Poika itkee

miten suhtaudutte

Mitä mieltä tytöt on semmosesta pojasta, joka itkee? Tällä itkemisellä en tarkoita sellasta, että se itkisi fyysisestä kivusta, vaan semmosta, että jos poika olisi jostain syystä tosi surullinen tai sillä olisi tosi paha mieli, niin se sen takia itkisi.

Miten te tytöt suhtautuisitte siihen, jos vaikka pojalla olisi niin paha mieli, että se haluaisi itkeä jonkun olkapäätä vasten?

44

4294

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tunteet saa näyttää

      Minusta pojatkin saavat itkeä, mutta voihan se aluksi tuntua oudolta. Itsekin olen joskus ajatellut, että eihän pojat/miehet itke tai ainakaan näytä sitä, mutta sitten kun tapasin poikakaverini, opin, että kyllähän hekin saavat itkeä ja näyttää sen. En ole enää siitä niin ihmeissäni, jos poikakaverini itkee. Kyllähän heilläkin on tunteet, joita saa näyttää. Kyllä minun olkapäätäni vasten saa miehetkin itkeä.

    • ei mikkää itkupiIIi

      Saa itkeä ja pitääkin itkeä jos itkettää. Aluks tuntu kyllä kieltämättä aika kiusalliselta tainno jännältä ku oma poikkis itki, mutta niin... Ihan normaalia tuo tuommoinen :) Osotti ja osottaa ainakin isoa luottamusta suhteessa, jossa poika (joka ei muitten nähden takuulla itke), itkee mun olkapäätä vasten. Kunnioitan jätkiä jotka uskaltaa itkeä muitten nähden sillon ku tekee mieli itkeä.

    • dfsdfd

      Poika/mies on ihminen siinä missä tytöt/naisetkin. Meillä on myös tunteet. Itkeminen on täysin luonnollista ihmisen toimintaa. Jos itkettää, niin sitten itketään. Ei siinä mitään ihmettelemistä pitäisi olla.

    • dfgdzfhfhfd

      sulosta ... sulosta

    • ihanokei

      Mieluummi itkis tissejä vasten eikä olkapäätä! ;)

    • "itkupilli 95 :D"

      se on söpöä :) varsinkin jos tyttö saa lohduttaa sitä poikaa et se itekee tytön olkapäälle :) tosi suloinen näky :) ja pojatkin saa itkeä samalla lailla kun tytötkin :)

    • Awwwww

      Oioiii miusta ois ainaki nii sulosta ku joku poika oikeesti uskaltais näyttää tunteesa itkemäl, sulaisin saman tien!

      • kovamujja

        hyyi helvetti siis oikeesti hyiii!! jos ykski jätkä tulis pillittää mun luo ni se ois tervemenoo


      • z
        kovamujja kirjoitti:

        hyyi helvetti siis oikeesti hyiii!! jos ykski jätkä tulis pillittää mun luo ni se ois tervemenoo

        Kyllä nyt helvetti pojatkin voi itkee saatana. kyllä pojillakin on vittu tunteet!!!!


      • Kaikki saa itkee

        Siis mitä vittu teitä vaivaa ?? ettekste tajua et pojillakin on TUNTEET ja ne saa itkee ihan millon vaan. Ei itkeminen oo vaan tyttöjen juttu. Se on just jotain tosi hienoa jos joku poika uskaltaa itkee. Mä oisin ainakin ihan otettu jos esim mun poikaystävä itkis mun seurassa ja saisin lohduttaa sitä. Et MITÄ VIKAA SIINÄ ON ET POJATKIN ITKEE ? Nekin on yhtä paljon ihmisiä kun me tytöt.

        Terveisin tyttö 15 v.

        Ja pojat itkekää vaan !! Se on ihan normaalia jos itkettää :)


      • Joku vaan
        Kaikki saa itkee kirjoitti:

        Siis mitä vittu teitä vaivaa ?? ettekste tajua et pojillakin on TUNTEET ja ne saa itkee ihan millon vaan. Ei itkeminen oo vaan tyttöjen juttu. Se on just jotain tosi hienoa jos joku poika uskaltaa itkee. Mä oisin ainakin ihan otettu jos esim mun poikaystävä itkis mun seurassa ja saisin lohduttaa sitä. Et MITÄ VIKAA SIINÄ ON ET POJATKIN ITKEE ? Nekin on yhtä paljon ihmisiä kun me tytöt.

        Terveisin tyttö 15 v.

        Ja pojat itkekää vaan !! Se on ihan normaalia jos itkettää :)

        Ja pitääkin olla otettu, "kaikki saa itkee", koska jos joku poika tulee itkemään tytön olkapäätä vasten nii se on merkki siitä että se poika luottaa tyttöön! Se on aika harvinaista teinejen keskuudessa kun kaikki yrittää esittää niin kovaa.. Että jos joku yläastelainen tulee sinun olkapäätäsi vasten itkemään niin lohduta sitä herranjumala, tuollainen on harvinaista.

