eli oon tässä pelannu manua ja mattia(suuri aarteen metsästys) ja en pääse läpi kyseistä peliä... eli jos joku on kahlannu kysyisen pelin läpi tai tietää siitä joitain vinkkejä, niin pyydän auttakaa minua!
Manu ja Matti 2... apua! en pääse läpi!
20
3844
Vastaukset
- jaaa
tosi hyvin taas kerroit mitä kohtaa et pääse, äly hoi älä jätä
- lapsi vai aikuinen
no tässä ois pari kysymystä...
Missä ne paperilaput on? eli mä oon löytäny: päiväkirjan välistä, eteisestä, makuuhuoneesta, viinikellarista, leikkihuoneesta/lastenhuoneesta
missä toinen avaimenpuolikas on? löysin toisen portaikosta
Mitä siellä labradoriossa tehdään?
Mitä niillä kukilla tehdään?
mihin sitä lusikkaa käytetään?
Mitä viinikellarin tynnyrillä on tarkoitusta? pääseekö siitä läpi jonnekkin? jos niin miten/minne?
Miten linnantorniin johtavien portaiden alla olevaan huoneeseen saa valot?
eipä sitten muuta.. jos viitsit vastailla näihin "pariin" kysymykseen olisin todella kiitollinen!(tai joku muukin voi vastata, jos haluaa) - lapsi vai aikuinen
lapsi vai aikuinen kirjoitti:
Missä ne paperilaput on? eli mä oon löytäny: päiväkirjan välistä, eteisestä, makuuhuoneesta, viinikellarista, leikkihuoneesta/lastenhuoneesta
Mitä viinikellarin tynnyrillä on tarkoitusta? pääseekö siitä läpi jonnekkin? jos niin miten/minne?
eipä sitten muuta.. jos viitsit vastailla näihin "pariin" kysymykseen olisin todella kiitollinen!(tai joku muukin voi vastata, jos haluaa)jos joku viitsisi vastata edes yhteen kysymykseen, niin auttaisi paljon! olen auttamattomasti jumissa ja ois kiva päästä edes hieman eteenpäin.. eli yksikin vinkki auttaisi todella paljon!
- Vigly
eipä sitten muuta.. jos viitsit vastailla näihin "pariin" kysymykseen olisin todella kiitollinen!(tai joku muukin voi vastata, jos haluaa)En oo itekkään päässy kyseistä läpi, mut toivon et saat vähän apua tästä...
Lappuja löytyy;
-Eteisestä
-Vierashuone
-Lastenhuone
-Kirjasto
-Viinikellari
-Portaikon alapää
-Kellotorni
-Ruokasali
-Ullakko
-Kreivin ja Kreivittären makkari ym...
Avaimen toinen puoli. Kts. Seuraava.
Valkoisella kukalla ongitaan ruokasalin kukkaruukusta avaimen toinen puolikas.
Laboratoriossa otat säkissäsi suurenuslasin, ja katsot sillä tulitikkuaskia. Clikkaat askia, jolloin saat käyttöösi tulitikun, jonka siirrät tulitikkuaskin päälle, jolloin tikku syttyy. Vie sytytetty tikku pois säkistä, ja sytytä kaasukeitin jolloin kone alkaa valmistamaan Nitroklyseriiniä.
Lusikka laitetaan Hautakammion ensimmäiseen arkkuun oikealta.
Viinikellarissa täytyy täyttää kaikkiaan kolme pulloa. (eka yläkerran olkkatin pöytä, toka ruokasalin pöytdällä (Hyppää vieterin avulla-vieteri kellotorni, pikkutytön sängin alta tornihuoneisto)ja kolmas, riimuilla avattavassa yläkerran huoneessa (Pääkällo portaat)) Täytettyäsi pullot pääset tynnyrin läpi pieneen huoneeseen jossa räjäytät Nitroklyseriinin avulla muurin. sieltä pääset viemäriin. Viemärissä älä MISSÄÄN nimessä kävele vasemmalle!!! (Game Over)
Linnantornin hautakammioon saa valot, laittamalla (Oikea laita keskellä) lamppuun sydänlangan (Keittiö) ja sytyttämällä sen. - lapsi vai aikuinen
Vigly kirjoitti:
En oo itekkään päässy kyseistä läpi, mut toivon et saat vähän apua tästä...
