Nettiongelma wiin kanssa... help!

Osaamaton(ko)

Eli siis, tarvitsen apua wiin nettiyhteyden kanssa. Olen lukenut nintendo.fi-sivun ohjeistuksen läpi moneen kertaan. Tällä hetkellä olen päässyt tämän:
http://www.nintendo.fi/?file=842
vaiheen läpi. Mutta mitä sen jälkeen pitäisi tehdä? Kaverini kertoi, että wii menuun ilmestyy erillinen internet-kuvake. Minulla sitä ei ole kuitenkaan tullut, enkä pääse millään wiin kautta nettiin. Olen yrittänyt kaikkea...

1

345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Osaamaton(ko)

      Minä jälleen :D
      Hoksasin ydessä vaiheessa, että kaikki ne muut netin kautta toimivat toiminnot toimivat (=nettiyhteys kunnossa), mutta nettikuvaketta ei ole wii-menuun ilmestynyt. Ajattelin myös, että se saattaa johtua siitä, että pari viikkoa sitten tietämättömyyttäni poistin sen netin esittelyvideon siitä wii-menusta. Millä saan sen takaisin ja/tai netin toimimaan? Vai voiko johtua muusta kuin yllä mainitsemastani?
      Kiva jos joku osaisi auttaa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1234
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      61
      788
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      730
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      695
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      646
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    10. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      628
    Aihe