Roskishaamu

?

Osaisiko joku fiksumpi kertoa, kuinka pitkällä (=millä viikolla) raskauden tulisi olla, jotta se varmasti näkyy raskaustestissä? Olen tehnyt nyt parin päivän sisällä kaksi raskaustestiä, joihin kumpaakin on tullut haalea, mutta selvästi nähtävissä oleva viiva tuon testiajan jälkeen. Toiseen se tuli tunnin sisällä ja toiseen neljän tunnin sisään (olin siis välillä kotoa pois, joten en tiedä tarkempaa aikaa). Ja kyllä, tiedän, ettei niitä ohjeajan jälkeen saisi enää kurkkia, mutta kun ne nyt jäivät esille. Pitäisikö vielä testailla, vai voinko luottaa siihen, etten ole raskaana? Ja Apteekin omalla raskaustestillä testattu molemmat kerrat.

14

2909

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niksu212

Mulle on sanottu, ettei testiin tule mitään jälkeä, ei edes haamua, jos raskaushormonia ei ole naisessa. Joten uskoisin, että parin päivän kuluttua tulee jo tummempi viiva! Onnea :)

• --------------------

Eikös niissä käyttöohjeissa yleensä ihan selkeästi sanota, ettei testiä kannata katsoa enää sen tietyn ajan jälkeen, koska silloin ne usein värjäytyvät.

Miksi se on tällä palstalla niin vaikea ymmärtää?

• mamam

Katsos kun tänne palstalle tulee aina uusia ja uusia odottajia tai sen toivojia. Me naiset ollaan tän asian kanssa niin höperöitä, että halutaan kysyä ihan itse nää samat kysymykset eikä aina vaan kaivella jotain pölyisiä arkistoja. Ja vaikka osataan toki käyttöohjeet lukea, SILTI halutaan jakaa ajatuksia.
        Senpä takia saattaa vähän kysymykset kertautua. Se ei oo vaarallista.

Mutta mitenkäs me saatais sut nim. -------------------- rauhoittumaan?

• .........
        mamam kirjoitti:

Katsos kun tänne palstalle tulee aina uusia ja uusia odottajia tai sen toivojia. Me naiset ollaan tän asian kanssa niin höperöitä, että halutaan kysyä ihan itse nää samat kysymykset eikä aina vaan kaivella jotain pölyisiä arkistoja. Ja vaikka osataan toki käyttöohjeet lukea, SILTI halutaan jakaa ajatuksia.
        Senpä takia saattaa vähän kysymykset kertautua. Se ei oo vaarallista.

Mutta mitenkäs me saatais sut nim. -------------------- rauhoittumaan?

Joo o.. Vaikka kuinka toivoisi raskautta, niin kyllä minä ainakin olen ymmärtänyt mitä testipaketissa sanotaan.. Testiä ei voi tulkita enää sen tietyn ajan jälkeen, joka testissä lukee..

En minäkään tuota turhaa vouhkaamista ymmärrä..

• kokemukset

Itsella haamu on ollut aina se plussa. Mutta kuten viesteistä käy ilmi on muitakin kokemuksia. Eli voi olla että raskaudut ja se menee kesken ettet sitä edes tiedä, sillä voi raskaushormonin määrä olla hetkellisesti koholla. Joten siksi testit yleensä kannattaa tehdä vasta kun kuukautiset on myöhässä.
      Mutta kuten sanoin itsellä haamut on ollut todellakin positiivisia. Tämän nykyisen raskauden eka testin tein 3 päivää ennen kk, mutta sainkin tiettää että odotan kaksosia jotenka hormonia onkin tuplat. (kuten sitten kaikki oireetkin tuplana =/)
      Mutta odota vielä pari päivää ja tee sitten uusi testi. Ja odota se testiaika vain.

• Ellu_kk79

Mullakin haamu oli plussa. Haamu ilmeistyi tikkuun noin 9 minuutin jalkee ja vahveni paiva paivalta kolmen paivan ajan kunnes tein viela verikokeen jonka tuloksen mukaan olin viikolla 5. Menin laakariin ja niinhan se oli, ultrassa nakyi alkio.

Roskishaamu on todennakoisemmin plussa kuin nega.

Onnea!

• haamu aina plussa

samoin kun monilla muillakin täällä kirjoittajilla.

vauvaa toivoessa menee aivot narikkaan ja ilolisesti ja toivoo niin paljon joten toi on ymmärrettävää.

testaa huomenna aamupissasta uudelleen ja kato sitte miten käy.

mikä kp sulla on menossa eli kauanko on ovulaatiosta kulunut ja miten pitkä kiertosi on?

• Kitii

roskishaamu oli plussa, joten en pitäisi raskauden mahdollisuutta poissuljettuna. :)

• Ole hyvä :)
      • odottaja myöskin

Minä vaihdoin testi merkkiä sellaseen digitaaliseen, jo tuli selvyys asiaan..:)
        Itselllä oli myös haalea viiva, ja menkat neljä päivää myöhässä.. Uskoisin, että testitulos on positiivinen :)
        Apteekissa ainakin sanoivat, että jos tulos on yhtään positiiviseen päin kallistuva, se on luotettava siihen suuntaa.. Mutta, negatiisen vastauksen odotus on epävarmempaa..

• ap
        odottaja myöskin kirjoitti:

Minä vaihdoin testi merkkiä sellaseen digitaaliseen, jo tuli selvyys asiaan..:)
        Itselllä oli myös haalea viiva, ja menkat neljä päivää myöhässä.. Uskoisin, että testitulos on positiivinen :)
        Apteekissa ainakin sanoivat, että jos tulos on yhtään positiiviseen päin kallistuva, se on luotettava siihen suuntaa.. Mutta, negatiisen vastauksen odotus on epävarmempaa..

Tänään sitten tein uuden testin ja plussaahan se näytti, ihan virallisen testiajan sisällä jopa :)
        Kiitos kaikille ystävällisille vastaajille avusta :)

• piuksi
        ap kirjoitti:

Tänään sitten tein uuden testin ja plussaahan se näytti, ihan virallisen testiajan sisällä jopa :)
        Kiitos kaikille ystävällisille vastaajille avusta :)

Onnee!!! Saatkos sinäkin sitten vauvan joukuluussa?? Kivaa odottelua ja vatsan kasvattelua :)

• mamam
        piuksi kirjoitti:

Onnee!!! Saatkos sinäkin sitten vauvan joukuluussa?? Kivaa odottelua ja vatsan kasvattelua :)

Onnea! Kiva kun kerroit miten kävi. :)

• ap
        mamam kirjoitti:

Onnea! Kiva kun kerroit miten kävi. :)

Kiitos onnitteluista :)

Laskettu aika olisi marraskuun lopussa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      200
      4353
    2. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      42
      1996
    3. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      61
      1657
    4. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      133
      1353
    5. Martina on käynyt puhumassa viisauksia

Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      358
      1337
    6. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      93
      959
    7. SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?

SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä
      Yhteiskunta
      26
      913
    8. Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!

Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse
      Juomat
      10
      889
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      170
      818
    10. Voiko vauva uskoa ?

Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9
      Helluntailaisuus
      186
      696
    Aihe