Haluaisin varmistaa muutaman asian netissä tehtävästä lähtöselvityksestä, kun itselläni ei tästä ole kokemusta. Toivottavasti joku jaksaa vastailla kysymyksiin :)
Olen siis varannut Lufthansan lennot kahdelle, välilaskun kautta Espanjaan. Ajattelin tehdä lähtöselvityksen netissä. Eli siis tarvitsen vain varausnumeroni? Matka on siis maksettu nettipankissa, ei luottokortilla.
Saanko checkattua itseni myös jatkolennolle? Että lentoa vaihtaessani voin suoraan marssia oikealle portille, eikä tarvitse siellä huolehtia enää mistään? Saanko varmasti valittua myös paikat jatkolennolle?
Onko netissä tehdyn lähtöselvityksen päätteeksi tulostettava joku tosite? Riittääkö tämä pelkästään lentolipuksi vai täytyykö lentokentällä hommata jotain vielä automaatin kanssa?
Sitten ruumaan menevistä matkatavaroista.. Voinko mennä suoraan baggage drop -tiskille vai täytyykö automaatista tulostaa itse jotain tarroja, lentolippuja tms?
Huh, tässä oli jo kysymyksiä kerrakseen. Jos joku ihana ihminen viitsisi nämä asiat minulle selventää, niin olen varmoilla mielin.
P.S. Vielä yksi täysin asiaan liittymätön kysymys, jos jollakin olisi tietoa. Olin varatessani laittanut itselleni kasvisruuan, mutta se vaihtui mystisesti normaalin ruokaan. Syy tähän selvisi, sillä erikoisruokia ei tarjota alle 185 minuutin pituisilla lennoilla (molemmat lennot siis vaan päälle 2 h). En muista olenko koskaan Lufthansalla lentänyt, niin onko kellään tietoa millaista ruoka on? Onko vaihtoehtoja vai kaikilla samaa? Sisältääkö ruoka esim. leipää tai salaattia, jos pääruoka on kokonaan lihaa?
Lähtöselvitys netissä
3
779
Vastaukset
- lufthansa.de
Blaa blaa blaah..
- tty.
Lufthansan lennoille on helppo tehdä lähtöselvitys netissä, myös jatkolennolle. Päätteeksi kannattaa printata kummankin lennon boarding passit. Kentällä menet Baggage drop -tiskille. Ainakaan viime kesänä Lufthansalla ei tarvinnut itse pelailla automaattien kanssa, vaan virkailija tulosti matkatavaratarrat tiskillä.
Lyhyillä lennoilla ruokavaihtoehtoja ei ole ollut. Ruoka on ollut ihan perussyötävää, mutta makuasiat ovat tietysti makuasioita. Sämpylöitä oli muistaakseni mukana.Viimeksi LH:lla lentäessäni oli tarjolla kasvisruokaa (ei vaihtoehtoja) eli kaikille samaa kasvispöperöä. Aamupalassa oli mukana leikkeitä, kai ne voi jättää syömättä? Jos olet fanaattinen vegetaristi, niin ota omat ruuat mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73573Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483