Sika kallista...

Tofuliini

...evästä tämä Purina! Sillähän saisi jo oikeaakin ruokaa.

8

387

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raitahäntä

      Olen jo kirjoittanutkin tästä aiheesta, mutta haluan palata vielä kerran. PURINA on kallista, kieltämättä, mutta se on myös NIIN HYVÄÄ, että vesi tulee kissan kielelle, kun se kuulee Purina-pussin rapinan. Kissan aisteista paras on kuulo, ei näkö eikä makuaisti! Varmaan siksi minun kissani on tottunut kehotteluihin"syö, syö", ja ruoka kun maistuu. On olemassa vielä yksi konsti siiheen,että ruoka maistuu paremmin, ei taida olla hyvin tunnettu, minäpä kerron. Tinctura Valerianae on ihmisille tarkoitettu rauhoittamaan ja lieventämään sydänkipuja. Kissat ne vasta hulluna ovat tästä aineesta. Muutama tippa lattialle tai maton päälle, ja et tunne kissaasi! Etutassujen voimalla se vetää itseään kyljellä maaten sen tiputetun paikan yli lukuisia kertoja, hieroo tuoksua turkkiinsa , sitten kellii selällään kaikki tassut taivasta kohti, ja lopuksi alkaa estehyppy, alta pois vaan! Kun hypyt on hypitty on kissalla tiikerin ruokahalu ja sen jälkeen niin pitkät ja maittavat unet, että tassut juoksee ja maukuminen kuuluu- kissa näkee unta.

      • tofuliini

        eli kirjoittelee täällä käyttämälläni nimimerkillä tofuliini, jota ei ole rekattu. Itselläni on Suomi 24:ssa rekisteröity nimimerkki, jota en halunnut täällä käyttää. Aloitin testin käyttämällä Tofu-nimeä. Kun palsta sitten puolessa välissä tuli julkiseksi, sitä en voinut enää käyttää, koska se oli jo varattu jollekin suomi 24:lla. Keksin siis tuon tofuliinin ja ilmoitinkin, että vaihda Tofun tofuliiniin.Joku nyt sitten vohki tuon tofuliinin...

        Olen aikaisemmin verrannut hintalaatu suhdetta Royal Caninin ja Purinan välillä ja todennut, että Purina tulee muutaman (n.3.50 euroa kilo) halvemmaksi käyttää ja on ollut testiaikana ainakin sopivampi ruoka kissalleni.
        Tylsää, että joku tekee kiusaa. No kohtahan tämä testi loppuukin, kaiketi tuo ihminen saa nautintonsa muutaman päivän kiusasta jos jatkaa.


      • Kofuliini
        tofuliini kirjoitti:

        eli kirjoittelee täällä käyttämälläni nimimerkillä tofuliini, jota ei ole rekattu. Itselläni on Suomi 24:ssa rekisteröity nimimerkki, jota en halunnut täällä käyttää. Aloitin testin käyttämällä Tofu-nimeä. Kun palsta sitten puolessa välissä tuli julkiseksi, sitä en voinut enää käyttää, koska se oli jo varattu jollekin suomi 24:lla. Keksin siis tuon tofuliinin ja ilmoitinkin, että vaihda Tofun tofuliiniin.Joku nyt sitten vohki tuon tofuliinin...

        Olen aikaisemmin verrannut hintalaatu suhdetta Royal Caninin ja Purinan välillä ja todennut, että Purina tulee muutaman (n.3.50 euroa kilo) halvemmaksi käyttää ja on ollut testiaikana ainakin sopivampi ruoka kissalleni.
        Tylsää, että joku tekee kiusaa. No kohtahan tämä testi loppuukin, kaiketi tuo ihminen saa nautintonsa muutaman päivän kiusasta jos jatkaa.

