Olen vapaa toimittaja sekä yhden miehen joukkoviestintäyritys Helsingistä. Kaipaan apua haastattelunauhojeni purkamisessa tekstimuotoon.
Mitä toivon sinulta: Olet nopea kirjoittaja, joka hallitsee kymmensormijärjestelmän. Tunnet kieliopin perusteita sen verran, että tiedät mikä on yhdyssana ja miten se toimii. Englannin kielen hallinnasta plussaa. Olet luotettava ja teet työsi sovitun ajan sisällä, etkä kuunteluta nauhojani kenelläkään ulkopuolisella.
Kuinka toimimme: Otan sinuun yhteyttä silloin, kun minulla on nauhalla haastattelu(ja), jonka/jotka haluan purkaa. Haastiksia teen yleensä vähintään tunnin tai kahden verran viikossa. Lähetän haastattelunauhat sinulle esimerkiksi sähköpostissa äänitiedostoina, ja kun olet valmis, lähetät tekstitiedoston minulle.
Maksan 35 euroa per purettu tunti. Mitä nopeammin kirjoitat, sitä parempi on tuntipalkkasi.
Ota yhteyttä: ivavstee81 ät hotmail.com, jos kiinnostuit.
Keikkatyötä tarjolla
JK81
1
926
Vastaukset
- ??
Vielä voimassa ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv243849Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?362649- 652464
- 1412245
Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k362237Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.512228Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi291831- 341783
- 341755
- 1291480