Kannattaako ostaa ....

kkll99

...uusi Imac nyt ? Vai onko kohta tulossa jo uusi malli ? Huhuja ? Edellinenhän tuli lokakuussa eli melkein puoli vuotta sitten...Ensi kuussa uusi kenties ?

3

651

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asia joka voi kiirehtiä uusia malleja on prosessorien saatavuus, kun halvimmat imacit käyvät Core 2 Duolla ja nyt Intel kauppaa jo seuraavaa i-sarjaa.

      iMac voi uusiutua huhtikuussa tai vasta heinäkuussa. Tai sillä välillä. Vain Apple tietää varmaksi.

      • Ex-windows user

        Kun vaimo rakastui Imaciin ja lopulta omi mun 22" iMac Core2duon, päätin lohduttaa itseäni ja kävästä katselemassa uusia laitteita. Mukaan lähti sitten omenakaupasta 27" iMac i7 8GB muistilla ja otin vielä mukaan 1TB timecapsulen! Vaikka sai maksaa persiin kipeeks en kadu, nami kone joka toimii ja on nopea! Vaimo tosin pisti mut sohvalle viikoks....


      • 1stMacFinn
        Ex-windows user kirjoitti:

        Kun vaimo rakastui Imaciin ja lopulta omi mun 22" iMac Core2duon, päätin lohduttaa itseäni ja kävästä katselemassa uusia laitteita. Mukaan lähti sitten omenakaupasta 27" iMac i7 8GB muistilla ja otin vielä mukaan 1TB timecapsulen! Vaikka sai maksaa persiin kipeeks en kadu, nami kone joka toimii ja on nopea! Vaimo tosin pisti mut sohvalle viikoks....

        Sulla taitaa olla väärä vaimo, jos se kurittaa sua noin. Ei meillä noin menetellä. Viimeksikin kun konetta vaihdoin, mietin kovasti 13" MacBook Prota, mutta vaimo patisti tähän 17 tuumaiseen. Sehän sitten tietysti hankittiin...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      249
      2405
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1585
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      73
      1376
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1275
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      161
      1192
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      95
      1122
    7. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      87
      978
    8. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      79
      951
    9. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      922
    10. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      98
      810
    Aihe