Hei mul ois semmonen ongelma, et mulla ei näy siellä statuksis omaa volume ikonii. Jotkut kyl väittää, et omaa volume ikonia ei näytetäkkään itselleen. Nii miten mä saisin sen volume ikonin käyttöön, niin et pystyisin taas puhuu mikkiin niinkuin ennenkin?
CS:ssä mikkiin puhuminen?
7
1950
Vastaukset
- lammas
mitä välii näkyyks se sulle mut kyl ne ehkä sun äänes kuulee.
- GoGoGo
Eli siis sitä ikonii ei näytetä itselleen siinä statuksessa. Mutta kuitenkaan siinä ei näytä kuuluvan mitään, vaikka mikkini kyllä toimii.
- LoLLOoPeLLe
ei se mikin kuva näy ittellä mulla on kans mikki
- DjJ.k
Kyl sinne sivulle pitäis tulla kaiuttimen kuva (tai mikä lieneekään). Onkos sulla edes mikrofoni käytössä...
- GoGoGo
DjJ.k kirjoitti:
Kyl sinne sivulle pitäis tulla kaiuttimen kuva (tai mikä lieneekään). Onkos sulla edes mikrofoni käytössä...
Kyl mun mikki pitäis toimia, mut vähän ajan pääst toi mun pälpätys ei näytä häiritsevän, Saakohan adminit sen mikrofoni toiminnon otettua pois?
- Herne
DjJ.k kirjoitti:
Ei kuulu näkyä kaiutinta siinä vieressä, ei ainakaan vanhemmissa versioissa kuin 1.6. En ole varma oliko tuo joku bugi joka korjattiin siinä, mutta CS 1.5:ssa ja vanhemmissä oman nickin vieressä ei näy mitään. Puhumisnappia kun painaa tulee oikeaan alareunaan kajari, aivan sama toimiiko mikki vai ei.
- Anonyymi
Sama ongelma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231853
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001640Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511215Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?491098Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31978Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50876Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47876Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37810Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38797