Ennen join paljon enemmän, nyt muutaman kerran vuodessa. Homma tuppaa menemään aina pieleen ja mokailen niin pahasti, että saan kohta katua katkerasti. Kuvio menee seuraavasti:
1. ottopäivä: ihan ok, kaikki menee hienosti
2. ottopäivä: ei lainkaan niin hyvin, vaan jo huonommin. Loivennan jo.
3. ottopäivä: otan enää pari kolme kaljaa. Olo on maaninen, puhetta tulee perhanasti, mokailen ja töppäilen tosi pahasti, en mieti mitä sanon. Puhun sellaista mitä en normaalisti koskaan sanoisi. Sitten, yhtäkkiä, kroppa sanoo seis ja korkki kiinni. Sänkyyn makaamaan.
4. - 11. päivä: sängyn pohjalla. ruoka ei maistu, sokeriliemellä elän. jotain velliä myös. Kauheat paniikkitilat, itsemurha-ajatukset, toisaalta kuolemanpelko, ihan hirveetä aikaa.
Siis "kankkunen" kestää 6 - 7 päivää.
Mistä ihmeestä voi olla kyse. Tiedän sokeriarvojen heilahtelevan. Usein olen ollut 3-5 kk kokonaan ilman alkoholia ennen ottamista. Krapulavaiheessa käyn todennäköisesti lähellä kuolemaa, tai ainakin siltä tuntuu.
Apuja asiaan? Joku vitamiinivaje, sokeri, mikä? Kellään kokemuksia?
Maanis-depressiivisyys
2
580
Vastaukset
- Erno Ilma
Ei taida kyseessä olla pelkkä kankkunen, haima, maksa, sokeritauti tai mielenterveys menossa. Suosittelen keskustelemaan asiasta lääkärin kanssa.
- Lihaliemikuutio
Itselläni vastaavanlainen tarina. Ja nykyään otan sen kaksi kertaa vuodessa, mutta se onkin aina yksi viikko. Ja seuraavan viikon olen hirveän kipeänä, kun en ole syönyt. Mutt YKSI LIHALIEMIKUUTIO ja kuumaa vettä esim. tuoppiin jossa on kahva pilli siinä se kaksi tuntia meneekin taas ja vieressä ämpäri. Tänään aamulla oli sellainen olotila. Mutta vitutti parvekkeella muovipusseissa tyhjät tölkit, ajattelin ne viedä kauppaan ja teinkin sen. Oho. Mutta takaisinpäin tullessa meinasin saada sydänpysähdyksen kun arviolta tuli 50-100 armeijan äijiä rynkyt ojossa talon kulmantakaa. Meni hieman aikaa ennenkuin tajusinkin, että näillähän on kaupunki harjoitukset meneillään. Ja kokopäivän hymyilly tällekkin jutulle. Vettä ja lepo on parasta syö unohda kaljat viinat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579