Olen tehnyt Köyliön sosiaalitoimelle / Perusturvalautakunnalle

Selvitysvaatimuksen minuun kohdistuneista lastensuojeluilmoituksista Hallintolain 6 luvun 31 §:n mukaisesti. ( kyseinen lainkohta alla)

Olen lukuisia kertoja aiemminkin vaatinut kyseessä olevien lastensuojeluilmoitusten tutkimista koska ilmoitukset ovat tehdyt ilkivaltaisesti eikä niitä ole sosiaalitoimen taholta mitenkään tutkittu, eikä niitä ole myöskään todettu aiheettomiksi, ja vaikka niitä on osittain jo todettu olevan perättömiä, ei Köyliön sosiaalitoimi ole niitä oikaisssut vaikka henkilötietolain 6 luvun 29 §:ä heidät siihen velvoittaisi.

Koska kyseisiä lastensuojeluilmoituksia on kuitenkin käytetty minua vastaan mm poikani huostaanoton tukena, vaadein Köyliön perusturvajohtajaa sekä sosiaalityöntekijää jääväämään itsensä asian käsittelystä sekä vaadein asian tutkintaa suoritettavaksi puolueettoman tahon toimesta.

6 luku
Asian selvittäminen ja asianosaisen kuuleminen
31 §
Selvittämisvelvollisuus
Viranomaisen on huolehdittava asian riittävästä ja asianmukaisesta selvittämisestä hankkimalla asian ratkaisemiseksi tarpeelliset tiedot sekä selvitykset.

Asianosaisen on esitettävä selvitystä vaatimuksensa perusteista. Asianosaisen on muutoinkin myötävaikutettava vireille panemansa asian selvittämiseen.

6

187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Makknus

se on vaadin, eikä mikään vaadein. Kumma etteivät vaatimuksesi ja rikosilmoituksesi tässä vuosien varrella ole johtaneet mihinkään.Tule sitten puhumaan, kun vaatimisesi johtavat johonkin...

• von Lagerbom

Vaadein= olen vaatinut.
        Vaadin= olen vaatimassa, taikka tulen vaatimaan.

Käytin sanaa vaadein koska olen jo vaatimuksen tutkinnasta tehnyt.

• tarkistat tietosi m
        von Lagerbom kirjoitti:

Vaadein= olen vaatinut.
        Vaadin= olen vaatimassa, taikka tulen vaatimaan.

Käytin sanaa vaadein koska olen jo vaatimuksen tutkinnasta tehnyt.

vaadin

1. (taivutusmuoto) indikatiivin preesensin yksikön 1. persoonan muoto verbistä vaatia
        2. (taivutusmuoto) indikatiivin imperfektin yksikön 1. persoonan muoto verbistä vaatia
        vaadein??? sulla on näemmä ihan omat kieliopit ja laintulkinnat, ilmankos niistä ei oikeusjuttuja tulekaan.

• Hilipatipilipatiheh
        tarkistat tietosi m kirjoitti:

vaadin

1. (taivutusmuoto) indikatiivin preesensin yksikön 1. persoonan muoto verbistä vaatia
        2. (taivutusmuoto) indikatiivin imperfektin yksikön 1. persoonan muoto verbistä vaatia
        vaadein??? sulla on näemmä ihan omat kieliopit ja laintulkinnat, ilmankos niistä ei oikeusjuttuja tulekaan.

kyllä mankus tietää. Mankus tietää kaiken ja on aina oikeassa. Silloinkin kun on väärässä. Jota hän on yleensä aina mutta omasta mielestään tuo narsissi on silti aina oikeassa.

• von Lagerbom
        tarkistat tietosi m kirjoitti:

vaadin

Naarasporo

• tunnusta virheesi m
        von Lagerbom kirjoitti:

Naarasporo

vaatimiselle, minä vaadin=nyt tai aikaisemmin tapahtunut toiminto.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      883
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      738
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      36
      613
    4. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      47
      603
    5. 36
      597
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      30
      591
    7. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      40
      585
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      557
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      550
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      36