Mitenkähän lienee sen kutsuntojen yhteydessä olevaan terveystarkastukseen kuuluvan spermanäytteen oton kanssa? Jotkut kaverit sanovat että se sattuu kamalasti. Mahtaako pitää paikkansa?
Spermanäytteen otto?
13
2276
Vastaukset
- Voi V****
Vitun paskat sielä mitään spermanäytettä oteta :D:D vitun tampio oot menny todella pahast lankaan! VUODEN TSOUKKI!
- juoppohullu.
Joo ja hoitajatar ottaa vielä varmuuden vuoksi näyte palasen peniksestäs..
- otettu on
Yleensä kersantit ottaa sen näytteen alokkaalta runkkaamalla siin pienes kopissa ei se satu rohkeutta vaan
- Syyni vääpeli
otetaan samassa paikassa mihin annetaan lääkärin todistus ja henkilö tiedot. Tätä näytettä varten on jonossa (siellä ollaan alasti) hyvissä ajoin ryhdyttävä pikkuhiljaa masturboimaan, jotta kun oma vuoro tulee voi ilman viiveitä löysätä sopat suoraan siihen ojennettuun pahvimukiin (on muuten samoja mitä sotkussa käytetään kahvimukeina)
Näytteen antoon valmistautuvan ei siis kannata liian aikaisessa vaiheessa alkaa katselemaan edessä olevia paljaita perseitä jos seksuaalinen suuntautuminen on vähänkin epävarma sillä jos ruikit edessä olevan selkään ja persekoloon niin saatat vaikka pyörtyä edessä olevan toimesta ja mikä pahinta sinut viedään päävartioon arestiin kutsuntatilaisuuden sabotoinnista.- Alik Hyvönen
Näistä nykykäytännöistä en ole enää niin perillä...
Mitä ne varusmiesnaiset tekevät sillä aikaa kun miehet on antamassa spermanäytettä? - Kersantti Kypäräinen
Alik Hyvönen kirjoitti:
Näistä nykykäytännöistä en ole enää niin perillä...
Mitä ne varusmiesnaiset tekevät sillä aikaa kun miehet on antamassa spermanäytettä?Heille on varattu ohjesäännön mukaisia avustavia tehtäviä.
- Kleeperi
Jos ei saa ite sitä spermaa ulos, niin joutuvat ottamaan sen ruiskulla. Kaverisi ovat varmaan jännittäneet eivätkä ole saaneet siemensyöksyä kutsuntapaikalla. Näin käy aika usein kun huoneessa on vaan matala sermi jonka takana homma pitää hoitaa.
- Alik Hyvönen
Höpö höpö.
Mistä luulet jokaiseen kutsuntapaikkaan niitä sermejä saatavan?
Ainakaan siellä missä minä olin,ei mitään sermejä tunnettu. Ajan säästämiseksi porukka hoiti homman rivissä yhtä aikaa. Ne, joilta tämä ei muiden läsnäollessa onnistunut, vapautettiin palvelukseen kelpaamattomina.
- Kersantti Kypäräinen
Taas tätä väärää informaatiota ja pelottelua liikkeellä!
Kaikki tietävät, että spermanäytteen otto ei satu yhtään! Persetarkastus se voi vähän vihlaista.- alolas2010
kahvikupillisen verran spermanäytettä. Kutsuntojen vastaava kapiainen oli niin mieleissään että antoi sen jälkeen mun panna vaimoaa takahuoneessa...
- Rouva 40 vee
alolas2010 kirjoitti:
kahvikupillisen verran spermanäytettä. Kutsuntojen vastaava kapiainen oli niin mieleissään että antoi sen jälkeen mun panna vaimoaa takahuoneessa...
Kaikkia te pojat keksitteki :D
- rewet
Rouva 40 vee kirjoitti:
Kaikkia te pojat keksitteki :D
taas käytetään miehiä niin hyväksee nettei tosikaan
vai vielä spermanäuyte!
otetaanko tytöiltä 1 munasolu valtuiolle samassa vasektomiassa1
perkele kyllä miesten pakottaminen on tässä yhteiskunnassa meneosstaa aivan liain pitkääll2'
- oo
Kyllä niitä näytteitä otetaan. Uutisissa aina välillä puhutaan suomalaisten miesten sperman laadusta ja ne näytteet on otettu varusmiehiltä. En tosin tiedä milloin ja miten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569