        14-vuotias poika.


    • ihmettelen vaan

      Te, jotka sanoitte, että miespuolinen henkilö ei saisi itkeä, niin miksi ihmeessä muka ei? Eikö mies saa itkeä, jos siltä vaikka kuolee vaimo? Sanonpa vaan, että ei kovin moni mies pysty sellaisessa tilanteessa itkua pitelemään. Jotkut miehet kyllä ovat pidätelleet ja pidättelleet itkua, vaikka tilanne olisi ollut mikä tahansa, mutta itkun pidätteleminen ei ole hyväksi. Jos paha olo patoutuu ihmisen sisälle, niin siitä voi seurata masennusta ja ahdistuneisuutta. Kyllähän nyt pojilla/miehilläkin on tunteet ja he saavat itkeä siinä missä naispuolisetkin.

    • 16

      mun mielestä se on puhtaasti suloista :) saa pojatkin itkee!

      • tyttö19veevaa

        jos itkette, jätän teidät ja oon melkonen seksipommi. Itkijät on neitejä! VITTU!!!!


      • tyttö19veevaa
        tyttö19veevaa kirjoitti:

        jos itkette, jätän teidät ja oon melkonen seksipommi. Itkijät on neitejä! VITTU!!!!

        vittu jätän teidät jos vittu itkette, jätkät! Ja oon melkonen seksipommi, mä en inisijöitä huoli, koska olen hetero. Mulle kelpaa vain oikea mies! Itkijät mäkeen!


      • ....................
        tyttö19veevaa kirjoitti:

        vittu jätän teidät jos vittu itkette, jätkät! Ja oon melkonen seksipommi, mä en inisijöitä huoli, koska olen hetero. Mulle kelpaa vain oikea mies! Itkijät mäkeen!

        tyttö19veevaa, ilmeisesti olet joku ruma teinipissis, joka täällä yrittää esittää kovaa, mutta todellisuudessa on joku ruma nössö, joka ei saa ketään jätkää itelleen ja kertoo fantasioitaan tällä palstalla, kun ei keksi parempaakaan tekemistä.


      • tyttö19veevaa kirjoitti:

        vittu jätän teidät jos vittu itkette, jätkät! Ja oon melkonen seksipommi, mä en inisijöitä huoli, koska olen hetero. Mulle kelpaa vain oikea mies! Itkijät mäkeen!

        Viestistäsi juuri selviää ettet ole seksipommi, koska väität sitä olevasi. Ja et varmasti ole edes väittämäsi 19-vuotiaskaan. Pelkkä pikkuinen provo :).

        Mutta jos olet tosissasi etkä provo/trolli niin, no, huonosti sinulle käy. Minä voin ottaa ne lemppaamasi itkevät pojat koska niillä on ainakin se tunnepuoli kunnossa ;).


    • Minni Hiiri

      Se olisi todella ihanan suloista, että sais lohduttaa jotakin surun keskellä tarjoamalla olkapäätään. Kyllä pojilla/miehilläkin on tunteet. Todella suloista olisi.

      • tyttö19veevaa

        vittu, älkää kuunnelko noit, älkää itkekö, älkää ITKEKÖ, ÄLKÄÄ VITTU ITKEKÖ, MUL ONSAIRAAN HYVÄ BODY, ETTE ITKE!!!!!


    • Gottroth

      no vittu potki naamaan jos itkee. homojen hommaa.

      • tyttö19veevaa

        ÄLKÄÄ ITKEKÖ; SE EI OO MIEHEKÄSTÄ!


    • dfghdfghdfh

      Tyttö18veevaa on 26v poika joka asuu vanhempiensa luona ja kastelee sänkynsä öisin. Itkettäs minuaki...

      • tyttö19veevaa

        oon tyttö19veevaa, äää, ÄLKÄÄ ITKEKÖÖÖÖ ;PLIIS!!!!!!!!! TOSIMIEHET EI ITKE!!!!


      • Minni Hiiri
        tyttö19veevaa kirjoitti:

        oon tyttö19veevaa, äää, ÄLKÄÄ ITKEKÖÖÖÖ ;PLIIS!!!!!!!!! TOSIMIEHET EI ITKE!!!!

        Kyllä pojillakin on tunteet! Ei se oo vain tyttöjen juttu, pojatkin saa itkeä! Siinä ei oo mitään pahaa tai noloo! Tosimiehetkin itkee, jos niiltä esim. kuolee vaimo! Kovin moni mies ei siinä tilanteessa itkua pidättele. Kuten ohjelmassa Mieheni on palkkionmetsästäjä, se valkopää ukkokin itkee. Helpotuksesta. Joten suus kiinni, kun et tiedä mitään.


      • rm
        tyttö19veevaa kirjoitti:

        oon tyttö19veevaa, äää, ÄLKÄÄ ITKEKÖÖÖÖ ;PLIIS!!!!!!!!! TOSIMIEHET EI ITKE!!!!

        Tyttö19eevaa, Et oo tainu hirveesti miesten kans elämäs aikana aikaa vietää.....


    • 9

      Tottakai osoitat luotettavuutta kun olet avoin ja toisinpuolin :) yees (:

      • dgtfhtrhrt

        ÄLKÄÄ ITKEKÖ! en kestä jos rehellinen suomalainen mies itkee


      • Oo jo hiljaa
        dgtfhtrhrt kirjoitti:

        ÄLKÄÄ ITKEKÖ! en kestä jos rehellinen suomalainen mies itkee

        Onks ne muka kovi rehellisi jos ne ei voi näyttää tunteitaa? xD


      • tyttö19veevaa
        Oo jo hiljaa kirjoitti:

        Onks ne muka kovi rehellisi jos ne ei voi näyttää tunteitaa? xD

        ei rehellisyys ole tärkeää, päinvastoin hyvännäköset pettää aina. Ne on nynnyjä, kilttejä ja rumia tai muuten vaan inhottavia jos eivät petä selän takana. MUTTA EI ITKUA!!!!!!!!!!!!!!!


      • tyttö19veevaa kirjoitti:

        ei rehellisyys ole tärkeää, päinvastoin hyvännäköset pettää aina. Ne on nynnyjä, kilttejä ja rumia tai muuten vaan inhottavia jos eivät petä selän takana. MUTTA EI ITKUA!!!!!!!!!!!!!!!

        provo mikä provo


    • hotu

      HOMO!!!!!!!!!!!!!!

      • ....................

        Itkeminen ei kuule tee kenestäkään homoa. Et ilmeisesti taida edes ymmärtää sen sanan merkitystä, kun ilmeisesti sitä haukkumasanaksi luulet.


      • kova jäbä

        Mä pidän. Harmi vaan, kun olet varattu, ja muutaman vuoden mua vanhempikin, mikäli nimimerkkiisi on uskomista. Mutta mistäs sunlaisia tyttöjä muuten löytyy? Ootkos lukenu tän mun aloittaman ketjun? Meillähän on selvästi samanlaista elämänkatsomusta. :)

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/8728102


      • dfghdfghdghdfh

        Heh, aika pelle, nuokkuu Suomi24 palstoilla ja yrittää trollata... Mees ny Jussi 10v takas sinne hiekkalaatikolle tai kastelemaan vaippojas, ei sua tänne kaivata.


      • qwqwqwqqqwww
        kova jäbä kirjoitti:

        Mä pidän. Harmi vaan, kun olet varattu, ja muutaman vuoden mua vanhempikin, mikäli nimimerkkiisi on uskomista. Mutta mistäs sunlaisia tyttöjä muuten löytyy? Ootkos lukenu tän mun aloittaman ketjun? Meillähän on selvästi samanlaista elämänkatsomusta. :)

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/8728102

        Onko tuo "kova jäbä" nyt tullut häiriköimään jo tällekin palsalle? Ehkäpä vanhempiesi pitäisi seurata tarkemmin, mitä netissä puuhaat.


      • kova jäbä kirjoitti:

        Mä pidän. Harmi vaan, kun olet varattu, ja muutaman vuoden mua vanhempikin, mikäli nimimerkkiisi on uskomista. Mutta mistäs sunlaisia tyttöjä muuten löytyy? Ootkos lukenu tän mun aloittaman ketjun? Meillähän on selvästi samanlaista elämänkatsomusta. :)

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/8728102

        Mistä näitä provoja oikein tulee?


      • moonjjäbä

        Mäki sua horo


    • Anonyymi

      Se on söpöä mielestäni, kunhan ei koko ajan pillitä!

      • Anonyymi

        Kato kun se on aika rohkeeta, jos uskaltaa olla ilman sitä "pojat ei itke!"-asennetta :3


    • Anonyymi

      Parempi, että itkee ja sanoo mitä itkee, kuin esim. ottaisi liian suuria riskejä ja aiheuttaisi itselleen ja toisille vaaraa, sekin olisi mahdollista.

      Jokaisella meillä pitäisi olla turvallinen olkapää, johon ystävä voi tarvitessaan nojautua, silloin sinullekin löytyy omissa murheissasi olkapää.
      Ja uskokaa, se auttaa että on edes yksi turvallinen olkapää lähellä.

    • Anonyymi

      Säälittävää

    • Anonyymi

      Tottakai saa itkeä jos siltä tuntuu

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      362
      4359
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1819
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1560
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1380
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1335
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    Aihe