Meillä on lennot Surat thaniin. Lento perillä illalla kahdeksan aikaan. Kannattaako jäädä yöksi Surat thaniin vai jatkaa suoraan yölautalla Samuille? Lähteekö kaikki (yö- ja päivälautat) samasta satamasta? Saako yölautalla ollenkaan nukuttua? Onko yölautta miten iso? Mietityttää vähän lähteä pilkkopimeällä merelle :)
Asiallisia vastauksia, kiiiitos :)
Surat thani-Samui
1
379
Vastaukset
- talvimatkaaja
Yölautat lähtevät Surat Thanista. En ole itse niillä mennyt. Olen vaan lukenut / kuullut / nähnyt, että ovat puisia laivoja, joissa nukutaan ruumassa patjoilla. Tavaroiden kanssa saa olla varuillaan, että ei viedä yön aikana. En lähtisi niillä, ellei pakko.
Olen mennyt marraskuussa päivälaivalla eri satamasta, sillä olimme tulossa pakettikuljetuksella Hua Hinistä. Se satama on aika paljon kaupungista itään. Surat Thanissa myydään varmaankin yhteislippuja bussi laiva. Songsermin laivat ovat vanhoja rähjäisiä, muitakin yhtiöitä on, myös valtion laivat kulkevat. Mutta matka ei ole pitkä, kyllä sen kestää millä tahansa laivalla.
Sataman laiturilla ei näkynyt mitään lipunmyyntiä laivoihin, kaikilla oli varmaan valmiina yhteislippu eli kaikilla oli tarra rinnassa.
Surat Thanissa majoituksen saa varmaan kohtuuhintaan. Jos olette siellä huhtikuun lopulla, ei ole sesonkiaikakaan.
Nauttikaa Samuista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491195Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241139Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111070- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72895
- 73869