Olemme härkänainen ja rapumies

Härkäpää :(

Tai pitäisi sanoa, että OLIMME. Kaikki päättyi minun typerään ja peruuttamattomaan mustasukkaisuuteen. Rapumiehelle se oli liikaa. Olen hyvin pettynyt itseeni ja toivon Teiltä asiallisia kommentteja. Olimme tähtikarttojen yhteensopivin pari, muuten, mutta minä olin TURHASTA mustasukkainen. Hain jopa mustasukkaisuuteen apua. Ja olen muuttanut käyttäytymismallia. Mutta rapumiehen tunteet ovat jo kuolleet eikä hän saa niitä omien sanojensa mukaan enää käännytettyä, eikä jaksa. Itken ja suren asiaa. Olen hyvin pettynyt itseeni ja omiin virheisiini. Nyt tiedän mitä tehdä oikein ja mitä jättää tekemättä, jos vain saisin vielä mahdollisuuden. Mutta tätä mahdollisuutta RAPU-mies tuskin antaa? Vai onko teillä vinkkejä, kokemuksia ym. neuvoja, miten saisin hänet vielä muuttamaan mielensä ja ymmärtämään sen mitä meillä oli ja voisi tulla olemaan? Ystävällisiä vastauksia kiitos, olen erittäin uupunut asian suhteen.

6

1747

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paljon kokenut.

Itketkö sinä miestä takaisin, joka jätti sinut? Missä on itsearvostuksesi? Aina tulee parempia, älä itke.

• Naisrapu

En oikeen osaa antaa mitään neuvoa sinulle voitko saada miestä takaisin, mutta miehen tunteet tiedän liiankin hyvin. Kun ne tunteet hiipuu niin niitä on vaikea saada käännetyksi. Oli nimittäin vuosi sitten sama tilanne exäni kanssa. Mutta en mahtanut asialle mitään. Kun luottamus menee niin ne tunteetkin katoaa hiljakseen.. :/ Suosittelen kyllä että jatkat elämääsi, käyt itsellesi läpi virheesi ja annat itsellesi anteeksi. Ystävän voit miehestä saada, mutta epäilenpäs että muulle hän ei enää lämpene. :( Hyvää jatkoa! :)

• MasterZeromus

Ravullekko ei käy muuta kuin joko neitsyt tai jouskari nainen koska haluaa olla itse se pomo. Joten voit unohtaa hänet kokonaan. Hän ei kykene antamaan sinulle mitään koska yrität pomottaa häntä tuolla käytökselläsi ja sinähän et kykene antautumaan. Sinulle tasavertaisempi kaveri löytyisi noista leijonista.

• ?

Erikoistuneet erilaisuuteensa, löytyykö heistä paria? Rapu hoitaa samoin, kuin Vesimies.

• Naapurin nainen

Saatoit olla hyvinkin oikeassa, että rapumies pettää. Tiedän ainakin yhden suhteen härkä/rapu ja rapumiehellä on useita naisia kierroksessa.

• aq

Parasta , mitä elämässäni on tapahtunut oli, kun pääsin hänestä, härkä-miehestä, eroon. Vielä 5 vuotta eromme jälkeen tavatessamme, hän veti esiin mustasukkaisuuskortin.
        Olen itse rapu. En voisi enää ollenkaan ajatella elämää hänen kanssaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      143
      5998
    2. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      154
      3029
    3. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      430
      3015
    4. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      26
      2334
    5. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      34
      2194
    6. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      68
      1751
    7. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      78
      1527
    8. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      13
      1337
    9. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      14
      1204
    10. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      10
      1122
    Aihe