Selasin tossa äsken treffipalstaa. Kaikki profiilit sitä samaa väsynyttä jaaritusta, ja tietenkin lakisääteisten hymynaamojen kera: "olen iloinen, huumorintajuinen. Tykkään sosiaalisista tyypeistä, joiden kanssa voi pitää hauskaa. Tykkään shoppailla, bilettää ja matkustella :)))"
Ei siis niin mitään syvyyttä. Missä on käsivarsien viiltely? Missä epäsosiaalisuus? Missä angsti? Missä neljän seinän sisällä kyhjöttäminen? MISSÄ ON TREFFIPALSTA MASENTUNEILLE?
No okei, ehkei noin äärimmäistä meininkiä tartte olla, mutta kuitenkin jotain massasta poikkeavaa. Ei sellasta, että kokoajan hymyillää ja lauleskellaan. Kuka sellasta jaksaa?
Treffipalsta masentuneille
13
982
Vastaukset
- So what`s next?
ei niin tavallisille deiteille:
Oletko mies vain nainen?
Mikä on ikäsi?
Mistä olet kotoisin?
Mikä on lempivärisi?
Mikä on lempimusiikkiasi?
Milloin masennuit viimeksi?
Milloin viimeksi ajattelit kuolemaa?
Milloin viimeksi harrastit seksiä?
Haluatko lapsia?
Vihaatko lapsia?
Kiusattiinko sinua koulussa?
Vihaatko vanhempiasi?- pirhgewpikogfdj
ågoijhth¨pök äpökkrthgelökthlkhyesayshfeåpkrth
¨å¨poihpklpthgi9yugfå¨rgodyds'å684
646fdvoihilovdsihvdsidspoäläosalkdsaiuhdsaugy786pohgfpoi - ????????????????????
pirhgewpikogfdj kirjoitti:
ågoijhth¨pök äpökkrthgelökthlkhyesayshfeåpkrth
¨å¨poihpklpthgi9yugfå¨rgodyds'å684
646fdvoihilovdsihvdsidspoäläosalkdsaiuhdsaugy786pohgfpoiMikä sun pointtis oli? Tuskin mikään?
- ei edell.kirjoitt.
???????????????????? kirjoitti:
Mikä sun pointtis oli? Tuskin mikään?
no älä sitten tajua. kyl me muut tajutaan ; )
- aliinas
ei edell.kirjoitt. kirjoitti:
no älä sitten tajua. kyl me muut tajutaan ; )
http://www.mielenterveys-taimi.fi/kirjeet/index.htm
Tossa on mieienterveysongelmista kärsivien kirjeenvaihto palsta, kait siä voi seuraakin hakee
- fgdgfdgf
Mä seuraan usein kirjeenvaihtopalstoja ja niissä on just tuollaisia ilmoituksia. Kaikki ovat olevinaan jotain sosiaalisia ja ilmoitukset ovat toistensa kopioita. Olen tuollasten "sosiaalisten tyyppien" kanssa yrittänyt ystävystyä mutta mitä siitä tulee, kun noita ihmisiä ei kiinnosta muu kuin ihmissuhteiden ulkopuoliset asiat kuten matkustelu ja shoppailu. Enää en viitti mennä samaan lankaan.
- Crocuta
Joo ei oikein myy , jos mainos lause on jotain "Olen katkeroitunut ja kauniit ja menestyvät ihmiset saavat minut tuntemaan vihaa..." suuntaista.
On siellä joukossa sellaisia aidon tuntuisiakin, vaikka olisivatkin positiivis sävyisiä. - kurijuus
Olen työtön. Minulla ei ole yhtäkään kaveria tai ystävää johon kehtaisin pitää yhteyttä. Käytän alkoholia ja muitakin päihteitä. Olen ihastunut melankoliaan ja aitoon suomalaiseen kurjuuteen. Vittuilen ja alistan sinua pitkin päivää. Riitelyn kiihtyessä saatan käydä tehdä pientä fyysistä väkivaltaakin (En pahasti, mutta ihan vain osoittaakseni miehuuteni). Olen bipoläärinen, narsisti ja pitkälti moraaliton. Olen varmasti mielestäsi iljettävän näköinenkin. Rakastan kuitenkin itseäni ja peilikuvaani.
Ja juuri kun olet saanut tarpeeksesi niin heittäydyn masennuksesta manian puolelle ja kohtelen sinua kuin kukkaa kämmenellä ja nuolen pilluasi ja tarjoilen aamupalan sänkyyn ja laulan sinulle rakkausrunojani. Hymyilen ja rakastan. Ja taas olet minuun koukussa niin että kestät seuraavan kuukauden sitä kun nauran ulkonäöllesi ja kuristan sinua seksin aikana.
Olen mies, 24, pk-seutu. Etsin semmoista söpöä hieman mielenvikaista mutta kilttiä naista. Iälläsi ei ole väliä.
Tälläinen tämmöinen rehellinen seuranhakuilmoitus. Kiinnostaisiko?
[email protected] - sacred_heart
Samaa olen miettinyt, kun olen katsonut tota suomi24 deittiä.
