Ravintoloitsija ottaa ruokaa

roskiksesta

Vaasalainen ravintoloitsija ottaa ruokaa roskiksesta ja päätyi videonauhalle. Juttu luettavissa Turun sanomissa. Miksei Pohjalaisessa?

"Nyt terveysviranomaiset selvittävät Vaasassa tapausta, jossa ravintoloitsijan epäillään ottaneen roskiksesta ruokaa."


http://www.ts.fi/online/kotimaa/120437.html

29

3081

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • nyt myös Vaasassa

        Jos ne on ne Michelinin tähteet, joita ravintoloitsija etsii, niitähän vastikään Suomeen jaettiin...!?!


      • sluprs

        Onhan kirpparitkin täynnä ihmisten roskia miksei sitten pienipalkkainen yrittäjä voisi käyttää ilmaisjakelua hyväkseen.


      • Tavaroita
        sluprs kirjoitti:

        Onhan kirpparitkin täynnä ihmisten roskia miksei sitten pienipalkkainen yrittäjä voisi käyttää ilmaisjakelua hyväkseen.

        ??????


      • Tommiina
        sluprs kirjoitti:

        Onhan kirpparitkin täynnä ihmisten roskia miksei sitten pienipalkkainen yrittäjä voisi käyttää ilmaisjakelua hyväkseen.

        Pizzeria on ruokapaikka ( tai ainakin pitäisi olla ), jossa myydään tuoretta pizzaa eri variaatioineen sekä virvoitusjuomia. Kirpparilla myydään esineitä ja vaatteita etc. Tuskin syöt tavaroita tai vaatteita vai onkohan nyt tullut väärinkäsitys. Söisitkö ja maksaisitko sinä pizzasta, jonka raaka-aineet ovat roskiksesta, jotain rajaa sanoisin!


    • Pizzaa vitosella

      Pitää viirata päässä, että käy syömässä näissä "Pizza vitosella" paikoissa. Tuolla hinnalla ei nimittäin kukaan pysty myymään laillista pizzaa. Veroja ei maksella mihinkään ja raaka-aineet voi olla peräisin mistä sattuu, vaikka sitten roskiksesta.

      Eniten surkuttaa ne lapset, joita vanhemmat vie syömään näihin paikkoihin. Ei vanhemmilla paljoa liiku pääkopassa.

      • ja maailman

        Halaajathan noissa paikoissa pääasiassa käy, opettavat lapsilleen kulttuuria :)

        Raaka-aineet roskiksesta ja verot myynnistä minimiin.


      • 26

        Syynä on yleisimmin se, että ottavat töihin sukulaisia ja kavereita, eivätkä maksa palkkaa. Näin olen kuullut mamulta, joka tuntee monia pizzeriayrittäjiä.


    • Päämäärä on.

      Se on pelottelua, tarkoitus on sama kuin kampanjalla "suosi suomalaista" ennen. Siis ei ole mitään vaaraa jos syö päivämäärän ylittäneitä vihanneksia. Monet, monet köyhät tekisivät mielellään niin mutaa kun yhteiskunnassa oli kaiken ylittävä laki:RIKKAAT RIKASTUVAT JA KÖYHÄT KÖYHTYVÄT. Sen päämääränä on keskiluokan hävittäminen. On vain patruunoita ja orjia niin kuin ennen vanhaan.

      • ihan vapaasti

        roskisruokaa, bon apetit.


      • ajattele ny vähä
        ihan vapaasti kirjoitti:

        roskisruokaa, bon apetit.

        Jokainen järkevä ihminen tietää, että jos ottaa roskiksesta ehjän tomaatin ja pesee sen, ei ole mitään haittaa siitä, jos sen syö. Se on vain aivopesua väittää, että kaupan roskiksesta otettu ruoka olisi vaarallista.

        Televisiossa haastateltiin joskus tämän asian tiimoilta jotain Citymarketin pomoa ja hän toisteli lausetta, jonka hän oli oppinut joltain ylemmältä taholta. "Emme heitä pois ruokaa vaan roskia". Tämä lause on aivan varmasti Suomen pääkallopaiklta kiertokirjeessä opetettu. Citymarketin pääpaikka on opettanut näiden sanomaan näin. Kaikki jotka elivät niillä poisheitetyillä elintarvikkeilla, tiesivät ettei niissä hedelmissä yms ollut mitään vikaa. Ymmärrät tämän asian helposti jos vain käytät sitä harmaasoluasi sen sijaan että toistat yhteiskunnan suggestioita.


      • RUOKANA:::..!!?#+
        ihan vapaasti kirjoitti:

        roskisruokaa, bon apetit.

        .

        eihän mosseakaan kukaan yritä myydä mersuna

        .


