Olen lasittamassa ulkoterassiani ja ajattelin laittaa siihen lattian lämmikkeeksi tuon termomatto tyyppisen pinnan. Alla on normaali lautaritilä alle sentin raoilla. Onko käytännön kokemuksia tällaisesta mallista. Matto on tukavan tuntuista ainakin kun kokeilee mallipalalla.
Termomattoa terassille
4
508
Vastaukset
- toimii.
tosin meillä lasitettu parveke.vastaava lattia myös meillä.
miten sitten lumi ja jää,siitä ei kokemusta,koska lasit on talvella kiinni.- Tarpeen mukaan
Kyllä kait nuo ikkunat kiinni pitää laittaa tilanteen mukaa. Eikö tuon maton ominaisuus ole parhaimmillaan kylmää vastaan kun talvellakin voi käyttää. Näin minä ymmärrän.
- Anonyymi
Onko kellään kokemusta termomatosta,että onko se kestävämpää kuin tavallinen nappulapohjanen terassilla käytetty matto? Se kun alkaa mureneen pohjasta muutamassa vuodessa.
- Anonyymi
Ainakin se themo-matto mitä itse harkitsen ostavani mietitytti juur sen kestävyyden suhteen. Tavallinen terassimatto tuntui laadukkaammalta huovalta kuin se eristeen päällä oleva huopa.
Neliöhinta kuitenkin thermossa yli kaksinkertainen joka on jo jonkinlainen kustannus, varsinkin jos matto osoittautuu heikoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679- 851212
- 1101113
- 66880
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33643