Olen yksinäinen.
Minulla on kaksivuotias poika, tosin vain jokatoinen viikko. Toisen viikon on äitillään.
Haluaisin löytää kumppanin, tosin sana "löytää" on jo menettänyt merkityksensä..olen yrittänyt mutta ei löydy, niinhän sitä sanotaan että eise etsimällä löydy ja pitää kyllä paikkansa.
En vain ymmärrä missä mättää, miksi joudun riutumaan sinkkuna :( En sano etteikö parivuotinen sinkkuiluaika hyvää olisi henkisesti tehnyt mutta kyllä vain sydän kaipaa puolikastaan.
Olen kuiteski komea, käyn työssä ja muutenkin asiat ovat ihan mallillaan.
WHY??
Treffipalstat kolunneena tullut siihen tulokseen että ei sitäkään kautta tule kuin p*skaa käteen :/
Baareissa en tykkää käydä, harrastusten parista ei löydy.
Miksi..miksei kukaan lähesty MINUA, minä olen aina se joka tekee aloitteen. Onko se vain niin että miehen se kuuluukin tehdä, eikö nainen voisi välillä.
Oikeesti tällähetkellä tuntuu että jos ei poikaa minulla olisi niin aivan sama ois vaikka heittäs lapaset lopullisesti nurkkaan ja jättäs tän paskan maailman, ketään vittu liikauttas!
aivan vitun sama!
12
886
Vastaukset
- Tarkkailija*
Ei parisuhdetta ansaita olemalla hyvä elämässä, vaan kovalla työn teolla asioiden hyväksi. Mutta jatkakaa vaan, älkää antako minun häiritä.
- ilsjgrfs
voisitko laittaa pari esimerkkiä "kovasta työnteosta"..
ilsjgrfs kirjoitti:
voisitko laittaa pari esimerkkiä "kovasta työnteosta"..
Kehittää älyään, sosiaalisia taitoja, ujouttaan, ja tietämystä mikä saa naiset hullaantumaan. Loppujen lopuksi olen itsekin kirjoittamassa kirjaa naisten pokaamisesta ja aina kun on tilaisuus menen tekemään alotteita naisille. Jos olet liian köyhä, opiskele, jos olet liian ujo, kasva mieheksi. Juurta jaksain kun puhuu naisille busseissa, ravintoloissa ja kadulla niin siihen vertyy ja oman naisen iskeminen on vain pikkuinen kärpäsen paska ja helppo suoritus ainutkertaisessa ihmiselämässä. Samanlainen psyykkinen suoritus kuin vaikka työhaastattelu. Kun ymmärtää sataprosenttisesti naisten psyykettä niin saa kenet tahansa kolmessa minuutissa haluamaan rakastella kanssasi.
- wdefsf
Krusader kirjoitti:
Kehittää älyään, sosiaalisia taitoja, ujouttaan, ja tietämystä mikä saa naiset hullaantumaan. Loppujen lopuksi olen itsekin kirjoittamassa kirjaa naisten pokaamisesta ja aina kun on tilaisuus menen tekemään alotteita naisille. Jos olet liian köyhä, opiskele, jos olet liian ujo, kasva mieheksi. Juurta jaksain kun puhuu naisille busseissa, ravintoloissa ja kadulla niin siihen vertyy ja oman naisen iskeminen on vain pikkuinen kärpäsen paska ja helppo suoritus ainutkertaisessa ihmiselämässä. Samanlainen psyykkinen suoritus kuin vaikka työhaastattelu. Kun ymmärtää sataprosenttisesti naisten psyykettä niin saa kenet tahansa kolmessa minuutissa haluamaan rakastella kanssasi.
Puhut asiaa mutta nyt ei ollut suoranaisesti kyse tuosta pillun vonkaamisesta, kyllä tässä pillua on tullu ihan tasasee tahtii mutta se sellane "oikeentuntune" ihmine ei vaan tunnu löytyvän.
Tuntuu että tässä käpykylässä alkaa jo vaihtoehot käymää vähiin :(
En tiedä...
mun on nyt joteki vaikea pukea sanoiksi tätä oloa jotta se kunnolla aukenis...
Olen paljon itsetutkiskeluakin tehnyt ja paljon kasvanut ihmisenä mutta ei vaan tunnu riittävän.
Naisetkin osaa olla aika pelureita, eikä iha vähääkää..
