Löytyykö tällaiselta palstalta ketään russelikasvattajaa? Meidän 3-vuotias narttu aloitti juoksunsa ja astutus olisi pian esillä. Siis rekisteröityjä pentuja olisi tulossa, jos joku sitä epäilee. Kaikki tarkastukset, sirutukset yms. siis kunnossa.
Haluaisin kokeneilta kasvattajilta kaikki mahdolliset vinkit, varsinkin synnytykseen! Tämä on meille eka kerta, joten jännittää. Tietoa olen haalinut vaikka mistä, mutta jotenkin tuntuu että koskaan sitä ei ole liikaa. Ja muutenkin olisi mukavaa saada lisää saman rodun harrastajia tuttavapiiriin. Löytyykö teitä täältä?
JRT
JRT4ever
3
206
Vastaukset
- paras osoite
yhteys koirasi kasvattajaan ja rodun harrastajia löytyy rotuyhdistyksen keskustelufoorumilta.
- kuumpi..?
Russelirotuja on kaksi, eli kumpaa tarkoitat?
Ja rodun kuin rodun kasvattajat osaavat kyllä auttaa...
Ainakin rodun kotisivulta löytyy kasvattajia ja ehkä rotuun liittyviä keskustelufoorumeita :-)
Itse en kumminkaan ole kasvattaja.- opetella lukemaan
siellähän mainitaan selvästi JRT eli Jack Russelin terrieri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997853- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763607
- 512859
- 632605
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294