~ MutJos ~

~~ ♥

Kuinka Rakastaa Rakkaus
Ei pakosta Rakasta Rakkaus
Ei pala halusta kahlittu sydän

Ei...

Minä en rakasta Jossia
enkä myöskään Muttia
tai vaikka olisit Mutta Jos

Mutta jos olisit sellainen
mutta kun en ole...

En ole...

Mutta kun en ole...

~~ ♥

http://www.youtube.com/watch?v=bX9Px3kT3Gs

10

220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7

      tää nyt olis
      Jos sitten kuitenkin
      Mutta en mä sit
      kuitenkaan tiedä
      ku säkin oot vaan
      tollanen..
      mikset olis erilainen
      Mutta kyllä sit kuitenkin
      Jos sit kuitenkin :)

      Kiva runo ;)

    • sinä vain.

      Vain vapaana
      Rakkaus kukoistaa
      kuin ruusu
      tietämättään
      tahtomattaan

      Tiedät sinua
      rakastan

      vain sinun
      kosketuksesi

      kun kosketan
      sinua

      se on
      rakkaus

      jokaista
      solua
      myöten

      sinä ja minä

      RAKAS


    • "minun"

      minulle kelpaisit sellaisenaan en haluaisi mitään muutettavan Rakkauteni on aitoa ja kaunista.
      Meille tarkoitettu ikuinen onni sielujen yhtyminen. Me ja meidän maailmamme.


    • kokemusta on

      Mukavasti tehty runosi.
      Eihän niitä muttia eikä jossia
      kauhean kamalan pitkään jaksa
      elleivät osaa muuttua.
      Useinhan he sitten rauhoittuvat jossakin
      vaiheessa.


    • elämää nähnyt ja kok

      millaisena näet pitäisikö Rakkaus olla pyytetöntä, ystävyyttä, intohimoa,rivoa rakastelua,
      hellää kosketusta, keskustelua, hulluutta, ymmärystä ilman sanoja, riitoja, pettämistä, juopottelua,valehtelua, iskuja, mitä me etsimme?? Aina vaan?? Itseämmekö??
      Tälläistä pohdintaa sai runosi minussa aikaan erilainen runosi lyhyt mutta niin paljon sanontaa.

      Kiitokset sinulle kyllä ne mutta ja jos tyypit aina rauhoittuu ja vaikka eivät niin tekevät elämästä
      mielenkiintoisen et koskaan voi olla varma ja aina kun olet vähän niin se matto vedetään pois alta
      ja aloitat alusta, se päivä koittaa kun jossittelut loppuu ja saat Rakkautta mitä heillä on tarjota
      varastoituna kiloittain kun niin monet ovat heidät jättäneet jossitteluiden vuoksi tosin ovat tehneet sen
      tietämättömyyttään tai jopa voidaan kutsua sitä tyhmyydeksi.Harmaita hiuksia vielä jonkin aikaa ja kyllä se siitä, En tiedä onko runo totta vai tarua ei kai sillä niin väliä.

      • että "harmaat hiukset on vanhusten kruunu, niille jotka ovat oikein eläneet "...
        tosin minä en niitä oikein tahdo sietää mutta ehkä niihinkin joskus tottuu...tiedä sitten...

        Kiitos sinulle kivasta palautteestasi ja kivaa pääsiäisen aikaa ! :))

        Terkuin (*J*)

        Mutta aika kuitenkin kultaa muistot.....>

        http://www.youtube.com/watch?v=2pu2wBX0IWc


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      63
      1839
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1217
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      75
      1137
    4. 45
      1085
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      959
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      952
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      890
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      843
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      828
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      36
      804
    Aihe