Paljonko olette maksaneet avensiksen kytkinremontista. Itsellä 04 mallin 4d4 diesel.
Avensiksen kytkin.
39
12485
Vastaukset
- 3600
Kytkinremontti ja vauhtipyörän vaihto osineen maksaa noin 3600 euroa merkkiliikkeessä pääkaupunki-seudulla. Pelkän kytkinrempan hintaa en tiedä, mutta saattavat ehdottaa myös vauhtipyörän vaihtoa kytkinrempan yhteydessä!
- todellista.
3600€, heh hee, sua on KUSETETTU!? Miksi vauhtipyörä pitää vaihtaa kytkinremontin yhteydessä?
- vaikka luistattamall
Jos on merkkiliike vaihtamassa, niin nehän ehdottaa vaikka minkä osan vaihdosta, näissä kannattaa otta järki käteen ei alkaa maksaan aivan mitä sattuu summia, ei 1500 eur. enempää töineen saa maksaa. Ja motonetin kytkimet on kestänyt aivan hyvin yli 100 tkm. ajettu eikä mitään ongelmaa.
- Anonyymi
todellista. kirjoitti:
3600€, heh hee, sua on KUSETETTU!? Miksi vauhtipyörä pitää vaihtaa kytkinremontin yhteydessä?
Kaksimassavauhtipyörä on vaihdettava samalla. Jos ei vaihdeta, kytkimelle ei saa takuuta.
- 2000 e
kytkinlevy ja paineasetelmaon 2000 e
- KL.P
Kytkinpaketti vauhtipyörä "tarvikeesta" maksaa noin 900e ja työ siihen n.400e... Tarvike osat on yhtä laadukkaat, sama valmistaja....
- jussilä
KL.P kirjoitti:
Kytkinpaketti vauhtipyörä "tarvikeesta" maksaa noin 900e ja työ siihen n.400e... Tarvike osat on yhtä laadukkaat, sama valmistaja....
kytkinpaketti 255 e ja työ päälle
- jussilä
jussilä kirjoitti:
kytkinpaketti 255 e ja työ päälle
- oppirahansa maksanut
eli kytkinremonttisi maksaa:
-3600 e
-2000 e
-1300 e
-255 työt
valitse itsellesi sopiva hinta. kyllä gurut tietää! - missä asennus?
Osat tosiaan näyttävän maksavan 255.- Motonetissä. Paljonkohan työhön menee aikaa ja missä kannattaisi tehdä?
- pare katsoa
osat tuon 255, ja työ saman verran , teetin juuri vantaalla.
- onnea matkaan
pare katsoa kirjoitti:
osat tuon 255, ja työ saman verran , teetin juuri vantaalla.
että sillai.
- ave-05
Puoli vuotta sitten vaihdettu,merkkiliikkeessä, vajaa 2000
- Marittaa
Meeeerkkiliikkeissä merkkiliikeiden hinnat.
- eer entte
Marittaa kirjoitti:
Meeeerkkiliikkeissä merkkiliikeiden hinnat.
Kukin teettää työn siellä, missä itse haluaa. Varsinkin, jos raha ei ole ongelma (siis ei ole siitä puutetta!).
- auto...
Se näyttää Ave olevan rahamiesten auto. 3600 euroa kytkinremontista. Ei tuollaiseen ole köyhällä varaa...
- Diplomimerko
Jostakin ne rahat pitää repiä kun autokauppa ei käy. Kaksi merkonomia saa kytkimenvaihdosta rahat kuukauden palkkaan. Sivukuluineen.
- mihnee
Diplomimerko kirjoitti:
Jostakin ne rahat pitää repiä kun autokauppa ei käy. Kaksi merkonomia saa kytkimenvaihdosta rahat kuukauden palkkaan. Sivukuluineen.
Toi Motonetin hinta kyllä tarkottaa sellasen tavallisen kytkinpaketin hintaa , kun on vaihdettu ns taxikytkin jossain vaiheessa, eli tavalinen vauhtipyörä ilman mitään kaksoismassahässäköitä. Siihen pitää lisätä vauhtipyörän hinta.
- toiota, jos saat
mihnee kirjoitti:
Toi Motonetin hinta kyllä tarkottaa sellasen tavallisen kytkinpaketin hintaa , kun on vaihdettu ns taxikytkin jossain vaiheessa, eli tavalinen vauhtipyörä ilman mitään kaksoismassahässäköitä. Siihen pitää lisätä vauhtipyörän hinta.
Mikä on taxikytkin.
- voihan vauhtipyörä
toiota, jos saat kirjoitti:
Mikä on taxikytkin.
aven peruskytkimen tilalle vaihdetaan kestävämpi ratkaisu.
- KiiKari
voihan vauhtipyörä kirjoitti:
aven peruskytkimen tilalle vaihdetaan kestävämpi ratkaisu.
taksikytkin on jollainmassapyörähässäkällä yhdistetty taksamittariin ja se laskutaa centin pyöristykset ylöspäin NIIN kauan kunnes kytkimen vaihto on maksettu kokonaisuudessaan. tämän jäklkeen taksamittari alkaa pyöriä normaalisti. tämä on se vaiettu "juttu" taksikytkimistä. Asiasta on kyllä ollut juttua jo vuosia avensiksen japanilaisilla sivustoilla.
