"ammattipelurit"

lähiomainen

Mitenkähän he, useimmiten naiset menevät parisuhteeseen pelurin kanssa. Eikö tulevaisuus näytä turvattomalta jos ja kun ei ole muuta ammattia kuin pokeri. Uskaltaako siihen rakentaa perhettä esim. tehdä lapsiakaan. Olisi mielenkiintoista kuulla asianomaisten mielipiteitä.

3

1415

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • non pro

Aki pyysing on toistakymmentä vuotta elättänyt perheensä pokerinpeluulla. Hänen vaimonsa pelaa myös. Ja sitten on tietysti Patrik Antonius. 2 lasta ja asuu Monacossa. Suomen parhaiten tienaava ammattilainen. Jos miehesi pelaa ammatikseen niin varmaan kannattaa ainakin vuosi seurata tuloja ennenkuin teette lapsia. Yksi tärkeä asia ammattilaisuuteen liittyen on pelikassanhallinta.

• PlusEV

Helpin Juhalla on vaimo ja lapsia. Eli aika monella pokeriammatilaisella on perhe. Tosin minulla ei ole vuotta pidempää suhdetta ollut. Välit ex tyytöystävän kanssa meni poikki ihan muista syistä ei pokerin takia.

• Tuntuu olen kaikilla pokeriammattilaisilla jotka tunnen laspia. PL minä joka en ole mikään rikas ammattilainen eli pelaan pinempiä pokeri pöytiä ammatikseen. .

Antonius naimisissa kaksi tytäertä.

Hellppi on perhe ja laspia.

Sahamies on vaimo ja yksi lapsi.

Kyllönen meni n. vuosi sitten naimisiin ja tuore isä..

Whalpeck on laspia.

Pyysing eronnut, mutta on viissin jo aikuiset lapset.

Vuoksenmaa naimisissa ja neljä lasta.

Eli lähes kaikki. Paitsi minä, mutta varmaan johtuu siitä, että en pelaa isommissa peleissä enkä ole miljonääri enkä julkisuudessa eikä kukaan tiedä kuka olen, mutta tälläiset huippelaajat julkisuudessa olevat pokeri mijonäärit vetävät kyllä naisissa näköjään kiinnostusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      617
      1633
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      44
      887
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      487
      753
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      14
      743
    5. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      45
      672
    6. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      614
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      566
    8. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      32
      543
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      510
    10. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      161
      498
    Aihe