Hyvä Pekka,

Äiti K

tai oikeammin Pekka hyvä. Olen kovin huolissani sinusta. Kevät tuo lisää valoa arkeemme, ja se on toki mukavaa. Se aiheuttaa toisille myös levottomuutta ja nukahtamisvaikeuksia. Pidä huolta itsestäsi ja muista ottaa lääkkeesi.

3

215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei narsisteja tai psykopaatteja noin yleensä ottaen voi lääkitä. Ei heillä ole katumusta tai parannusta, koska he elävät lain tuolla puolen ja kaikki on heille sallittua, joten he eivät siten tee omasta mielestään mitään väärääkään. Syy, miksi he toimivat niin kuin toimivat, on aina toisissa - mitään vastuuta omasta toiminnastaan he eivät kanna.

• jo vain

Nisuiisun uudeksi nikiksi sopisi todella hyvin PUUSILMÄ PEKKA :)

• Piste.
        jo vain kirjoitti:

Nisuiisun uudeksi nikiksi sopisi todella hyvin PUUSILMÄ PEKKA :)

Jännä että minulle on tullut sama "diagnoosi" Nisuiisusta. Hänen ainut vaikutin on saada ihmiset tuntemaan: Olipas vakuuttava kirjoitus.

Hän ei todella näe metsää puilta, eikä häntä haittaa vaikka kaikille tulisi paha mieli. Kaikki vastustajat hän haluaa haukkua maan alimpaan rakoon. Nämä ovat yleensä ne henkilöt, jotka toimivat kentällä. Heistä hän ei osaa sanoa yhtään hyvää sanaa. (harvoin muuten tapaa ketään läpipaskaa, mutta nisun mielestä niitä ovat kaikki homeista puhuvat)

Toivonkin että Nisu menisi töihin ja aloittaisi käytännön työt meidän homerakennuksista sairastuneiden eteen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4593
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3165
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2863
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      60
      2787
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      6
      2370
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2165
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      15
      1589
    8. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      17
      1564
    9. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16
      1504
    10. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      1498
    Aihe