Eniten askarruttaa se, että miksi suurin osa ihmisistä on niin älyttömän tyhmiä. Miksi ihmisten elämä koostuu jostain hevon helvetin tyhjästä puuhailusta. Harrastetaan 200 asiaa, joista ei mitään tietystikkään kunnolla. Matkustellaan kokoajan, mutta ilman mitään perspektiiviä tajuta muita kulttuureita tai ylipäätänsä edes muita ihmisiä ja asioita. Muissa maissa oleskelu koostuu lähinnä biletyksestä tai jostain pintapuolisesta nähtävyyksien katselemisesta.
Näillä harrastuksilla, matkustelulla ja koulutuksella sitten halutaan vakuuttaa vastakkainen sukupuoli omasta paremmuudesta. Eikä edes sillä tavalla, että ilmoituksen kirjoittaja olisi viisas, järkevä ja hyvä kumppani, vaan että hän on todella "menestyksekäs". Eli omaa jonkun ihme CV:n mihin on listattu kaikki maat, missä on käyty, koulutus, harrastukset ja tulotaso.
Eikö näillä ihmisillä ole itsellään yhtään feikki olo? Vai lakastaanko se "feikki olo" tai huono omatunto/ itsetunto maton alle, aloittamalla uusi jännittävä harrastus, bilettämällä, hankkimalla uusi kumppani tai lapsi. Tolla tavalla voi tietysti juosta omaa tyhjyyttään pakoon vaikka koko loppuelämänsä ja aiheuttaa kaaosta ja kipua maailmaan siitä sivussa.
No joo... Tuli hieman vuodatettua :D- spookam
Minä ainakin ajattelen, että kaikki ovat minua parempia, jotka ovat kehdanneet ilmoittaa itsestään edes yhden harrastuksen. Minulla kun niitä ei ole yhtään. Enkä siksi jaksa enää käyttää treffipalstoja, koska niiden on parempi olla ilman minua. Eikä minuakaan kiinnosta AP:n kuvailemat hakuilmoitukset. Sama juttu kaikilla treffipalstoilla, joita olen lukenut.
- sacred_heart
spookam kirjoitti:
Minä ainakin ajattelen, että kaikki ovat minua parempia, jotka ovat kehdanneet ilmoittaa itsestään edes yhden harrastuksen. Minulla kun niitä ei ole yhtään. Enkä siksi jaksa enää käyttää treffipalstoja, koska niiden on parempi olla ilman minua. Eikä minuakaan kiinnosta AP:n kuvailemat hakuilmoitukset. Sama juttu kaikilla treffipalstoilla, joita olen lukenut.
Mä olen ylpeä siitä, että en suoranaisesti harrasta mitään. Mä en jaksa tuhlata aikaani turhan päiväseen puuhasteluun. Mielummin pyörittelen ajatuksia päässäni ja lepään tai sitten teen oikeasti jotain. Mä en ainakaan tarvitse jotain pieniä leikkituokioita kerran pari viikossa, jotta mä en tylsistyisi. Elämässä riittää kyllä muutenkin tarpeeks haastetta.
- spookam
sacred_heart kirjoitti:
Mä olen ylpeä siitä, että en suoranaisesti harrasta mitään. Mä en jaksa tuhlata aikaani turhan päiväseen puuhasteluun. Mielummin pyörittelen ajatuksia päässäni ja lepään tai sitten teen oikeasti jotain. Mä en ainakaan tarvitse jotain pieniä leikkituokioita kerran pari viikossa, jotta mä en tylsistyisi. Elämässä riittää kyllä muutenkin tarpeeks haastetta.
Tykkään tuosta näkökulmasta. Itse en harrasta mitään, koska kaikki käy tylsäksi pidemmän päälle. Haluaisin tykätä jostain niin paljon, että jaksaisin harrastaa sitä, mutta sellaista ei ole vielä löytynyt.
- huppisluppis
Muinoin viihdyin Verkkoklinikan Masennus- palstalla, ja siellä pariutui useampikin kirjoittelija toistensa kanssa. Itsekin löysin monta sytyttävää tyyppiä, mutta olin ja olen varattu... sitten se meni ja muuttui älykääpiöiden temmellyskentäksi ja lopulta ylläpitäjä teki "uudistuksia" ettei siellä enää kukaan viihtynyt. En tiedä, minkälaista on meno nykyisin, vai onko sitä ollenkaan... Pointti oli, että keskustelupalstat toimii paremmin kuin treffipalstat, koska niissä pystyy tutustumaan toiseen paremmin ennen lähempää kontaktia.
Toisaalta - mikä estää itseäsi laittamasta treffi-ilmoitusta, jossa kerrot totuudenmukaisesti itsestäsi ja toivot kaltaistasi seuraa? Tiedän sellaisenkin tuottaneen tulosta - tosin ilmoittaja taisi saada sellaisen pirttihirmun, joka esti kommunikoinnin kaikkien muiden kanssa. Ainakaan minun kirjeisiini ei enää vastattu PirttiMiinan tulon jälkeen :) Mutta pääasiahan on, että ihminen sai itselleen sellaisen kumppanin, joka oli oikeanlainen ihminen hänen rinnalleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763418
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628