Majoitusvaihtoehto

;)Pasi

Hei!
Etsitkö majoitusta lomalle? Katso osastolta Tori, asunnot ja loma-asunnot. Luotettava/sopimukset kirjallisesti/verovähennyskelpoinen vaihtoehto, jos itsellä vähennykseen oikeuttava perustelut/vaihto-opiskelijoilla asumistukimahdollisuus

;)Pasi
041-5265140

6

544

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vierailija 3

      Sänky oli huono, yöunet ovat tärkeä asia ja niitä en onnistunut saamaan tässä Vörösmartin asunnossa. Lisäksi kipuaminen ylimpään kerrokseen oli työlästä kun tässä erittäin huonokuntoisessa remontoimattomassa talossa ei ollut hissiä. Muuten itse asuntokin kaipaisi remonttia ja nykyaikaistamista.

      • vierailija 4

        Itse olen ollut Pasin asuntojan hinta-laatusuhteeseen tyytyväinen. Vörösmartyn asunto on todella hyvällä paikalla.


      • ;)Pasi

        Hei!
        ikävää, että kokemuksesi olivat huonot, vaikka en tiedä kuka olet ja toivon, että kaikki aina kertoisivat minulle totuudenmukaisesti asioista. Miten muuten asioita voisi parantaa? No, ilouutinen on kuitenkin se, että tuota Vörösmartyn taloyhtiötä remontoidaan oikein urakalla, ja mikä parasta sinne tulee hissi, mikä on ylellisyyttä tällaisissa 100 vuotta vanhoissa taloissa (kuten myös Jósika utcan), kun ihmiset ovat jaksaneet näinkin kauan kivuta jopa ylimpään kerrokseen. Itse talosta tulee huikean hieno. Eräs unkarilainen ystäväni tokaisi, että siinä talossa tehdään Budapestin upein remontti - no tiedä häntä, kauneus on katsojan silmissä. Itse olen tuosta hissistä iloinen, sillä nyt vanhemmatkin jaksavat paremmin kulkea. Ja kuitenkin, tämähän on vain majoitusvaihtoehto, ja rahalla saa itselleenb sopivan vaihtoehdon. Tässä asunnossa on tehty muuten täydellinen rempontti, jopa kaikki sähköt uusittu, 5 vuotta sitten. Onkohan nykyään trendikästä remontoida joka toinen vuosi, kun tulee telkkaristakin paljon sisustus ja remontti ohjelmia.

        Kaikkea hyvää kevääseen

        ;)Pasi


      • ;)Pasi
        vierailija 4 kirjoitti:

        Itse olen ollut Pasin asuntojan hinta-laatusuhteeseen tyytyväinen. Vörösmartyn asunto on todella hyvällä paikalla.

        Hei!
        Kiitos sinulle kommentista, kuka sitten oletkin. Nykymaailmassa harvemmin on positiivisia kommentteja noin ylipäätään. Kommentoinneissa on se hassua, että nykyään kun on kaikenlaisia keskustelupalstoja jne., niin ihmisten negatiivinen asenne on lisääntynyt - vai onko vaan siten, että se on tullut näkyväksi sieltä, missä se on muhinut eli pinnan alla - hmmm vaikea sanoa.

        Aurinkoista kevättä

        ;)Pasi


      • ;))
        ;)Pasi kirjoitti:

        Hei!
        ikävää, että kokemuksesi olivat huonot, vaikka en tiedä kuka olet ja toivon, että kaikki aina kertoisivat minulle totuudenmukaisesti asioista. Miten muuten asioita voisi parantaa? No, ilouutinen on kuitenkin se, että tuota Vörösmartyn taloyhtiötä remontoidaan oikein urakalla, ja mikä parasta sinne tulee hissi, mikä on ylellisyyttä tällaisissa 100 vuotta vanhoissa taloissa (kuten myös Jósika utcan), kun ihmiset ovat jaksaneet näinkin kauan kivuta jopa ylimpään kerrokseen. Itse talosta tulee huikean hieno. Eräs unkarilainen ystäväni tokaisi, että siinä talossa tehdään Budapestin upein remontti - no tiedä häntä, kauneus on katsojan silmissä. Itse olen tuosta hissistä iloinen, sillä nyt vanhemmatkin jaksavat paremmin kulkea. Ja kuitenkin, tämähän on vain majoitusvaihtoehto, ja rahalla saa itselleenb sopivan vaihtoehdon. Tässä asunnossa on tehty muuten täydellinen rempontti, jopa kaikki sähköt uusittu, 5 vuotta sitten. Onkohan nykyään trendikästä remontoida joka toinen vuosi, kun tulee telkkaristakin paljon sisustus ja remontti ohjelmia.

        Kaikkea hyvää kevääseen

        ;)Pasi

        Olimme Pasin Josica Utcan asunnossa taannoin pidennetyn viikonlopun. Olimme oikein tyytyväisiä. Asunto oli sitä mitä luvattiinkin. Upea vanha rakennus, unkarilaista paikallista elämää. Etukäteisohjeistus oli kiitettävää ja vuokrasopimus ennen matkaa suomalaisen kanssa tuntui luotettavalta, sitä se olikin. Voin suositella ja menemme toistekin.


      • ;)Pasi
        ;)) kirjoitti:

        Olimme Pasin Josica Utcan asunnossa taannoin pidennetyn viikonlopun. Olimme oikein tyytyväisiä. Asunto oli sitä mitä luvattiinkin. Upea vanha rakennus, unkarilaista paikallista elämää. Etukäteisohjeistus oli kiitettävää ja vuokrasopimus ennen matkaa suomalaisen kanssa tuntui luotettavalta, sitä se olikin. Voin suositella ja menemme toistekin.

        Hei,
        on kiva kuulla positiivisia viestejä. (Ja on myös hyvä kuulla rakentavia negatiivisia viestejä sillä maailma ei ole koskaan valmis ja aina pitää kehittäää sekä kehittyä). En nyt tiedä kuka olet viimeaikaisista vuokralaisista, mutta olen iloinen, että viihdyit/ viihdyitte. Asunto on ihana, vaikka itse sanonkin, ja jos voisin joskus eläkkeellä vuosikymmenien päästä muuttaa sinne, niin se olisi bueno!

        Kaikkea kivaa kesään

        ;)Pasi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1494
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1183
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe