astmoja tästä talosta:
http://uutiset.msn.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Espoon kaupungintalo sai purkutuomion/1135255747840
Ei vaikka, jos esim. Putus henkilökohtaisesti ne toteasi.
Ei kai taloa nyt olemattomien astmojen takia pureta, vaan solumyrkkyjen takia.
Pekka Nikkola
FM (biokemia)
Ei enää olemattomia
4
187
Vastaukset
- ???
Talosta ei ole löydetty hometta eikä kosteusvauriobakteereitakaan. Ei siis mitään syytä olettaa, että sieltä löytyisi solumyrkkyjäkään. On olemassa myös muita syitä purkaa vanhoja rakennuksia.
Miksi siis väität, että rakennus purettaisiin solumyrkkyjen takia? "Ei kai taloa nyt olemattomien astmojen takia pureta, vaan solumyrkkyjen takia."
- Olet väärässä, ei homeasunnoista aiheutuvat astmat ole olemattomia. Ne aiheuttavat kipua ja hengenahdistusta, joihin tarvitaan astmalääkkeitä.
Eikä noita lääkkeitä voi jättää pois, ellei kunto kohennu.
*
Sitä maanantaina illalla ulkona kyllä ihmettelin, ettei kostea ilma aiheuttanut minulle enää hengenahdistusta. Taitaa olla sieni-infektio keuhkoissa hellittämään päin.
Ennen kostea ilma oli juuri pahinta - vaikkei vieläkään voi nuolaista ennen kuin tipahtaa, sillä taistelu jatkuu..."Ennen kostea ilma oli juuri pahinta - vaikkei vieläkään voi nuolaista ennen kuin tipahtaa, sillä taistelu jatkuu..."
- Valehtelisin, jos sanoisin, ettei minulla ole enää hengenahdistusta. Par'aikaakin on.
Hengenahdistukseni vain pysyy tätä nykyä kurissa käyttämilläni rohdosvalmisteilla.
*
Olen ottanut tänään aamulla jo ennen ylösnousua pari annosta Seagaten Nasal Spray'tä ja Throat Spray'tä ja höyryhengitellyt Candimin-oreganoöljyä laittamalla sitä pari tippaa kiehuvan veden joukkoon ja juonut juoman veden jäähdyttyä sopivaksi.
Olen myös naukkaillut ruokasoodavettä, vaikken olekaan jaksanut laittaa vielä Sarvikuono-kannuun ruokasoodavettä jäähtymään huuhdellakseni nenää.
En ole jaksanut myöskään syödä vielä päivittäistä chilivoileipää, jossa on kokonainen Habanero-chili ja joka vie vasta hengenahdistukseni pois.
*
Aika raskaita on siis nämä luontaishoidotkin, jos ei mitään yksinkertaisempaa keksi ja olo yhä parane.
Kyllä tämmöiseenkin repertuaariin uupuu.
Joten jos joku puhuu "olemattomasta astmasta" eli olemattomasta sairaudesta, herjaa rankasti.sanasinko kirjoitti:
"Ennen kostea ilma oli juuri pahinta - vaikkei vieläkään voi nuolaista ennen kuin tipahtaa, sillä taistelu jatkuu..."
- Valehtelisin, jos sanoisin, ettei minulla ole enää hengenahdistusta. Par'aikaakin on.
Hengenahdistukseni vain pysyy tätä nykyä kurissa käyttämilläni rohdosvalmisteilla.
*
Olen ottanut tänään aamulla jo ennen ylösnousua pari annosta Seagaten Nasal Spray'tä ja Throat Spray'tä ja höyryhengitellyt Candimin-oreganoöljyä laittamalla sitä pari tippaa kiehuvan veden joukkoon ja juonut juoman veden jäähdyttyä sopivaksi.
Olen myös naukkaillut ruokasoodavettä, vaikken olekaan jaksanut laittaa vielä Sarvikuono-kannuun ruokasoodavettä jäähtymään huuhdellakseni nenää.
En ole jaksanut myöskään syödä vielä päivittäistä chilivoileipää, jossa on kokonainen Habanero-chili ja joka vie vasta hengenahdistukseni pois.
*
Aika raskaita on siis nämä luontaishoidotkin, jos ei mitään yksinkertaisempaa keksi ja olo yhä parane.
Kyllä tämmöiseenkin repertuaariin uupuu.
Joten jos joku puhuu "olemattomasta astmasta" eli olemattomasta sairaudesta, herjaa rankasti."En ole jaksanut myöskään syödä vielä päivittäistä chilivoileipää, jossa on kokonainen Habanero-chili ja joka vie vasta hengenahdistukseni pois."
- Eikä se chilin syöntikään niin helppoa ole. Että saa sen chilin ruisvoileivän kanssa alas, vaatii aika paljon tahdonvoimaa. Nenä alkaa valua ja nokkaa on niistettävä useamman kerran. Sitten alkaa yskittää ja chili tuo keuhkoista limaa pois, jonka jälkeen hengenahdistus vasta helpottaa.
Vaan ei siinä kaikki. Chili on niin tulista, että jos ei muista syödä ja juoda tarpeeksi samaan aikaan, chili polttelee pitkin suolistoa, joka vasta mukavaa onkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 501902
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1441900Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631530- 681335
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2211309- 721178
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2801176Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää341050Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps118966- 74965