hei. en tiedä onko tämä oikea paikka laittaa viestiä,mutta laitan nyt kuitenkin.kainalossani on jonkin moisia ihopolyyppeja,mistä lie tulleet,en tiedä. ovat n.3mm kokoisia ja pehmeitä.ei niistä muuta haittaa ole,kun että ovat rumannäköisiä.olenkin ajatellut, että voisiko, esim ohuella siimalla tai karhunlangalla ns.hirttää polyypin siten,että sen verenkierto lakkaisi ja polyyppi tipahtaisi ja kuivuisi pois.mitä mieltä olette? vai onko ainoa tapa mennä lekurin pöydälle leikattavaksi?
iho polyyppi
2
2112
Vastaukset
- Der Alte
Olen kerran hirttänyt hiirentissin kiertämällä jolloin sen verenkierto lakkasi. Lyhyen ajan jälkeen se putosi kuivuneena pois.
Älä ota tätä neuvona. Lääkäri osaisi ratkaista kysymyksen. Tämä oli vanhan kansan konsti. - Repivää kipua.
Minulta leikattiin 5v sitten yläselästa polyyppi.3sent,pitkä mutta ohut noin 2 milliä.
Otettiin myös syöpä kokeet.Mutta nyt on vähitellen juuri siitä leikkauspaikasta
alkanut repivä särky.Kuin ottain pihdeillä ihosta kiinni ja puristas.Särky on vain muutaman sekunnin pituisia mutta sitäkin kovenpia,eikä vielä jatku pitkään.Nämä ovat tiheentyneet voi päiviä olla välissä ettei mitään kuutu.Oisko kellään ollut saman
tapaisia ihme juttuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi614260Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1531799Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141503Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351258Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1671056- 56904
- 76895
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.165823Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811- 39781