Täytän ensi kuussa 50, joten sopiiko tänne senioripalstalle alkaa jo kirjoittelemaan? Aika korkea kynnys minulle lähteä tänne mummojen ja pappojen seuraan;) ps. huuhaalla olis korvenkukalla töitä.
Vastaukset 17
- viivi-amaldiina
mukkaan tänne, tääl on ihan ok. juttua.
Vanhoi me ollaan jo kaikki niin sinäkin kun 5ja0 täytät.- 17+12
ovat umpihulluja, tulet sen vielä näkemään, jos uskallat jäädä.
sekaan vaa! Terve tuloa:)))
- kednah
Mikäli et ole Itseensätuijottaja, narsiti tai runkkari.
Nimittäen me hallitsemme palstaa...pitää myös sairastaa skitsoidista paranoiaa.
Epäillä joka kirjotusta: tämän takana on se ja se nicki, onko se ja se nicki yhtä kuin se ja............
- henrji
Korven Kukka on peto hukkaamaan aloituksia
- viivatiina
jos sää tunnet ittes mummoks tai papaks niin sillon oot ihan väärällä palstalla hypää suoraa kahdeksankymmentä plus sielä niitä on.
- puskap.
Junior, Senior, Baby ja Mallas. Tervetuloa, paappa. Itsestähän se on kiinni, mihin mahtuu.
Eikä pelkkä ikä tee isovanhempia. - ...
Siellä kivempaa ja kosteampaa kuin jollain nettipalstalla. Mun mielestä handekki ilmaisi asian varsin yksiselitteisesti :DDD
Jaa miksi ei olla joessa... No kun kukaan ei ikuna ole heittänyt. Ja tosta ikäjutsta, siitä vuosimäärästä voi olla ihan mitä mieltä haluaa, katos, kun immeiset vanhenee, net muuttuu lapsiksi jälleen. Palstan henkinen keski-ikä kai on jossain tuolla 8. Mutta kun alle "16"vee ei saa kirjoittaa tähän portaaliin.
Hanki pelastusrengas, vaikka töitä tai kansanopiston virkkuukurssi, että pysyt osapuilleenkaan järjissäs :DDDDD
=DW= hauskalla nimellä varustettu henkilö voi tänne kirjoitella ;))
Oikein hyvin sovit sekaan.- HTZA
armaan valvojamme nimen, olet poikennut ennenkin.
Tule pois, täällä poikkeavat kaikki, 10-90 vuotiaat.
Kiitos minun. - GloriaJoy
aimo kuormallinen nuoruuden muistojen huumaa takaraivoosi ja silleen :-)
http://www.youtube.com/watch?v=K6QTaI8OliU&feature=related - Anjaniina
jo eilen, kun O.nicki kysyi tosi vanhan laulun sanoja, että ehkä en ole tarpeeks vanha...tietämään...
- HTZA
missä?
- Anjaniina
HTZA kirjoitti:
missä?
tuolla alempana oma avaus jossa pyydetään apuva...jonkun TOSI vanhan kans...
- Anjaniina
HTZA kirjoitti:
missä?
että jos haetaan palstan parasta urosta, niin siinä.
Ei yllä muut siihen karismaan ja charmiin...
Mies joka tietää mitä tekee, eikä pyytele kenenkään suosiota..
Top dog..
- Sisältä kultaa
Tervetuloa vaan minunkin puolestani.Minä olen tänne "alaikäinen",mutta minut otettiin hyvin vastaan siitähuolimatta.Olen viihtynyt tällä palstalla,eikä minua olla lakaistu maanrakoon :)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.971699Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu491125- 16958
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.40878Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.86827- 16775
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl19771- 93766
- 46748
Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj27737- 63715
- 68712
- 47684
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan97671Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa67654Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?51617- 47604
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131595Oliko virhe palkata näykkelis johtoon?
Kunnan asiat sekaisin eikä mikään homma toimi. Ilmeisesti samaa sekoilua muillekin suunnille. Johtaja asuu itse muualla152566Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31565