brrraain

waaaash

Mitäs olette mieltä Tuukan 8v! haastattelusta?
Aika huvittava minusta.
No harmittaahan se ettei voi syödä liivate-karkkeja mutta onneksi kasvissyöjä saa proteiineja ja vitamiineja.
Anna mun kaikki kestää.
Siinä on Tuukka raukka pesty molemmista päistä vaippa iästä lähtien.Mutta huippujuttu on:)

http://www.animalia.fi/animalia-toimii/animalia-lehti/kasvissyönti-on-huippujuttu

7

326

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aina vaan lihaa

uutisissa oli juttua eräästä väitöskirjan aiheesta, siinä arveltiin lihansyönnin voivan loppua seuraavan viidenkymmene vuoden aikana. Onneksi itse piintyneenä lihansyöjänä olen jo ylittänyt 50v:n iän. Näin ollen en sitä päivää onneksi näe, mutta kysehän on vain mihin ihminen on tottunut. Totta on varmaan se, että näillä leveysasteilla joutuu kasvissyöjä perehtymään tarkkaan ruokavalioonsa saadakseen kaikkea tarvitsemaansa, mutta muuta vikaa asiassa ei mielestäni ole. Jokainen tavallaan, minä poika syön antaumauksella lihaa, kerta metsästäjänä sitä hirvihommissa sinne kertyy yllin kyllin. Kaupasta ei ole lihaa juuri tarvinnut ostaa, jokapäivä on lihaa syötävä jotta kerkiää pakkasen tyhjentää seuraavaan syksyyn. Kalapäiviä saisi kyllä olla meillä enemmänkin ja sellainen kasvissyönti päiväkin voisi olla ihan kivaa vaihtelua tuohon ainaiseen lihansyöntiin.

• Raksa-jätkä

Raskasta ruumiillista ulkotyötä tekevät, esim, ( rakennusmiehet, metsurit, ym), Jaksaisivat pelkällä kasvisravinnolla painaa urakalla hommia. Suomen talvi on senverran ankara, että energiaa palaa. Kala on hyvää ja terveellistä, kasviksiakin saa olla, mutta lihan voimalla jätkät porskuttaa. Sisä ja istuma työläiset ovat asia erikseen.

• raindog
        Raksa-jätkä kirjoitti:

Raskasta ruumiillista ulkotyötä tekevät, esim, ( rakennusmiehet, metsurit, ym), Jaksaisivat pelkällä kasvisravinnolla painaa urakalla hommia. Suomen talvi on senverran ankara, että energiaa palaa. Kala on hyvää ja terveellistä, kasviksiakin saa olla, mutta lihan voimalla jätkät porskuttaa. Sisä ja istuma työläiset ovat asia erikseen.

Jos on vaikea uskoa niin kokeile itse. Itse pärjään laktovegetaristi-dieetillä raskaissakin ulkohommissa. Ja sitten on tietysti nämä kaverit erikseen:

http://www.vegaaniurheilijat.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=2&Itemid=2

• Raksa-jätkä

• niinluomuaettä

• jalustalla

noiden pennuille olisi siis pitänyt kunnallisessa päiväkodissa järjestää ihan omat ruuat...tällaisella kasvatuksellahan niitä saadaan tehtyä viherfanaatikkoja jotka sitten myöhemmällä iällä pitävät itseään muita parempana ja työntävät näkemyksiään joka kohtaan ja niiden mukaan pitäisi toimia koko yhteiskunnan.

• Kauriinkatse

Vähän niinkuin pillukarvojen sheivaus. Entinen luomutyyli onkin poikkeavuutta ja perverssiyttä. Sama periaate tässäkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      134
      1728
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      40
      1648
    3. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      63
      1410
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      1305
    5. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      209
      1144
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      277
      1097
    7. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      70
      1083
    8. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      19
      958
    9. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      74
      955
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      888
    Aihe