~ MutJos ~

~~ ♥

Kuinka Rakastaa Rakkaus
Ei pakosta Rakasta Rakkaus
Ei pala halusta kahlittu sydän

Ei...

Minä en rakasta Jossia
enkä myöskään Muttia
tai vaikka olisit Mutta Jos

Mutta jos olisit sellainen
mutta kun en ole...

En ole...

Mutta kun en ole...

~~ ♥

http://www.youtube.com/watch?v=bX9Px3kT3Gs

10

298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7

      tää nyt olis
      Jos sitten kuitenkin
      Mutta en mä sit
      kuitenkaan tiedä
      ku säkin oot vaan
      tollanen..
      mikset olis erilainen
      Mutta kyllä sit kuitenkin
      Jos sit kuitenkin :)

      Kiva runo ;)

    • sinä vain.

      Vain vapaana
      Rakkaus kukoistaa
      kuin ruusu
      tietämättään
      tahtomattaan

      Tiedät sinua
      rakastan

      vain sinun
      kosketuksesi

      kun kosketan
      sinua

      se on
      rakkaus

      jokaista
      solua
      myöten

      sinä ja minä

      RAKAS


    • "minun"

      minulle kelpaisit sellaisenaan en haluaisi mitään muutettavan Rakkauteni on aitoa ja kaunista.
      Meille tarkoitettu ikuinen onni sielujen yhtyminen. Me ja meidän maailmamme.

    • kokemusta on

      Mukavasti tehty runosi.
      Eihän niitä muttia eikä jossia
      kauhean kamalan pitkään jaksa
      elleivät osaa muuttua.
      Useinhan he sitten rauhoittuvat jossakin
      vaiheessa.


    • elämää nähnyt ja kok

      millaisena näet pitäisikö Rakkaus olla pyytetöntä, ystävyyttä, intohimoa,rivoa rakastelua,
      hellää kosketusta, keskustelua, hulluutta, ymmärystä ilman sanoja, riitoja, pettämistä, juopottelua,valehtelua, iskuja, mitä me etsimme?? Aina vaan?? Itseämmekö??
      Tälläistä pohdintaa sai runosi minussa aikaan erilainen runosi lyhyt mutta niin paljon sanontaa.

      Kiitokset sinulle kyllä ne mutta ja jos tyypit aina rauhoittuu ja vaikka eivät niin tekevät elämästä
      mielenkiintoisen et koskaan voi olla varma ja aina kun olet vähän niin se matto vedetään pois alta
      ja aloitat alusta, se päivä koittaa kun jossittelut loppuu ja saat Rakkautta mitä heillä on tarjota
      varastoituna kiloittain kun niin monet ovat heidät jättäneet jossitteluiden vuoksi tosin ovat tehneet sen
      tietämättömyyttään tai jopa voidaan kutsua sitä tyhmyydeksi.Harmaita hiuksia vielä jonkin aikaa ja kyllä se siitä, En tiedä onko runo totta vai tarua ei kai sillä niin väliä.

      • että "harmaat hiukset on vanhusten kruunu, niille jotka ovat oikein eläneet "...
        tosin minä en niitä oikein tahdo sietää mutta ehkä niihinkin joskus tottuu...tiedä sitten...

        Kiitos sinulle kivasta palautteestasi ja kivaa pääsiäisen aikaa ! :))

        Terkuin (*J*)

        Mutta aika kuitenkin kultaa muistot.....>

        http://www.youtube.com/watch?v=2pu2wBX0IWc


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1002
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      82
      784
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      735
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      717
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      666
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      573
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      46
      552
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      508
    10. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    Aihe