En tiedä onko minussa vika, vai sitten kumppanissani mutta haluaisin harrastaa seksiä ainakin 4-3 kertaa viikossa ja mieheni vain 1-2 kertaa viikossa..Monesti on ollut ikäviä tilanteita kun olen kovasti pyytänyt ja halunnut seksiä, mutta mieheni sanoo yleensä, ettei jaksa, tai väsyttää liikaa, tai ei tee mieli. pelkään välillä, että hänellä on joku toinen nainen kun hän ei jaksa harrastaa seksiä enään yhtä usein. Olemme olleet kohta jo 2-vuotta yhdessä ja suhteemme on hyvinkin intohimoinen. Olen kyllä hänen mielestä kaunis ja viehättävä..siinä ei pitäisi olla mitään vikaa. Hän on kylläkin yli kolmekymppinen ja minä 20v. joten ikäkin voi vaikuttaa asiaan. Otan vain välillä loukkauksella kun hän kieltäytyy seksistä. Kuulostan kusipäältä!
Mieheni ei halua yhtä usein seksiä!
Niina-
0
1348
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4412604Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek142450Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2521485Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841154Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4311074Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel621056- 155932
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41918- 56869
- 79855