Käyttävätkö narsistien uhriksi itsensä nimenneet samoja toimintamalleja? Mitkä ovat heille tyypilllisiä tapoja toimia?
Uhrien toimintamalli
96
904
Vastaukset
- kohde
Kyllä. Narsistien "uhreilla" on yhteinen piirre.He luottavat siihen että narsistikumppani on rehellinen.Narsisti taas perustaa koko elämänsä valehtelun petosten ja epärehellisyytensä varaan.Narsistien "uhreilla" ei ole muuta yhteistä piirrettä kuin usko kumppanin rehellisyyteen.
- Valheita aikansa
Itse olen elänyt narsistisen isän kanssa ja ollut naimisissa narsistisen miehen kanssa. En katso olevani uhri perinteisessä mielessä, koska olen nähnyt heidän lävitseen. Olen huomannut koska he valehtelevat, olen pitänyt heitä epäluotettavina koska he ovat epäluotettavia. Erosin, koska en enää halunnut elää huonokäytöksisen, valehtelevan ja epäluotettavan ihmisen kanssa.
Valheita aikansa kirjoitti:
Itse olen elänyt narsistisen isän kanssa ja ollut naimisissa narsistisen miehen kanssa. En katso olevani uhri perinteisessä mielessä, koska olen nähnyt heidän lävitseen. Olen huomannut koska he valehtelevat, olen pitänyt heitä epäluotettavina koska he ovat epäluotettavia. Erosin, koska en enää halunnut elää huonokäytöksisen, valehtelevan ja epäluotettavan ihmisen kanssa.
Hyvä, ihmisellä on mahdollisuus tehdä valintoja. Taistelu tuulimyllyä vastaan ei kannata.
Lähteä vaan pois.
- kuuppatohtori
Tämä ilkikurimuksen höpinä viitta todellakin narsismiin hehän olettavat että kaikki ihmiset ovat heidän kaltaisiaan,onpa sairasta!
Pitänee laittaa lääkemääräystä tulemaan.
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1971173Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 53851
- 90850
- 46839
- 55789