      • roskat-
        ajattele ny vähä kirjoitti:

        Jokainen järkevä ihminen tietää, että jos ottaa roskiksesta ehjän tomaatin ja pesee sen, ei ole mitään haittaa siitä, jos sen syö. Se on vain aivopesua väittää, että kaupan roskiksesta otettu ruoka olisi vaarallista.

        Televisiossa haastateltiin joskus tämän asian tiimoilta jotain Citymarketin pomoa ja hän toisteli lausetta, jonka hän oli oppinut joltain ylemmältä taholta. "Emme heitä pois ruokaa vaan roskia". Tämä lause on aivan varmasti Suomen pääkallopaiklta kiertokirjeessä opetettu. Citymarketin pääpaikka on opettanut näiden sanomaan näin. Kaikki jotka elivät niillä poisheitetyillä elintarvikkeilla, tiesivät ettei niissä hedelmissä yms ollut mitään vikaa. Ymmärrät tämän asian helposti jos vain käytät sitä harmaasoluasi sen sijaan että toistat yhteiskunnan suggestioita.

        Niin en todellakaan oleta sen olevan peräisin epähygieesta roska astiasta.

        Miksi muuten kaupat heittäisivät myyntikuntoisia kasviksia pois?? niissähän ei nimittäin ole parasta ennen päivää tatuoitu;)


    • kjgåeou5rågk

      on tää juttu ollu pohjalaisessa.

      onneksi olen itse hakenut tuon paikan naapuriyrittäjältä....

      • tietääääääääää

        maksaa videosta enemmän kun meidän paikallinen lehdykkä


      • hallussa..
        tietääääääääää kirjoitti:

        maksaa videosta enemmän kun meidän paikallinen lehdykkä

        Täysin...


      • juttuna...

        ..oli pieni kirjoitus laidassa. Aika harva huomasi sen.


      • materiaalia...
        tietääääääääää kirjoitti:

        maksaa videosta enemmän kun meidän paikallinen lehdykkä

        sekä pohjalaisella, että roskiksesta elintarvikkeensa hakevalle tässä on kyse ilmaisesta materiaalista: kuvanauha on Poliisin todisteita, ja vapaasti hankittavissa.

        ilmeisesti Pohjalaisessa ei piitata siitä, että moni paikallinen voi saada mahapuruja.....


      • _lukija_

        Ei kyllä ole ollut. En tiedä, mitä lehdykkää olet luullut pohjalaiseksi...


      • Johanna199

        Joo fionetta on hyvä ite ostan fionettasta


    • Turusförivaasasferi

      Feri teköö hyvät pitsat ja halavalla:)!

    • Suojeluksessa

      Mamujen veronkierto-mahanpurupizzeriat ja kebabbilat ovat Suomen viranomaisten tiukassa suojeluksessa.

      Jos joku suomalainen yrittäjä myisi yhtä paljon tavaraa kuititta, olisi verottajan selvityspyynnöt kilahtaneet postiluukusta aikoja sitten. Mutta vitosen pizzapaikkoja nämä säännöt eivät koske.

      Siihen hintaan yrittäjän on täysin mahdotonta tienata leipänsä ilman kovaa vilunkia.

      • hölömö oot

        eikö ole vaan hyvä että kaikilla on töitä?


    • peku4

      tuskin tuo ainut "karvakäsi" on joka roskiksesta tarvikkeet hakee? ja entisenä yrittäjänä olen huomioinut että joka vuosi niiden omistajat vaihutuvat ytj:n tiedoissa mutta pyörittäjät on samat protestilistalla maksamattomia veroja 10-50th.jokainen joka jotain tajuaa tietää paljon tuohon pitäs myydä lättyjä jos verojen osuus olis esim 30th....huh huh.yli satkulla.noin 274 lättyä päiväs?no tietty poistot veke pyöreesti 100 lättyy päivä.vai oisko kuittikauppaa?

      • ainaiankaikkisesti

        Aina on tiedetty että karvakädet hakee salaatti värkit ja muutkin roskiksista keräten.
        Se on sääntö, ennemmin kuin poikkeus ;>
        Varmasti naureskelevat partoihinsa, kun näkevät kuinka ihmiset vetävät roskiksista kerättyä hymyssä suin ja kehuvat vielä.


    • KarikKarikari

      Vittu tehran pitzeeria ottaa ruoka roskista ne on vittu Paska älkää ostaa ikinä tehtävistä pizzat kuolet jos syö
      Mutta siellä on toinen pitzeeria fionetta se on hyvä ja puhdas noilla on hyvä Pitzza

      • dfeees

        Fionettan ruoka tulee parempien ihmisten roskiksista ja maistuu siksi paremmalle. Köyhien ihmisten roskalaatikoissa ei ole laatukamaa, rikkaiden laatikoissa on.


    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe