Olen vapaa toimittaja sekä yhden miehen joukkoviestintäyritys Helsingistä. Kaipaan apua haastattelunauhojeni purkamisessa tekstimuotoon.
Mitä toivon sinulta: Olet nopea kirjoittaja, joka hallitsee kymmensormijärjestelmän. Tunnet kieliopin perusteita sen verran, että tiedät mikä on yhdyssana ja miten se toimii. Englannin kielen hallinnasta plussaa. Olet luotettava ja teet työsi sovitun ajan sisällä, etkä kuunteluta nauhojani kenelläkään ulkopuolisella.
Kuinka toimimme: Otan sinuun yhteyttä silloin, kun minulla on nauhalla haastattelu(ja), jonka/jotka haluan purkaa. Haastiksia teen yleensä vähintään tunnin tai kahden verran viikossa. Lähetän haastattelunauhat sinulle esimerkiksi sähköpostissa äänitiedostoina, ja kun olet valmis, lähetät tekstitiedoston minulle.
Maksan 35 euroa per purettu tunti. Mitä nopeammin kirjoitat, sitä parempi on tuntipalkkasi.
Ota yhteyttä: ivavstee81 ät hotmail.com, jos kiinnostuit.
Keikkatyötä tarjolla
JK81
1
1041
Vastaukset
- ??
Vielä voimassa ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka882513- 671455
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww841388EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje111202- 81923
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19910Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe34785Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta102781- 54773
- 30706