kumpi susta olisi mukavampi

römssö

On nyt kumppanin kanssa puhuttu kihloista mutta ei ole sellaista sopivaa tilannetta tullut.Sovittiin että sitten aikanaan sormukset käydään ostamassa yhdessä mielen mukaiset mutta jotenkin tahtoisin osoittaa hänelle että nyt olisi aika.
Olemme todella huumorintajuisia ja pidämme kummatkin tekstivaatteista,mukeista,kalentereista ym. ja ajattelin kosaista häntä päälläni tuollainen t-paita http://online-book-store.net/T-SHIRT STORE FILES/Blog Pictures/Blog 1/Game Over/Mens-Dark-Game-Over.jpg ns. sormuksen tilalla.
Mutta nyt on kaksi vaihtoehtoa miten sen tekisin. Sain lahjakortin risteilylle ja mietin että kumpi olisi mukavampaa : kertoa risteilystä ja viedä hänet sinne sekä kosia laivalla/tallinnassa esim. vanhassa kaupungissa VAI kosia etukäteen jossakin ns. arkisessa tilanteessa ja sitten mennä kihlajaismatkalle risteilylle? Ja jos olet tuon jälkimmäisen kannalta niin millaisen kosinnan keksisi arkipäivään ku töissä ollaan 7-16 ja lapsia on kaksi pyörimässä kanssamme.Ei mitään siirappista kynttiläillallista ja vaahtokylpyä vaan jotain erilaista ja mieleenpainuvaa.Kiitos kaikille,niin naisille kuin miehillekkin.
Kiitos,vain asiallista palautetta.

6

1014

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • happyppahh

Itse ilahtuisin enemmän kosinnasta jossain tosi arkisessa tilanteessa. Silloin pääsee yllättämään paremmin. Veistele vaikka ruokaa tehdessä porkkanasta sormus ja kosi sillä tai purjorenkaalla.

• jaino

Itse kanssa ilahtuisin itse enemmän kosinnasta arjen keskellä. varsinkin silloinkun olen likainen ja hikinen arkiaskareista ja silti joku sanoisi että haluaisi minut vaimokseni.

laivalla kosiminen on minun mielestäni ehkä vähän mautonta, mutta jos välttämättä haluat niin anna mennä vaan. muista vaan että olet tilanteessa selvinpäin.

• fjdkslajf

paras. Ja omasta mielestäni olisi hauska, jos kysymistapakin olisi "arkinen", tyyliin: "pistettäskö sama sukunimi etuoveen ja postilaatikkoon?"

• dudekristo

Jos teitin lapset on yhteisiä tai ikää enemmän kuin kolkyt niin unohtakaa kilhlat ja töräytätte suoraan naimisiin. Purjorenkaalla arkinen naimislupaus on paras ajatus. Risteilyissä ei ole romantiikkaa.

• esteidentutkinta...

Ei Suomessa pysty mennä naimisiin menemättä kihloihin kun esteet naimisiinmenolle pitää tutkia vähintään viikkoa ennen häitä ja eikö jo siinä vaiheessa olla luvattu että naimisiin mennään jos lähdetään selvittämään että onko siihen esteitä.
        Kihlasormuksien hankkiminen ei tietenkään ole pakollista.

• Kuinkas tää asia ratkes? :D
      Pakko sanoa eriävä mielipide, mut mä kyllä oisin mielummin ottanut ton kosinnan laivalla. Ei tuo arkinenkaan huono idea ole, mut mä oon niin ällöromanttinen, että mielummin kuitenkin noin. Onhan siellä laivallakin sellasia arkisempia hetkiä? :) Vaikka baari-illan jälkeen aamulla sängyssä? :p

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      134
      1728
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      40
      1648
    3. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      63
      1410
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      1305
    5. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      209
      1144
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      277
      1097
    7. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      70
      1083
    8. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      19
      958
    9. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      74
      955
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      888
    Aihe