CS:ssä mikkiin puhuminen?

GoGoGo

Hei mul ois semmonen ongelma, et mulla ei näy siellä statuksis omaa volume ikonii. Jotkut kyl väittää, et omaa volume ikonia ei näytetäkkään itselleen. Nii miten mä saisin sen volume ikonin käyttöön, niin et pystyisin taas puhuu mikkiin niinkuin ennenkin?

7

1670

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lammas

      mitä välii näkyyks se sulle mut kyl ne ehkä sun äänes kuulee.

      • GoGoGo

        Eli siis sitä ikonii ei näytetä itselleen siinä statuksessa. Mutta kuitenkaan siinä ei näytä kuuluvan mitään, vaikka mikkini kyllä toimii.


    • LoLLOoPeLLe

      ei se mikin kuva näy ittellä mulla on kans mikki

      • DjJ.k

        Kyl sinne sivulle pitäis tulla kaiuttimen kuva (tai mikä lieneekään). Onkos sulla edes mikrofoni käytössä...


      • GoGoGo
        DjJ.k kirjoitti:

        Kyl sinne sivulle pitäis tulla kaiuttimen kuva (tai mikä lieneekään). Onkos sulla edes mikrofoni käytössä...

        Kyl mun mikki pitäis toimia, mut vähän ajan pääst toi mun pälpätys ei näytä häiritsevän, Saakohan adminit sen mikrofoni toiminnon otettua pois?


      • Herne
        DjJ.k kirjoitti:

        Kyl sinne sivulle pitäis tulla kaiuttimen kuva (tai mikä lieneekään). Onkos sulla edes mikrofoni käytössä...

        Ei kuulu näkyä kaiutinta siinä vieressä, ei ainakaan vanhemmissa versioissa kuin 1.6. En ole varma oliko tuo joku bugi joka korjattiin siinä, mutta CS 1.5:ssa ja vanhemmissä oman nickin vieressä ei näy mitään. Puhumisnappia kun painaa tulee oikeaan alareunaan kajari, aivan sama toimiiko mikki vai ei.


    • Anonyymi

      Sama ongelma

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4082
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2358
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2066
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      97
      1725
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      12
      1348
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1272
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe