Moi!
Ollaan nyt pidemmän aikaa harkittu muuttamista Oulun seudulle ja olen miettinyt, millaiset mahdollisuudet sielläpäin on poikien jalkapallo harrastukseen? Minkä ikäisten seuroja siellä on? Millainen ikäjakauma?
Meidän pojat ( 8 ja 10-vuotiaat) pelaavat tällä hetkellä samassa joukkueessa, mutta tuttavani kertoi jotain, että Oulun seudulla saattaapi olla ikäjakaumat erilaisia ja saattaavat pojat joutua hyvinkin eri ryhmiin.
Itse en kovin näistä jalkapallo jutuista ymmärrä, joten olen saattanut käsittää montakin asiaa väärin. :D Onko kenelläkään kokemusta millaiset mahdollisuudet Oulussa ois jalkapallon pelaamiseen/harrastamiseen?
Poikien jalkapallojoukkueet Oulun seudulla?
Awerty
1
1398
Vastaukset
- baxteri
Seurat OLS, Tervarit, OTP
varmaan joutuvat eri joukkueisiin sen verran on pojilla ikä-eroa. kesällä OLS järjestää kaupunkisarjapelejä
Tervareillakin on varmaan joitain pelejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 28111173
- 1337000
- 955673
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa385068- 524251
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303899- 613514
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323462Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru222995- 782924