Valtava, maaoravaa varten tehty terraario kaipaa asukkia. Olemme pariskunta, kiltillä koiralla varustettuna ja hakusessa olisi maaorava, tai maaorava- siskokset. Jos teillä kenelläkään on tietoa kasvattajista, tai kasvatatte itse ko. eläimiä, toivoisin että ottaisitte yhteyttä. Asumme Mikkelissä, mutta varmasti olemme valmiita hakemaan lemmikkimme vaikka Ylläkseltä saakka :)
Yhteyden ottoa odotellen Katja s.posti [email protected]
Ostetaan Richardsonin maaorava
3
417
Vastaukset
- Jerbulo
Riksut on vielä suht. harvinaisia suomessa, mutta nyt keväällä/kesällä Turkuun, Puutorin akvaarioon pitäisi tulla riksuja. Täällä Riihimäellä, Amazonica nimisessä eläinkaupassa on kaksi urosriksua, hinta 150e kpl. toisen aion itse ostaa, joten sinne jäisis sitten vielä yksi. On ollut siellä jo tooodella kauan, joten kannattaa kiireesti käydä sieltä se ostamassa, ennenkuin ne viedään el. lopetettavaksi.... =(
- partanen.katja
Ehdinkin jo eilen soitella puutorille :) Lahdessa on kanssa eläinkauppa jossa on kuulemma neljä naarasta, viime kevään poikuetta. Mitä luulet että ehtiikö noinkin " vanhat " vielä kiintyä uuteen omistajaan? Kuinka kauan siellä riihimäellä on ollut ne? Mahtavaa että niitä alkaa nyt ilmaantua muualtakin ,turkuun on täältä aika pitkä matka ;)
- Jerbulo
partanen.katja kirjoitti:
Ehdinkin jo eilen soitella puutorille :) Lahdessa on kanssa eläinkauppa jossa on kuulemma neljä naarasta, viime kevään poikuetta. Mitä luulet että ehtiikö noinkin " vanhat " vielä kiintyä uuteen omistajaan? Kuinka kauan siellä riihimäellä on ollut ne? Mahtavaa että niitä alkaa nyt ilmaantua muualtakin ,turkuun on täältä aika pitkä matka ;)
Kyllähän ne kerkiää kiintyä! On jo kohta ensi kesänä/syksynä 2 vuotiaita, mutta nehän kiintyy alle kuukaudessa! On ollut noin 1v. siellä Amazonicassa ja uroksiahan pitää olla aina 1 kun taas naaraita väh. 2, niin olisihan bensakulujen kanssa uros hieman halvempi ja matkaakin tulisi vain 40 min yhteen suuntaan lisää... =) Voisit vaikka soitella sinne Amazonicaan jos on jotain kysyttävää! Itseäni kohtaan on ollut todella mukavia ja avuliaita ja tietäväistä henkilökuntaa! =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk71300Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.1681203Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1021055Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast470997- 131904
Me, kaikki suomalaiset, emme pommita Pietaria
Vaikka Suomen tasavalta, yhdessä muun Euroopan sekä USA:n kanssa käykin hyökkäyssotaansa Venäjää vastaan, pommittaen nyt271889Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.71884Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.66807Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan47802Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää397766