Rahaa en aio alkaa tavottelemaan, mieluummin olen vaikka yksin koko loppuikäni kuin että jonkun tähän rahanperässä ottasin pyörimään. Ei kiitos sellasta..
Elätän itseni ja poikani, asutaan ihan mukavasti. Tosin vuokralla mutta kuitenkin, jos tää nyt jumalauta on joku kompastuskivi jollekkin ni ei helevetti! Haistakoon persereiät minu puolesta sellaset akat..saatana! - mikrobiologi_
Krusader kirjoitti:
"Kun ymmärtää sataprosenttisesti naisten psyykettä niin saa kenet tahansa kolmessa minuutissa haluamaan rakastella kanssasi. "
Ei saa, sitä ennen pitää suudella jolloin nainen tekee lopullisen päätöksen geneettisestä yhteensopivuudesta ja tämä tapahtuu kemiallisin viestein jotka välittyy miehen syljestä.
Myös miehen hajulla lienee hieman tekemistä asian kanssa. - väärin, väärin
Krusader kirjoitti:
parisuhde "ansaitaan" syntymällä komeaksi ja paskaa suoltavaksi moottoriturvaksi. aivan sama mitä sontaa puhut kunhan puhut paljon ja näytät samalla nätiltä niin siiten jo on muijia ympärillä. testattu ja havaittu 100% varmaksi ja toimivaksi keinoksi.
väärin, väärin kirjoitti:
parisuhde "ansaitaan" syntymällä komeaksi ja paskaa suoltavaksi moottoriturvaksi. aivan sama mitä sontaa puhut kunhan puhut paljon ja näytät samalla nätiltä niin siiten jo on muijia ympärillä. testattu ja havaittu 100% varmaksi ja toimivaksi keinoksi.
Suosittelen Dr. Mark Lerneriä ja polttakaa tuo mun tekele, koska uskon kuin hullu puuroon että elämässä voi harjaantua naisasioissa.
- fddsfsdf
Krusader kirjoitti:
Suosittelen Dr. Mark Lerneriä ja polttakaa tuo mun tekele, koska uskon kuin hullu puuroon että elämässä voi harjaantua naisasioissa.
jotkut syntyy ja jotkut kasvaa, minä kasvoin.. Olen aina ollut vähä niinku James Dean ilman ääntä, nytkun olen saanut suuni auki niin johan lykästää ;)
- asdfasfsdf
fddsfsdf kirjoitti:
jotkut syntyy ja jotkut kasvaa, minä kasvoin.. Olen aina ollut vähä niinku James Dean ilman ääntä, nytkun olen saanut suuni auki niin johan lykästää ;)
no huh huh! onpas melkoisia naistenmiehiä täällä...
no eipä siinä mitään hyvä se on että jollain lykästää, itse taas olen siinä veneessä jolla naisen saamisen mahdottomaksi todenneet ovat lähteneet seilaamaan ilman pelastusliiviä
- Ulla8
Miksei netistä voisi löytää sopivaa kumppania? Olen itse löytänyt netistä ja tiedän muitakin. Se on enempi täsmähakua kuin ravintoloista kalastelu. Pettymyksiin saa varautua, mutta voi onnistaakin!
- lottamari<3
Huomasin vasta viestien keskivaiheilla, että kyse oli tosi vanhasta viestistä, mutta joo. Miten ihminen voi noin epätoivoisena etsiä jotakin ilman, että tapaa yhtään mukavaa itselleen sopivaa mimmiä? Ihmettelen miten on mahdollista, että kukaan ei kelpaa ja ketään ei ole sopiva? Ehkä jotkut sitten vaan ovat niin nirsoja tai rima on niin korkealla, että mikään tavallinen ei kelpaa..mee ja tiedä häntä.
Ite en netistä ole koskaan yrittänytkään etsiä, joten en tiedä millaista "materiaalia" siellä liikkuu, ovatko tosiaan niin surkeita kuin yleensä annetaan ymmärtää tai siis tarkoitan ns..vaikeita tapauksia....tai...no en tiedä millaisia, mutta joillekin se tosiaan näyttää olevan vaikeaa. Minusta se kuulostaa vähän oudolta. - s..
mä mietin just yks päivä,että hyppään tonne junan alle,mutta oma napero tarvitsee mua vielä,en voi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937728
- 403712
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241130
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28963Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703