Olemme lähdössä ensi kesäkuussa koko perheen voimin automatkalle Raumalta Poriin. Kuinka paljon ruokaa pitäisi ottaa mukaan, entäs yöpymispaikat, onko kokemusta? Mitenkäs liikenne, siellähän rakennetaan Olkiluodon ydinvoimalaa, eli siis meinaan että ulkomaalaisia kuskeja on paljon liikenteessä ja ajotyyli sen mukaista, olisiko syytä korottaa kaskomaksua? Meillä on 3 lasta 18,22 ja 26 vuotiaat, löytyisikö heille matkan varrelta mieluisaa tekemistä, vesipuistot, teemapuistot, kirjastot, nähtävyydet jms? Kiitos kovasti jo etukäteen kaikille asiallisille vastaajille!
Vinkkejä kaivattais
4
329
Vastaukset
- Kondomi risteily
taksi vastaan....se tietää lelut ja paikat. Lapsille pelastusliivit olut-tehtaiden sammioille.
- hoidossa
Rohkea reissu.
Pysykää vain hoidossa - ja muistakaa lääkkeet.
- lähteä ???
Tässä kartta jotta ette eksy! http://www.fonecta.fi/finddirections.ds?newSearch=true&display=&fromStreetWithCountry=&fromCityWithCountry=&fromRegion=&fromCoun...
- TheEagles.
Yleinen kirje Lahden kotkan nuoruusmuistolmista
Äidiltä:
Yllätin poikani
suutelemasta toista
poikaa, olen aivan
järkyttynyt
16-vuotias poikani oli
huoneessaan kaverinsa
kanssa kun menin
hakemaan sieltä imuria.
Poika oli imuroinut oman
huoneensa ja imuri jäänyt
sinne. Avasin oven ja näin
poikien suutelevan.
Istuivat sängyllä vaatteet
päällä ja kun näin sen
näyn niin menin aivan
lukkoon ja poistuin vaan
huoneesta. Imurikin jäi
sinne. Poika lähti juuri
äsken kaverinsa kanssa
ulos, eivät sanoneet
mitään, enkä myöskään
minä. Tilanne on aivan
outo ja kaikki ajatukset
vaan pyörii päässä.
Tällaista ei kyllä
kenellekään toivoisi.
Mitä
ihmettä teen tai sanon?
Vai onko parempi jättää
asia sikseen ja vaan
unohtaa?
Pojalla ei ole koskaan
ollut tyttöystävää, mutta
on kovin nuori vielä. Ei
minullakaan ollut
poikaystävää 16-
vuotiaana. Poika on myös
hieman ujo, voisiko siitä
johtua, että halusi
suudella kaveriansa kun ei
ole ketään tyttöä, jota
suudellla? Toivoisin
pojasta ihan
heteroa...elämä silloin
paljon helpompaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882