Koira Turkissa

TOTTAKO ??????

Onko tosiaan näin että Turkkilaiset vihaavat koiria, jopa yrittävät ajaa autolla niiden päälle. Mistä tälläinen voisi johtua. Jotkin sanovat että muslimit eivät siedä koiria, onko tosiaankin näin.
Jos tämä pitää paikkansa ei koiran kanssa silloin oikein kannatta matkustaa tälläiseen maahan.

3

538

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 988 sokak

Ensinnäkin oletko menossa lomaalle kesällä vai talvella koiran kanssa Turkkiin ja minne päin?
      Koiraa pidetään saastaisena eläimenä turkkilaisten taholta. Eli jos käyt kodissa, jossa koraani on olohuoneessa kunnia paikalla niin koira ei ole tervetullut sellaiseen kotiin. Samoin monessa talossa on järjestyssäännöissä koiran pito kielletty. Turkissa on irtokoiria monissa paikoissa. Se aiheuttaa ongelmia varsinkin kesällä kun on turisteja. Koirien pito vapaana kielletty ja turistiaikana ei rannoille koirien kanssa voi mennä. Siitä saa sakot. Samoin koirilla on etelä Turkissa tosi kuuma kesä aikaan kun lämpötila huitelee yli 40ceen. Talvella on ihan eri tilanne.
      Minulla on itselläni koira Turkissa ja jo nyt siltä on karva ajeltu pois ettei ole liian kuuma. Ainakin Alanyassa löytyy eläinlääkäreita hyvin jos tarvitsee. Ainoa asia, jota he eivät tee, on koiran lopettaminen.Eli hylätyt koirat joutuvat kadulle tai saksalaisten pitämään koiratarhaan. Koirat rokotetaan Turkissa 3kk välein ulko ja sisäloisia vastaan ja Rabies rokotus kerran vuodessa. Koiran ruokaa saat sieltä kyllä.

• Tietoa sain........

Tarkoitus olisi viettää Alanyassa ensi talvi Lokakuusta/Huhtikuuhun jos vaan jostain löytyy sopiva asunto jonne koiran saa ottaa mukaan.
        Kiitos sinulle noista tiedoista, helpoitti sen verran että ei siellä ainakaan noita koiria heti teloiteta, niinkuin minulle yksi välittäjä kerto.

• 988. sokak
        Tietoa sain........ kirjoitti:

Tarkoitus olisi viettää Alanyassa ensi talvi Lokakuusta/Huhtikuuhun jos vaan jostain löytyy sopiva asunto jonne koiran saa ottaa mukaan.
        Kiitos sinulle noista tiedoista, helpoitti sen verran että ei siellä ainakaan noita koiria heti teloiteta, niinkuin minulle yksi välittäjä kerto.

Tarvitset mukaasi koirapturkin passin, jossa on voimassaoleva vasta-ainerokotus. Samoin pois lähtiessä tarvitsee rabies vasta-ainetestin olla voimassa. Samoin joudut antaa ulko ja siäloisia vastaan piikit tai pillerit. Ei ole karanteenia Suomen eikä päässä.
        Tuo valitsemasi aika on ok koiran kanssa ja rannoillakin voi käydä silloin. Muistaakseni rantapoliisit lähtevät lokakuun puolessa välissä pois. Laita joku sähköpostiosoite ei kuitenkaan normaalia omaasi mihin voi ottaa yhteyttä jos keksisi sinulle asuntoa ja kuinka isoa ja aiotko käydä katsastamassa asuntoa kesällä? tai toinen tie on laittaa ilmoituksesi www.alanyalaiset.net mutta maksa ensin jäsenmaksu www.alanyansuomalaiset.fi jolloin voit hakea suoraan asuntoa suomalaisilta omistajilta.
        Olisi helpompi kysyä Aleksin baarin omistajalta, Heikin baarin omistajalta, tai Kippiksen Pialta jos heilla olisi asuntoa. Itse kun pääsen Alanyaan on myös Damlataksen alueella asuntoja mutta minulla ei ole puhelinnumeroa minne soittaa nyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      3111
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3067
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2417
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      2037
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1893
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1759
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1606
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      83
      1370
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1280
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79