kumpi susta olisi mukavampi

römssö

On nyt kumppanin kanssa puhuttu kihloista mutta ei ole sellaista sopivaa tilannetta tullut.Sovittiin että sitten aikanaan sormukset käydään ostamassa yhdessä mielen mukaiset mutta jotenkin tahtoisin osoittaa hänelle että nyt olisi aika.
Olemme todella huumorintajuisia ja pidämme kummatkin tekstivaatteista,mukeista,kalentereista ym. ja ajattelin kosaista häntä päälläni tuollainen t-paita http://online-book-store.net/T-SHIRT STORE FILES/Blog Pictures/Blog 1/Game Over/Mens-Dark-Game-Over.jpg ns. sormuksen tilalla.
Mutta nyt on kaksi vaihtoehtoa miten sen tekisin. Sain lahjakortin risteilylle ja mietin että kumpi olisi mukavampaa : kertoa risteilystä ja viedä hänet sinne sekä kosia laivalla/tallinnassa esim. vanhassa kaupungissa VAI kosia etukäteen jossakin ns. arkisessa tilanteessa ja sitten mennä kihlajaismatkalle risteilylle? Ja jos olet tuon jälkimmäisen kannalta niin millaisen kosinnan keksisi arkipäivään ku töissä ollaan 7-16 ja lapsia on kaksi pyörimässä kanssamme.Ei mitään siirappista kynttiläillallista ja vaahtokylpyä vaan jotain erilaista ja mieleenpainuvaa.Kiitos kaikille,niin naisille kuin miehillekkin.
Kiitos,vain asiallista palautetta.

6

1028

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • happyppahh

Itse ilahtuisin enemmän kosinnasta jossain tosi arkisessa tilanteessa. Silloin pääsee yllättämään paremmin. Veistele vaikka ruokaa tehdessä porkkanasta sormus ja kosi sillä tai purjorenkaalla.

• jaino

Itse kanssa ilahtuisin itse enemmän kosinnasta arjen keskellä. varsinkin silloinkun olen likainen ja hikinen arkiaskareista ja silti joku sanoisi että haluaisi minut vaimokseni.

laivalla kosiminen on minun mielestäni ehkä vähän mautonta, mutta jos välttämättä haluat niin anna mennä vaan. muista vaan että olet tilanteessa selvinpäin.

• fjdkslajf

paras. Ja omasta mielestäni olisi hauska, jos kysymistapakin olisi "arkinen", tyyliin: "pistettäskö sama sukunimi etuoveen ja postilaatikkoon?"

• dudekristo

Jos teitin lapset on yhteisiä tai ikää enemmän kuin kolkyt niin unohtakaa kilhlat ja töräytätte suoraan naimisiin. Purjorenkaalla arkinen naimislupaus on paras ajatus. Risteilyissä ei ole romantiikkaa.

• esteidentutkinta...

Ei Suomessa pysty mennä naimisiin menemättä kihloihin kun esteet naimisiinmenolle pitää tutkia vähintään viikkoa ennen häitä ja eikö jo siinä vaiheessa olla luvattu että naimisiin mennään jos lähdetään selvittämään että onko siihen esteitä.
        Kihlasormuksien hankkiminen ei tietenkään ole pakollista.

• Kuinkas tää asia ratkes? :D
      Pakko sanoa eriävä mielipide, mut mä kyllä oisin mielummin ottanut ton kosinnan laivalla. Ei tuo arkinenkaan huono idea ole, mut mä oon niin ällöromanttinen, että mielummin kuitenkin noin. Onhan siellä laivallakin sellasia arkisempia hetkiä? :) Vaikka baari-illan jälkeen aamulla sängyssä? :p

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä ikäistä ikävöit?

Minkä ikäinen hän on ja mitä hän sinulle merkitsee/merkitsi?
      Ikävä
      88
      1866
    2. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      403
      1849
    3. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      99
      1786
    4. Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan

Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam
      Kotimaiset julkkisjuorut
      379
      1763
    5. Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin

Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀
      Haapavesi
      51
      1374
    6. Aika pieni se on

Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht
      Haapavesi
      56
      1372
    7. Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin

Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆
      Maailman menoa
      297
      1211
    8. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      97
      1076
    9. Kiitos siitä

Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak
      Ikävä
      50
      1027
    10. vinkki miehille

Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli
      Ikävä
      173
      1025
    Aihe