menoa
      38
      3358
    6. Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto

Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava
      Maailman menoa
      5
      3353
    7. HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi

Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok
      Maailman menoa
      53
      3264
    8. Töppö-persut ovat todella tyhmiä

sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan
      Maailman menoa
      29
      3028
    9. Maataloustuet voi poistaa, naudan tuottajahinta pompsahtanut 25 %

Enää ei tarvitse veronmaksajien tukea, koska maajussi saa lihasta nyt hyvää hintaa. https://yle.fi/a/74-20198739
      Maailman menoa
      11
      2272
    10. Mitäpä ostaisin ja lähettäisin Metsa Manille joulupäkitsiä?

Vähän vaikea miettiä ja keksiä eikä pelkkää rahalahjaa oikein kehtoo. Kertokaapa te?
      Tuusniemi
      40
      1143
    Aihe