Hei!
Tietääkö kukaan paljon Amerikassa maksaa normaalissa High Schoolissa lukukausimaksu? Ihan sama missä osavaltiossa, mut jos joku pitää nimetä niin California, San Fransisco. :) Kiitos avusta!
Amerikan lukukausimaksut
5
2252
Vastaukset
- kallista123
The Urban School of San Francisco
"Tuition for 2009-10
Tuition $30,800
Books & Materials $700
Laptop Fee $650
Total Charges $32,150"
http://www.urbanschool.org/page.cfm?p=62- 9+11=20
Eiköhän tuo sinun esimerkkisi ole yksityiskoulusta, eikä normaalista osavaltion koulusta.
Aloittajalle: miksi luulet, että tavallisissa, julkisissa kouluissa olisi lukukausimaksu? - auttakaapas
9+11=20 kirjoitti:
Eiköhän tuo sinun esimerkkisi ole yksityiskoulusta, eikä normaalista osavaltion koulusta.
Aloittajalle: miksi luulet, että tavallisissa, julkisissa kouluissa olisi lukukausimaksu?En tiedä yhtään, ainakin olen itse ymmärtänyt että lukukausi maksut ovat siinä 1000 -2000 dollarin pintaan. Ovatko sitten "normaalit" julkiset high schoolit ihan ilmaisia?
- kustannettuja
auttakaapas kirjoitti:
En tiedä yhtään, ainakin olen itse ymmärtänyt että lukukausi maksut ovat siinä 1000 -2000 dollarin pintaan. Ovatko sitten "normaalit" julkiset high schoolit ihan ilmaisia?
Highschoolit eivät maksa "mitään" ts ovat verovaroin kustannettuja. Colleget ja universityt perivät lukukausimaksuja. Niissä lukukausimaksut ovat yleensä muista maista tulleille kaksin- tai jopa kolminkertaisia.
- 23
kustannettuja kirjoitti:
Highschoolit eivät maksa "mitään" ts ovat verovaroin kustannettuja. Colleget ja universityt perivät lukukausimaksuja. Niissä lukukausimaksut ovat yleensä muista maista tulleille kaksin- tai jopa kolminkertaisia.
kiinteistoveroina. USA:ssa talonoston kriteeri usein on koulupiiri. Yleensa mita kalliimpi talo, sen paremmat koulut koska kiinteistoverokin on korkea. Kalliilla alueilla ei myoskaan ole kerros- tai muita vuokrataloja joten vaesto pysyy melko vakaana.
Suunnilleen kerran vuodessa joku koululainen saa paahansa etta lahtee USA:aan lukioon kun viela ovat ilmaisia. Ei kay elleivat vanhemmat tule mukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305740- 345150
- 292944
- 342424
- 372098
- 152048
- 301768
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191667- 121661
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons361593