        Laitoin sen selvyyden takia Isolla Tofuliini..., you know


      • emulle
        tofuliini kirjoitti:

        eli kirjoittelee täällä käyttämälläni nimimerkillä tofuliini, jota ei ole rekattu. Itselläni on Suomi 24:ssa rekisteröity nimimerkki, jota en halunnut täällä käyttää. Aloitin testin käyttämällä Tofu-nimeä. Kun palsta sitten puolessa välissä tuli julkiseksi, sitä en voinut enää käyttää, koska se oli jo varattu jollekin suomi 24:lla. Keksin siis tuon tofuliinin ja ilmoitinkin, että vaihda Tofun tofuliiniin.Joku nyt sitten vohki tuon tofuliinin...

        Olen aikaisemmin verrannut hintalaatu suhdetta Royal Caninin ja Purinan välillä ja todennut, että Purina tulee muutaman (n.3.50 euroa kilo) halvemmaksi käyttää ja on ollut testiaikana ainakin sopivampi ruoka kissalleni.
        Tylsää, että joku tekee kiusaa. No kohtahan tämä testi loppuukin, kaiketi tuo ihminen saa nautintonsa muutaman päivän kiusasta jos jatkaa.

        Mä kyllä laskin että purina one tulee muutaman eruon kalliimmaksi kuin meidän eläinkaupasta ennnen ostamat naksut. Liittynee siihen, että me ollaan oltu noiden 20kg:n säkkien kannattajia. Kätevyys kyllä kärsii, mutta eipä ole tarvinnut usein ostella naksuja :D


      • tofuliini
        emulle kirjoitti:

        Mä kyllä laskin että purina one tulee muutaman eruon kalliimmaksi kuin meidän eläinkaupasta ennnen ostamat naksut. Liittynee siihen, että me ollaan oltu noiden 20kg:n säkkien kannattajia. Kätevyys kyllä kärsii, mutta eipä ole tarvinnut usein ostella naksuja :D

        se on totta juu. Mitä isomman pakkauksen ostaa, sen edullisempi on hinta.


      • tofuliini
        Kofuliini kirjoitti:

        Laitoin sen selvyyden takia Isolla Tofuliini..., you know

        Sinulle, joka käytät mm. nimimerkkejä kofuliini, kofis, Tofuliini...

        Otan anteeksi pyyntösi vastaan ja käytän mielelläni itse tuota tofuliini-nimimerkkiä tämän testin loppuun saakka (sekä isolla että pienellä kirjaimella. )
        Hienoa, että sinäkin pidät kissastasi huolta. Saat olla onnellinen, ettei sinun kissallasi ole ruokintaan liittyviä ongelmia. Tulee kalliiksi.:) Elämä on...


      • Kofis
        tofuliini kirjoitti:

        Sinulle, joka käytät mm. nimimerkkejä kofuliini, kofis, Tofuliini...

        Otan anteeksi pyyntösi vastaan ja käytän mielelläni itse tuota tofuliini-nimimerkkiä tämän testin loppuun saakka (sekä isolla että pienellä kirjaimella. )
        Hienoa, että sinäkin pidät kissastasi huolta. Saat olla onnellinen, ettei sinun kissallasi ole ruokintaan liittyviä ongelmia. Tulee kalliiksi.:) Elämä on...

        Ei ollut tarkoitus olla ilkeä vaan saada keskustelua aikaan, usein valitettavasti vähän lapsellisillakin tavoilla. En vaan pidä yhdestä ainoasta "totuudesta" varsinkin kun sitä käytetään taloudellisesti hyväksi.


    • kissamamma...

      miten kalliiksi tulee kun hoidatat virtsakivi kissaa ja ostat eläinaseman kallista hoitoruokaa..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      296
      3148
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1713
    3. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1243
    4. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      81
      1222
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1139
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1138
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      43
      1010
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      954
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      896
    10. Liikennesäännöt

      Uuden ohitustien myötä torkkolantieltä tulevia kuuluu väistää tai ainakin kuuluisi väistää, jos he tulevat ollintielle.
      Pyhäjärvi
      11
      814
    Aihe