Eli siis, tarvitsen apua wiin nettiyhteyden kanssa. Olen lukenut nintendo.fi-sivun ohjeistuksen läpi moneen kertaan. Tällä hetkellä olen päässyt tämän:
http://www.nintendo.fi/?file=842
vaiheen läpi. Mutta mitä sen jälkeen pitäisi tehdä? Kaverini kertoi, että wii menuun ilmestyy erillinen internet-kuvake. Minulla sitä ei ole kuitenkaan tullut, enkä pääse millään wiin kautta nettiin. Olen yrittänyt kaikkea...
Nettiongelma wiin kanssa... help!
Osaamaton(ko)
1
428
Vastaukset
- Osaamaton(ko)
Minä jälleen :D
Hoksasin ydessä vaiheessa, että kaikki ne muut netin kautta toimivat toiminnot toimivat (=nettiyhteys kunnossa), mutta nettikuvaketta ei ole wii-menuun ilmestynyt. Ajattelin myös, että se saattaa johtua siitä, että pari viikkoa sitten tietämättömyyttäni poistin sen netin esittelyvideon siitä wii-menusta. Millä saan sen takaisin ja/tai netin toimimaan? Vai voiko johtua muusta kuin yllä mainitsemastani?
Kiva jos joku osaisi auttaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2732824Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka402259Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471977- 1051697
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1041640Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121355- 661297
- 681233
- 551159
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771112