Lappuja löytyy;
-Eteisestä
-Vierashuone
-Lastenhuone
-Kirjasto
-Viinikellari
-Portaikon alapää
-Kellotorni
-Ruokasali
-Ullakko
Laboratoriossa otat säkissäsi suurenuslasin, ja katsot sillä tulitikkuaskia. Clikkaat askia, jolloin saat käyttöösi tulitikun, jonka siirrät tulitikkuaskin päälle, jolloin tikku syttyy. Vie sytytetty tikku pois säkistä, ja sytytä kaasukeitin jolloin kone alkaa valmistamaan Nitroklyseriiniä.
Viinikellarissa täytyy täyttää kaikkiaan kolme pulloa. (eka yläkerran olkkatin pöytä, toka ruokasalin pöytdällä (Hyppää vieterin avulla-vieteri kellotorni, pikkutytön sängin alta tornihuoneisto)ja kolmas, riimuilla avattavassa yläkerran huoneessa (Pääkällo portaat)) Täytettyäsi pullot pääset tynnyrin läpi pieneen huoneeseen jossa räjäytät Nitroklyseriinin avulla muurin. sieltä pääset viemäriin. Viemärissä älä MISSÄÄN nimessä kävele vasemmalle!!! (Game Over)
Linnantornin hautakammioon saa valot, laittamalla (Oikea laita keskellä) lamppuun sydänlangan (Keittiö) ja sytyttämällä sen.ihanan yksityiskohtaisesti kerroit!!! kiitos!!! no niin nyt sitten pitää saada jotenkin sen vanhan naisen(olgan) haamui pois.. hmm.. mitenköhän sen saa pois?
- Vigly
ihanan yksityiskohtaisesti kerroit!!! kiitos!!! no niin nyt sitten pitää saada jotenkin sen vanhan naisen(olgan) haamui pois.. hmm.. mitenköhän sen saa pois?
Neiti/Rouva Olga tahtoo tietääkseni just sen lappusen, Mutta! Missä loput palat on?!?
- Zandra
Vigly kirjoitti:
Neiti/Rouva Olga tahtoo tietääkseni just sen lappusen, Mutta! Missä loput palat on?!?
Olen samassa tilanteessa... Mä luulin, et paperin palassa olevilla kirjaimilla saa aarrearkun koodilukon auki, joka on pääkalloportaiden päässä. Mut mitä tehdään meetvurstilla ja keltasella kukalla?
- oi.
Zandra kirjoitti:
Olen samassa tilanteessa... Mä luulin, et paperin palassa olevilla kirjaimilla saa aarrearkun koodilukon auki, joka on pääkalloportaiden päässä. Mut mitä tehdään meetvurstilla ja keltasella kukalla?
kiitos kaikista hyvistä vihjeistä.
mietin kuitenkin miten saan pois kummitukset??
luulin että pikkutyttö haluaisi nuken mutta en tiedä miten saan sen annettua hänelle- kun astuu kaapin ovesta sisään niin ei voi tehdä mitään, vaan m&m juoksee takasin ulos.. samoin ullakolla-miten pääsee eroon siitä kummituksesta?
onko joku päässy koko pelin läpi?
kiitos etukäteen, oi - Zandra
oi. kirjoitti:
luulin että pikkutyttö haluaisi nuken mutta en tiedä miten saan sen annettua hänelle- kun astuu kaapin ovesta sisään niin ei voi tehdä mitään, vaan m&m juoksee takasin ulos.. samoin ullakolla-miten pääsee eroon siitä kummituksesta?
kiitos etukäteen, oikummitukset saa pois kun vie tavaran niiden hauta-arkkuun tornihuonesiton portaiden alle...
- oi.
Zandra kirjoitti:
kummitukset saa pois kun vie tavaran niiden hauta-arkkuun tornihuonesiton portaiden alle...
löysin sivun jossa on ohjeet (saksaksi kylläkin)
osoite on: www.spieletipps.de
sitten valitse cheats:in alta PC
ja klikkaa m-kirjainta
niistä peleistä valitse sitten max & mario-die suche nach dem Goldschatz
ja seuraavalta sivulta "lösung"
sitten vaan lukemaan seite 1-7....
pelionnea kaikille
oi - freija
Vigly kirjoitti:
Lappuja löytyy;
-Eteisestä
-Vierashuone
-Lastenhuone
-Kirjasto
-Viinikellari
-Portaikon alapää
-Kellotorni
-Ruokasali
-Ullakko
Linnantornin hautakammioon saa valot, laittamalla (Oikea laita keskellä) lamppuun sydänlangan (Keittiö) ja sytyttämällä sen.Muut lapun osat oon tietääkseni löytäny, mut se lastenhuoneen lappu jää vielä uupumaan... Missä päin lastehuonetta se lappu sitten on? Jos joku viittis vastata ni olisin sille tyypille tosi kiitollinen, koska oon ite yrittäny ratkasta peliä jo lähes 3 vuotta...
