Olemme härkänainen ja rapumies

Härkäpää :(

Tai pitäisi sanoa, että OLIMME. Kaikki päättyi minun typerään ja peruuttamattomaan mustasukkaisuuteen. Rapumiehelle se oli liikaa. Olen hyvin pettynyt itseeni ja toivon Teiltä asiallisia kommentteja. Olimme tähtikarttojen yhteensopivin pari, muuten, mutta minä olin TURHASTA mustasukkainen. Hain jopa mustasukkaisuuteen apua. Ja olen muuttanut käyttäytymismallia. Mutta rapumiehen tunteet ovat jo kuolleet eikä hän saa niitä omien sanojensa mukaan enää käännytettyä, eikä jaksa. Itken ja suren asiaa. Olen hyvin pettynyt itseeni ja omiin virheisiini. Nyt tiedän mitä tehdä oikein ja mitä jättää tekemättä, jos vain saisin vielä mahdollisuuden. Mutta tätä mahdollisuutta RAPU-mies tuskin antaa? Vai onko teillä vinkkejä, kokemuksia ym. neuvoja, miten saisin hänet vielä muuttamaan mielensä ja ymmärtämään sen mitä meillä oli ja voisi tulla olemaan? Ystävällisiä vastauksia kiitos, olen erittäin uupunut asian suhteen.

6

1513

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paljon kokenut.

      Itketkö sinä miestä takaisin, joka jätti sinut? Missä on itsearvostuksesi? Aina tulee parempia, älä itke.

    • Naisrapu

      En oikeen osaa antaa mitään neuvoa sinulle voitko saada miestä takaisin, mutta miehen tunteet tiedän liiankin hyvin. Kun ne tunteet hiipuu niin niitä on vaikea saada käännetyksi. Oli nimittäin vuosi sitten sama tilanne exäni kanssa. Mutta en mahtanut asialle mitään. Kun luottamus menee niin ne tunteetkin katoaa hiljakseen.. :/ Suosittelen kyllä että jatkat elämääsi, käyt itsellesi läpi virheesi ja annat itsellesi anteeksi. Ystävän voit miehestä saada, mutta epäilenpäs että muulle hän ei enää lämpene. :( Hyvää jatkoa! :)

    • MasterZeromus

      Ravullekko ei käy muuta kuin joko neitsyt tai jouskari nainen koska haluaa olla itse se pomo. Joten voit unohtaa hänet kokonaan. Hän ei kykene antamaan sinulle mitään koska yrität pomottaa häntä tuolla käytökselläsi ja sinähän et kykene antautumaan. Sinulle tasavertaisempi kaveri löytyisi noista leijonista.

      • ?

        Erikoistuneet erilaisuuteensa, löytyykö heistä paria? Rapu hoitaa samoin, kuin Vesimies.


    • Naapurin nainen

      Saatoit olla hyvinkin oikeassa, että rapumies pettää. Tiedän ainakin yhden suhteen härkä/rapu ja rapumiehellä on useita naisia kierroksessa.

      • aq

        Parasta , mitä elämässäni on tapahtunut oli, kun pääsin hänestä, härkä-miehestä, eroon. Vielä 5 vuotta eromme jälkeen tavatessamme, hän veti esiin mustasukkaisuuskortin.
        Olen itse rapu. En voisi enää ollenkaan ajatella elämää hänen kanssaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      423
      1826
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      186
      1475
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1411
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      156
      1358
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      980
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      966
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      923
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      93
      900
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe