Oireita lääkityksestä huolimatta

Kuinka monella on edelleen jonkinlaisia oireita, vaikka olisi syönyt Thyroxinia jo vuosia ja arvot ovat kohdallaan?
Itselläni aivan totaalinen, suorastaan rampauttava väsymys on seurana ollut jo vuosia, samoin kylmät sormet ja varpaat ja muutenkin palelu.

Olen syönyt lääkettä 10 vuotta ja enimmäiset vuodet sujuivat hyvin, mutta muutamia vuosia sitten väsymys on tullut takaisin ja nyt se on aivan järkyttävä.

Eli siis, onko niitä, joita vaivaa väsymys, vaikka kaiken pitäiskin olla kohdallaan?
3280
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Arvot eivät välttämättä ole Sulle kohdallaan - tarpeet voivat ajan myötä muuttuakin. Mitä sun labrat on viime aikoina sanoneet? Onko seurattu T3V:tä, joka kertois paljonko sitä aktiivista kilpparihormonia ois käytössä?

Äänestä
  • Kyllä ne on kohdillaan, erinomaiset kuulemma..on hiukan vaihdellu vuosien aikana, mutta ei mitenkään ihmeellisesi.
    T3V otetaan huomenna ensimmäistä kertaa koskaan..

    Äänestä

  • Sussuxxx kirjoitti:

    Kyllä ne on kohdillaan, erinomaiset kuulemma..on hiukan vaihdellu vuosien aikana, mutta ei mitenkään ihmeellisesi.
    T3V otetaan huomenna ensimmäistä kertaa koskaan..

    Pelkkä "kyllä nämä on hyvät" ei kerro koko totuutta ;) - monen lääkärin mielestä on "erinomaista", että arvot just ja just viitteissä, vaikka kullakin on omat yksilölliset - selvästi kapeammat - "viitehaarukat", jossa voivat hyvin. Kysy tulokset ihan numeroina ja opettele itsekin "lukemaan" niitä. Usein hyvää hoitoa saadakseen on otettava asioistaan tarkempaa selkoa, jotta voi tarvittaessa pitää puoliaan.

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


Sussuxx kirjoitti:

Kuinka monella on edelleen jonkinlaisia oireita, vaikka olisi syönyt Thyroxinia jo vuosia ja arvot ovat kohdallaan?
Itselläni aivan totaalinen, suorastaan rampauttava väsymys on seurana ollut jo vuosia, samoin kylmät sormet ja varpaat ja muutenkin palelu.

Olen syönyt lääkettä 10 vuotta ja enimmäiset vuodet sujuivat hyvin, mutta muutamia vuosia sitten väsymys on tullut takaisin ja nyt se on aivan järkyttävä.

Eli siis, onko niitä, joita vaivaa väsymys, vaikka kaiken pitäiskin olla kohdallaan?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu