Auttakaa! Miten saan photoshopilla muunneltua uuden kuvan vanhan ja kuluneen näköisesksi? siis esim. uusi valokuva siten että sen "pinnassa" on naarmuja ym.. niinkuin ikivanhassa kuleneeessa valokuvassa? ei siis väriä vaihtaa ssen osaan mutta tuo naarmutus ym..????
kuva vanhaksi
5
1082
Vastaukset
- lontoon murteella
- antiikkiseksi
Kiitos tuon tyylistä juttua etsin, mutta meillä on adobe photoshop 6,0. En kyl tiedä miten sillä saisi muutettua kuvaa vanhanaikaiseksi...joten vinkkejä lisää :)
- antiikkiseksi
antiikkiseksi kirjoitti:
Kiitos tuon tyylistä juttua etsin, mutta meillä on adobe photoshop 6,0. En kyl tiedä miten sillä saisi muutettua kuvaa vanhanaikaiseksi...joten vinkkejä lisää :)
Ilamisia plug-inejä
http://thepluginsite.com/resources/freeps.htm#imageeffects
Melkoisen kattavia tutoriaaleja kaikenlaiseen kikkailuun
http://www.smashingmagazine.com/2008/10/28/40-beautiful-grunge-photoshop-tutorials/
ja tuolla
http://pshero.com/photoshop-tutorials/photo-effects/photo-transfer-edge-effect
lopussa Zip-tiedosto jossa mukana tuo naarmusivellin.
Pura paketista ABR-tiedosto Photoshop/Presets/Brushes -kansioon niin voit ladata sen siveltimeksi antiikkiseksi kirjoitti:
Ilamisia plug-inejä
http://thepluginsite.com/resources/freeps.htm#imageeffects
Melkoisen kattavia tutoriaaleja kaikenlaiseen kikkailuun
http://www.smashingmagazine.com/2008/10/28/40-beautiful-grunge-photoshop-tutorials/
ja tuolla
http://pshero.com/photoshop-tutorials/photo-effects/photo-transfer-edge-effect
lopussa Zip-tiedosto jossa mukana tuo naarmusivellin.
Pura paketista ABR-tiedosto Photoshop/Presets/Brushes -kansioon niin voit ladata sen siveltimeksiTyylejä nyt on monenlaisia. Noh lyhyesti kerrottuna.
Kuvioita saat erilaisista siveltimistä (niitä voi tehdä myös itse, tai ladata paketteja netistä.)
Tee tyhjälle layerille mustalla erilaisia naarmuja/kuvioita. Aseta tämä layer päällimmäiseksi ja sen alapuolelle itse kuva omana layerinaan. Kuvioidun layerin layer optionsiksi voi pistää vaikka overlay ja opacityä voi pienentää.(läpinäkyvyys.)
Peruskuvaan laitat filter/noise jonka jälkeen heti edit/fade add noise, jolla voi vhentää noisea.
Peruskuvaan laitat myös image/adjustment/color balance. Jolla muutat värisävyt kuvaan.sfinski80 kirjoitti:
Tyylejä nyt on monenlaisia. Noh lyhyesti kerrottuna.
Kuvioita saat erilaisista siveltimistä (niitä voi tehdä myös itse, tai ladata paketteja netistä.)
Tee tyhjälle layerille mustalla erilaisia naarmuja/kuvioita. Aseta tämä layer päällimmäiseksi ja sen alapuolelle itse kuva omana layerinaan. Kuvioidun layerin layer optionsiksi voi pistää vaikka overlay ja opacityä voi pienentää.(läpinäkyvyys.)
Peruskuvaan laitat filter/noise jonka jälkeen heti edit/fade add noise, jolla voi vhentää noisea.
Peruskuvaan laitat myös image/adjustment/color balance. Jolla muutat värisävyt kuvaan.niin ja layer tyyliksi multiply toimii paremmin kuin overlay
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542864
- 88974
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!12955- 49876
- 83823
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35761- 94710
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27650Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap85596- 48575