Ja sit vielä: Lähteekö se Olgan haamu pois jos laittaa sen ehjän paperin sitten sen hauta-arkkuun?
Kiitti ihan sairaasti jos viitit vastata tähän viestiin!!! - Vigly
freija kirjoitti:
Muut lapun osat oon tietääkseni löytäny, mut se lastenhuoneen lappu jää vielä uupumaan... Missä päin lastehuonetta se lappu sitten on? Jos joku viittis vastata ni olisin sille tyypille tosi kiitollinen, koska oon ite yrittäny ratkasta peliä jo lähes 3 vuotta...
Ja sit vielä: Lähteekö se Olgan haamu pois jos laittaa sen ehjän paperin sitten sen hauta-arkkuun?
Kiitti ihan sairaasti jos viitit vastata tähän viestiin!!!Lastenhuoneen lappu on vihreän kirjan välissä hyllyssä. Siitä on jo pari kuukautta kun pääsin tämän pelin läpi. Kyllä tuntui hyvältä... Olga haluaa nelulan, joka ainakin mulle oli yllätys. Neula sijaitsee kreivin ja kreivittären makkarin sängyssä. Loppu peli onkin sitten aika yksinkertaista... Kiiipeät ylös jolloin luuranko herää, ja jättää manun ja matin litistymään huoneen väliin (Ellet osaa painaa sinistä laattaa (Olikohan se sininen x)). Seuraavaksi seuraatte sitä tikapuista oikealle, jolloin joudutte kahteen suureen labyrinttiin. Sitä täytyy vain pelata (Kannattaa kerätä mahdollisimman paljon ajan hampaita). Ajan hampailla lopuksi kukistetaan luuranko heittelemällä luurankoa niillä, ja vaikka luumies väisteleekin, loppujen lopuksi kreivi ja kerivitär löytävät viinikellarin lattialta aarrearkun.
- Manu ja Matti
Vigly kirjoitti:
Lastenhuoneen lappu on vihreän kirjan välissä hyllyssä. Siitä on jo pari kuukautta kun pääsin tämän pelin läpi. Kyllä tuntui hyvältä... Olga haluaa nelulan, joka ainakin mulle oli yllätys. Neula sijaitsee kreivin ja kreivittären makkarin sängyssä. Loppu peli onkin sitten aika yksinkertaista... Kiiipeät ylös jolloin luuranko herää, ja jättää manun ja matin litistymään huoneen väliin (Ellet osaa painaa sinistä laattaa (Olikohan se sininen x)). Seuraavaksi seuraatte sitä tikapuista oikealle, jolloin joudutte kahteen suureen labyrinttiin. Sitä täytyy vain pelata (Kannattaa kerätä mahdollisimman paljon ajan hampaita). Ajan hampailla lopuksi kukistetaan luuranko heittelemällä luurankoa niillä, ja vaikka luumies väisteleekin, loppujen lopuksi kreivi ja kerivitär löytävät viinikellarin lattialta aarrearkun.
Millain sen oven saa auki missä on niitä riimuja?? kun siitä lapusta tuli MERLYN..nii pitäskö sen auttaa??
Nii ja mihin käytetään keltasta kukkaa ja metvurstia?????
Kiitos jos joku viitsii vastata! - joku vaan
Manu ja Matti kirjoitti:
Millain sen oven saa auki missä on niitä riimuja?? kun siitä lapusta tuli MERLYN..nii pitäskö sen auttaa??
Kiitos jos joku viitsii vastata!mee kirjastoon ja oikeen puolimmaisen sohvatuolin selkänojan ja "käsinojan" kohtauspaikalla/kulmassa sielä näkyy kirja niin se on se klikkaa siitä.