- Anonyymi
KiiKari kirjoitti:
taksikytkin on jollainmassapyörähässäkällä yhdistetty taksamittariin ja se laskutaa centin pyöristykset ylöspäin NIIN kauan kunnes kytkimen vaihto on maksettu kokonaisuudessaan. tämän jäklkeen taksamittari alkaa pyöriä normaalisti. tämä on se vaiettu "juttu" taksikytkimistä. Asiasta on kyllä ollut juttua jo vuosia avensiksen japanilaisilla sivustoilla.
Onko Japanissakin centtejä?
- Anonyymi
toiota, jos saat kirjoitti:
Mikä on taxikytkin.
Tavallinen 1.8 Avensiksen kytkin.
- Anonyymi
mihnee kirjoitti:
Toi Motonetin hinta kyllä tarkottaa sellasen tavallisen kytkinpaketin hintaa , kun on vaihdettu ns taxikytkin jossain vaiheessa, eli tavalinen vauhtipyörä ilman mitään kaksoismassahässäköitä. Siihen pitää lisätä vauhtipyörän hinta.
*huutonaurua* Massapyörää harvemmin tarvitsee vaihtaa. Nähnyt monta 400tkm ajettua autoa vielä alkuperäisellä. Se on hyvä että tojoteroilta saa hillot koko liikkeen pyörittämiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
*huutonaurua* Massapyörää harvemmin tarvitsee vaihtaa. Nähnyt monta 400tkm ajettua autoa vielä alkuperäisellä. Se on hyvä että tojoteroilta saa hillot koko liikkeen pyörittämiseen.
Jaa, minä olen taas nähnyt monta ihan lopussa olevaa kaksoismassapyörää joilla ei ollut ajettu edes 200 tkm:ia.
- Anonyymi
Hinta liikkuu 700-900 välillä, jos pelkkä paineasetelma, kytkinlevy, painelaakeri ja nesteet töineen.
- Anonyymi
Juu.
Mutta sitä kaksoismassavauhtipyörää ei kannata jättää vaihtamatta kun se on jo kilometrejä nähnyt ja varmaan kolisee jo.
Jos Luk tai Valeo niin ne saat 500 euron hintaan. Aisin tai Bosch maksaakin jo 800 euroa.
Ja tunti vaihtotyötä päälle.
Jos käyttää laatuosia ja hyvämaineista pajaa niin tuo maksaa 2000 euroa tuo remontti.
- Anonyymi
Minulla on yli 20 vuotta ajettu Corolla. Moottori/kytkin/vaihteisto/vetopyörästö/laakerit/nivelet ovat alkuperäiset. Korjauksia ei ole vielä ollut.
- Anonyymi
Joko on 20tkm mittarissa?
- Anonyymi
Aygoon just ite rimpuilin. Maksoi 130€.
- Anonyymi
Mulla makso avensikseen vain kolmetonnia töineen. Sain neuvoteltua 500 euron mojovan alennuksen!
- Anonyymi
Afanssikomanssiin on vähän ahtaampi vaihtaa.
https://www.youtube.com/watch?v=mS61TaPBCk4 - Anonyymi
Tuttu korjaaja aina ihmettelee asiakkaita, jotka haluavat käyttää niitä halvimpia ja lyhytikäisimpiä osia korjauksissa, joissa työ on se kallein kustannus. Lähes jokainen on kohta vaihtamassa autonsa pois, millä perustellaan halpojen osien käyttöä. Todellisuus on kuitenkin toinen.
- Anonyymi
Kumma kun noin tuoreesta Avesta on kytkin risa, senhän piti olla ikuinen?
- Anonyymi
Käyttäjä vain luulee sen olevan rikki.
- Anonyymi
Saako vanhaan Aveen 2.0 L -99 ilman motin irrotusta lootan ottamalla alas kytkinpakettia vaihdettua.
- Anonyymi
Lootan ottamalla alas ja ylös saa moottori paketin siirrettyä ylös, jolloin vaihdelaatikon pultit saa näkyville, jolloin vauhtipyörän saattaa nähdä vasemmalta alta. Auto pitää nostaa ylös tunkilla ja laskee välittömästi alas jolloin näkee saako lootan irti motista vai pitääkö pakosarja irroittaa motista.
- Anonyymi
Olipa epäselvää tekstiä. Kannattaa koulut käydä loppuun asti.
Nimittäin jos moottorin nostaa ylös ja alas niin vaihdelaatikon yhden pultin saa irti ja loput rälläkällä.
Voihan moottorin irroittaa ja laskea se ylös tai nostaa alas. - Anonyymi
Nosturityössä loota pitäisi laskea alta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121441
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1361047- 68974
- 39897
- 69864
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54832Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774