Olen nainen ja miettinyt C30 Volvon ostamista,mitkähän ovat plussat ja miinukset?
Kokemusta on vaan S40 Volvosta joka on tällä hetkellä käytössäni?
Volvo C30
5
1334
Vastaukset
- Mao tse tung
Hojo tsing pong ping liu lau! Ho chi min, hai!
- haihai
Tämän kirjoittaja on todellakin oikeasti nainen, sillä kukaan mies ei kirjoita omaa todentaansa kysyvään muotoon "Kokemusta on vaan S40 Volvosta joka on tällä hetkellä käytössäni? "
Töissä on juuri tälläisiä taliaivo tanttoja, hemmetti että heihin menee hermo.- ********'
sulla raukalla taitaa olla pipo kireellä ja mosse alla.
- ??????
********' kirjoitti:
sulla raukalla taitaa olla pipo kireellä ja mosse alla.
Kannata kysellä mitään kun tulee asiattomia vastauksia ja ne on helppo heittää nimettömänä ilman rekisteröitymisiä ja nickejä.
- c30d5a
olen ajanut 2 vuotta c30 volvolla. Vikoja ei ole ollut ja ajo-ominaisuudet tosi hyvät. Huonoina puolina on tavaratilat, jotka on tosi pienet. Suorituskyky on hyvä (D5)..ei muuta kun volvo kauppaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161