En itekkää tiedä mihin kukkaa ja meetwurstia käytetään.ainakin ne hampaat annetaan hiirelle.
Mistä sen toisen avaimen puolikkaan saa?
Miten räjäytän sen seinän viinitynnyrin toiselta puolelta, kun mulla on nitroo mut en vaan voi posauttaa sitä.
miten pääsen kreivin ja kreivittären huoneeseen?
JA MITEN HIMPUTISSA MÄ SAAN LISÄÄ AIKAAAAAA!!!!!!!!!!
kiitos jo etukäteen.. - Joku vaan
oi. kirjoitti:
kiitos etukäteen, oiJos joku on päässy pelin läpi niin olisko mitenkään mahdollista että viittis selittää läpipeluu ohjeet.
Tiedän kyllä että se on iso homma mutta jos joku viittii niin iso kiitos sille. Ihan suomeks ja sais olla aika tarkasti. - wallance
oi. kirjoitti:
löysin sivun jossa on ohjeet (saksaksi kylläkin)
osoite on: www.spieletipps.de
sitten valitse cheats:in alta PC
ja klikkaa m-kirjainta
niistä peleistä valitse sitten max & mario-die suche nach dem Goldschatz
ja seuraavalta sivulta "lösung"
sitten vaan lukemaan seite 1-7....
pelionnea kaikille
oijoom ä olen päässy ton pelin läpi..mut osaisko kukaan auttaa manu ja matti herra varjon kosto pelis... esim. et miten pääsee sen hämähäkkiseitin läpi ja sille..
- apua tarvitseva
joku vaan kirjoitti:
mee kirjastoon ja oikeen puolimmaisen sohvatuolin selkänojan ja "käsinojan" kohtauspaikalla/kulmassa sielä näkyy kirja niin se on se klikkaa siitä.
En itekkää tiedä mihin kukkaa ja meetwurstia käytetään.ainakin ne hampaat annetaan hiirelle.
Mistä sen toisen avaimen puolikkaan saa?
Miten räjäytän sen seinän viinitynnyrin toiselta puolelta, kun mulla on nitroo mut en vaan voi posauttaa sitä.
miten pääsen kreivin ja kreivittären huoneeseen?
JA MITEN HIMPUTISSA MÄ SAAN LISÄÄ AIKAAAAAA!!!!!!!!!!
kiitos jo etukäteen..lisää aikaa saa kun etsii suurennuslasilla kadonneita hetkiä joka huoneesta. ne on sellaisa keltasia möykkyjä, jotka ei näy, ennen kuin viet niiden päälle suusennuslasin
sitten vähän kysymyksiä...
miten vanhempien makuuhuoneen yöpöydän laatikot saa avattua? mistä se olgalle annettava neula pitäis löytyä.... joku sano, että sieltä makkarin sängystä, mut en mä vaan löytänyt....
käytetäänkö sitä vieteriä muuhunkin kun ruokasalin päydälle hyppäämiseen... mitä tehdä meetvurstilla????
kiitos vastauksista.....
kaipaan niitä todella.... - millain
Vigly kirjoitti:
Lappuja löytyy;
-Eteisestä
-Vierashuone
-Lastenhuone
-Kirjasto
-Viinikellari
-Portaikon alapää
-Kellotorni
-Ruokasali
-Ullakko
Linnantornin hautakammioon saa valot, laittamalla (Oikea laita keskellä) lamppuun sydänlangan (Keittiö) ja sytyttämällä sen.miten se muuri räjäytetään sillä nitroglyseriinillä????? kertokaa pliis
- apuaaaaaaaaaaaaa..........
Manu ja Matti kirjoitti:
Kiitos jos joku viitsii vastata!keltane kukka ja meetvusti on hyödyttömiä. eti se rimukirja kirjastosta ja naputtele sen koodi oveen ja kirjoota "valearkkuun" merlyn ja sieltä unohtuneita hetkiä... olla hjyva vaan...
- Reeaaa
Mistä löydän sen Skottiukon haamun-ja sen kreivin tavarat..?Ja mistä ne kaikki kolme pulloa löytyisi?(Siis ne jotka pitää täyttää....)
Olisin hyyyyyyyyyvin kiitollinen jos auttaisitte! ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077716
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1085901- 835157
- 1394526
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113210- 552957
- 582908
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102434- 612427
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562036