pitkään kärsinyt todella invalisoivista vatsavaivoista ja llukuisista tutkimuksista huolimatta todettu ärtyneeksi suoleksi.
nyt vaan kiinnostais tietää kuinka nopeasti muilla samasta vaivasta kärsivillä tulee syöty tavara ulos kakkana?
tarkennan söin eilen illalla n20.00 mustikkarahkaa ja tänään aamulla klo 7.00 kakkalla ja siellä mustikanpaloja ja kakka ihan mustaa.
olin myös kapselikameratutkimuksessa jokin aikaa sitten ja ohjeessa luki että kamera poistuu n2-3 vuorokauden kuluttua. mutta nielasin kameran klo 8.00 ja klo12 tuli kakkahätä ja samalla kamera poistus. oli matka läpi kestää vaan 4 tuntia. voiko niin nopealla läpimenolla imeytyä ravinteetkaan matkalla?
kiitos jos joku osaa valoista mua.
olen
6
304
Vastaukset
- Risto I Puli
Olin myös kapselikameratutkimuksessa ja kamera poistui noin 24 tunnin kuluttua vessanpönttöön. Kamera ottamista kuvista selvisi, että se oli nielaisusta kahden tunnin kuluttua paksusuolessa. Nopeimmmin, mitä minulla on ruoka tullut ulos, on ollut kahdeksan tuntia. Minulla on ainakin paino jonkin verran laskenut, koska ruuan läpimenoaika on niin lyhyt ja sappihapot eivät ehdi täysin imeytyä. Vaiva mistä kärsin on tietenkin ripuli ja sitä on nyt jatkunut neljä vuotta. Minkälaisist vaivoista sinö olet kärsinyt ?
- mies 57v
vatsa löysällä jo 35 vuotta, jolloin vetrenpainelääkkeet määrättiin. Mutta nyt sain sellaisen yhdistelmätabletin, jossa on nesteenpoisto samassa (Enalapril comb ratiopharm) ja se hieman kiinteyttää jätökset, vaikkakaan ei liikaa.
- e
ongelmani ovat ripuli, järkyttävä vatsakipu, pahoinvointi ja oksentelu. oksentelen siis päivittäin ja se alkaa aina yöllä. kävin homeopaatilla ja sen jälkeen sain ripulin rauhoittumaan mutta oksentelu jatkuu päivittäisenä. lääkärit ovat jo nostaneet kädet pystyyn ettei tiedä mitä tehdä ja olen itsekin jo ihan hukassa. yli vuoden ollut sairaslomalla. eli vaivat ovat todella invalisoivia.
- k
e kirjoitti:
ongelmani ovat ripuli, järkyttävä vatsakipu, pahoinvointi ja oksentelu. oksentelen siis päivittäin ja se alkaa aina yöllä. kävin homeopaatilla ja sen jälkeen sain ripulin rauhoittumaan mutta oksentelu jatkuu päivittäisenä. lääkärit ovat jo nostaneet kädet pystyyn ettei tiedä mitä tehdä ja olen itsekin jo ihan hukassa. yli vuoden ollut sairaslomalla. eli vaivat ovat todella invalisoivia.
menii edelliseen väärin olen siis aloittaja "K"
k kirjoitti:
menii edelliseen väärin olen siis aloittaja "K"
Aika nopeasti tavara tulee ulos mullakin, en tosin ole tullut laskeneeksi kuinka kauan menee. Mutta joka aamu on ripulia, vatsanväänteitä ja huonoa oloa. Välillä oli sellainen kausi että myös oksetti kaiken aikaa ja oli tosi heikottava olo, ja sitä ripulia kaiken päivää. Olen ravannut tutkimuksissa, mutta mitään ei ole löytynyt muuta kuin lievä refluksitauti. Kummallista, tuntuu ettei lääkärit oikein osaa tutkia näitä vatsavaivojen syitä, ja joutuu sitten vaan elämään niiden kanssa. =( Työttömänä olen, mutta mietin jos joutuisin töihin, mitä siitäkin tulisi..! Tuskin pääsisin edes työpaikalle aamulla, kun pitää istua vessassa ripuloimassa.
- ........
Gluteiinitonta ruokavaliota kaksi viikkoa, tasoittuuko vessassa käynnit siihen kertaa per päivä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482503
- 1801748
- 921598
- 691583
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k61005- 80958
- 68891
- 61856
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188854- 61818