Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mistä halpa crossi?

cröss

Eli haluisin alottaa motocrossin, mutta en oikein tiedä tuosta rahapuolesta, että riittääkö se sitten. Paljon maksaa halpa crossi? Ja mistä sen saa?

24

5807

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • CR Hondamies

      Kevyttä Harraste ajoa:
      Crossipyörä 2200€
      Varusteet 700€ (sis. panssarit polvisuojat ajovaatteet)
      Traileri, jos tarvitset 800€
      Vakuutus 200€ / v
      Huoltoon 200 - 1000 € /v
      Työkaluja, Öljyjä, Suodattimia jne.. 300€ pääsee alkuun

      • cr125 hondamies

        Typerys!
        Tällä pääsee alkuun kevyessä harraste ajossa.
        käytetty crossipyörä 500-1000e (riippuen siitä paljo sitä haluaa itte rempata..)
        varusteet saa alle 200e
        huoltsikoilla vuokrataa peräkärryjä tyyliin 5 - 20e päivä..
        vakuutuksilla ei tee mitää,en ainakaa minä oo vielä tehny.
        huoltoo menee rahaa riippuen mistä ostaa,paljo ajaa. romuttamoilta saa käyttökelposet osat paljon paljon paljon halvemmalla ku uutena ostamalla..
        työkaluja tosiaa tarttee ja mun honda cr 125 imee bensaa pyöreät -5 litraa ja 2 tuntia..


    • honttius

      Alotin näin:

      Joku halpa crossi 200-300e
      Jostain halppis kypärä. 20-30e (esim biltema)
      Rullaluistelu kyynär ja polvisuojat.
      Henkilöautoon jonkun telineen värkkää!
      Korjaa itse!
      Varaosat ostaa, vasta sittenkun tarvii.

    • mopopoika14

      iha itte ostin fude 110cc 380€ ja hyvi toimii, enkä aja millää suojilla.. ellen sitte nopeampaa vauhtia aja niin kypärä, eli jos motocrossausta aloittaa niin ostaa ne pirun kalliit vehkeet..

      • älyhoi jätä älä?

        teit virheen,sinusta tulee pyörätuolikuski jos et käytä suoja varusteita,luuletko että niitä ihmiset hupina käyttää...


      • Fudeonhuono

        Fude kestää kuukauden ja sitte hajoo moottori


      • ginalaine

        Fude ei kestä tuntiakaan kiinalaista paskaa niiku yleensä kiinalaiset


      • Kaikkihajoojoskus

        No vittu eise jamppukaa kestä jos kaatuu crossi ku crossi ni kyllä ne hajoo itellä on olu viis vuotta 125cc kiinan crossi eikä oo ollu ku pikku vikoja


      • Einoviitanen
        ginalaine kirjoitti:

        Fude ei kestä tuntiakaan kiinalaista paskaa niiku yleensä kiinalaiset

        Mulla oli kuukaude fude 110cc ja toimi kokoajan vaikka kuinka rälläsin


    • aloittelia

      mistä käytetty mopo

    • en keksinyt

      Osta nettimotosta joku käytetty esim. Yamaha YZ 80cc tai Suzuki RM 125/80cc. Jotkut crossi varusteet (kypärä, rintapanssari, muut suojat, ajo vaatteet esim. Biltemasta koska niillä ei ole niin väliä onko mikään ladukas paita/housut)
      Mopo vaan peräkärryyn ja menoks!
      ps. Jos rupeat motocrossia harrastamaan niin suojissa ei kannata tinkiä!

    • hngnhnh

      hgnhgnhgn

    • ahlamsahlam1

      mina ahlami mina varasti kaveri isan papan lapsen veljen siskon akan lapsen keltaisen susukin. se toimi kunnes myyda moottori pois miski tama ei enaa toimi ilman moottoria ? mina vituttaa tallanen saatanan pelleily ku ei ena huva kestavia mopoja teha perkelejumalautavittusaatanaperkelekullipersepillupyllysaatana t:topias "runkkari" homo

    • myynnissäyammu80

      Mulla ois hyväkuntoinen yamaha yz 80 vm-01 myynnissä. Jos kiinnostaa laita mailii os. [email protected]

    • jepjep83834

      Hienon lajin oot alottamassa. =D itsekin oon pitkää ettiny enskaa 1000-1500e välistä.

      Vinkki: ei kiinalaista.
      Ei missään nimessä itellä oli samurai joo toimii......
      samurai oli 200cc
      Sit kaverin 2 tahtinen honda vieree meni kyl nii heittämäl ohi, että moooooooo D=DDD

      • 1234567810

        BSE on hyvä kiinalainen.. mikuni kaasutin ja lifan moottori nii kyllä on laatua


      • GinalaineBasga
        1234567810 kirjoitti:

        BSE on hyvä kiinalainen.. mikuni kaasutin ja lifan moottori nii kyllä on laatua

        Ei ole paskaa puhut.... Mikään kiinalainen ei ole hyvä mitä olen elämässäni nähnyt ja kuullut faktoihin perustuvaan tietoon


    • motocrossia harrasta

      TERE! Crossin saat laatu laitteen jollain 1500 €, ja varusteista ei kannata tinkiä. Hyviin varusteisiin kannatte sijoittaa (kypärä joku vähintään 150€) crossikengät 200€ panssa ei semmonen joku 120€ on iha hyvälaatunen ja paita ja housut ne kannattaa ostaa alennus myynnistä.
      PS: OSTA SUZUKI
      HONDA
      KAWASAKI
      KTM
      YAMAHA
      TAI
      SUZUKI : )

    • rossiin

      yli 5 vuotta vanhat pelit voivat olla ramtoliineja juositus ilman vaki huoltoa kone viellä vetää kun mäntiä uusitaan sunnuntai ajoon. harraste mallia uuttakin saa hondaa reilu 3000e ja kiinan kopioita uutta 2000e pintaan motokajuksesta.

    • Tgg

      Orion

    • tgg

      mee motorfinlandiin ja sieltä 90 tai 125 crossi himo halpaa

    • patricklindberg

      No mul ois bse mini crossi 500e ja piikki renkaat tulis ja uudet katteet ja uus tankki. Moottorin tilavuus 125cc.

    • Anonyymi

      Mulla ois 500€ pikkucrossiin mut ku valinnan vaikeus mistä kannattais kattoo?

    • Anonyymi

      Joku mopo,crossi 201€

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2267
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1210
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe