Vaadin tietoa!

mitätäh???

Mikä siellä sosiaali- ja terveyslautakunnassa mättää? Mikä tämä luottamuspula on ja kehen/keihin se kohdistuu? Mistä se juontaa juurensa? Onhan tämä nyt kummallista salailua, kun ei asiasta tiedoteta avoimesti!! Onko kenties lautakunnan puheenjohtaja Kivi astunut liian suurille varpaille vai mikä on? Kuka tietää ja kertoo?

20

1028

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • avoimuus ei ole in

      ei valittu selvitysjoukkoon vammaisneuvoston pj:n ominaisuudessa vaikka on aloite sisällä juuri vammaiskuljetuksista.

      • Lumihiutaleita hilja

        varmaan tarvittu. Mitä on ulkona Lumiukon kanssa?
        -Perus-Pekka
        Ehkä niin on parempi.


      • Kyselen vaan

        Mitä se vanmaisneuvosto tähän kuuluu.


      • Lunakuu
        Kyselen vaan kirjoitti:

        Mitä se vanmaisneuvosto tähän kuuluu.

        vammaisten ja sairaitten sotkeminen puoluepolitiikkaan! Kristillisdemokraattien härski uskonnolla ja sairauksilla leikkiminen on saamassa jatkoa. Heikomman ihmisen hätä ei ole poliittinen ase. Persutkin on aloittanut leikkimisen.


      • me seurataan kyllä
        Lunakuu kirjoitti:

        vammaisten ja sairaitten sotkeminen puoluepolitiikkaan! Kristillisdemokraattien härski uskonnolla ja sairauksilla leikkiminen on saamassa jatkoa. Heikomman ihmisen hätä ei ole poliittinen ase. Persutkin on aloittanut leikkimisen.

        jota Pekka tekee vammaisneuston kanssa yhdessä. Sotessa joka on valittu suhteellisen vaalitavan mukaan vastuuta ei tunnu kantavan kukaan ja nyt luottamuspulakin on puoluepolitikointia eduskuntavaalien alla.


    • luottamuspula

      Tulihan sitä tietoa tänä aamuna lehdessä. Minusta on harmillista, että Kivi joutuu eroamaan, sillä hän on ensimmäinen lautakunnan puheenjohtaja, joka on ottanut härkää sarvista ja ollut selkeästi potilaiden puolella tässä suuressa lääkärihässäkässä. Hän on kuunnellut ja vastannut ystävällisesti potilaille ja neuvonut heitä, jotka ovat kokeneet tulleensa kaltoinkohdelluksi terveysasemalla. Hän on tiedottanut asioista avoimesti ja julkisesti. Tämä ei sitten vissiin käy!

      Voutilainen tuntuu olevan medOnen talutusnuorassa, joten tähän loppui tiedonsaanti terveysaseman asioissa. Kummastelen myös Kurosen nuoleskelevaa asennetta Voutilaisen suuntaan! Kivelle iso kiitos, voisi kai kiteyttää tämän hässäkän sanoin: omat koirat purivat?

      • Luo-bio

        mikä on lautakunnan tehtävä. Puheenjohtajan tehtävä on tasapuoliseti tuoda asiat esille ja käsittelyyn lautakunnassa. Sooloilu ei kuulu kuvioihin. Meillä on potilasasiamiehiä ja muita verkkoja saadaksemme asiamme kuuluviin. Henkilöasioitten setviminen julkisesti kun toista osapuolta ei voi kuulla, on törkeää. Tämä Kristillisdemokraattinen tapa nostaa omaa häntäänsä ei ole yhteisten asioitten hoitamista. Outo asetelma on kun lähihoitajien luottamusmies on tuomitsemassa työnantajaa, poliittisessa järjestelmässä. Olisi aivan sama jos suntio paimentaisi piispaa.


      • kalikka kalahti??
        Luo-bio kirjoitti:

        mikä on lautakunnan tehtävä. Puheenjohtajan tehtävä on tasapuoliseti tuoda asiat esille ja käsittelyyn lautakunnassa. Sooloilu ei kuulu kuvioihin. Meillä on potilasasiamiehiä ja muita verkkoja saadaksemme asiamme kuuluviin. Henkilöasioitten setviminen julkisesti kun toista osapuolta ei voi kuulla, on törkeää. Tämä Kristillisdemokraattinen tapa nostaa omaa häntäänsä ei ole yhteisten asioitten hoitamista. Outo asetelma on kun lähihoitajien luottamusmies on tuomitsemassa työnantajaa, poliittisessa järjestelmässä. Olisi aivan sama jos suntio paimentaisi piispaa.

        mutta tuosta potilasasiamiehestä ei ole mitään apua missään asiassa. Ihan sama valitat hänelle tai et, mitään ei tapahdu, mikään ei korjaannu! Ja tästä on ihan omakohtaista kokemusta! Sama homma tämän hallintoylilääkärin kohdalla! Itse sain todella tikkuisen vastauksen häneltä, kun rohkenin arvostella hänen tapaansa toimia, tai pikemminkin olla toimimatta. Kivi on vastannut todella ystävällisesti ja neuvonut myös, mihin voi valittaa seuraavaksi, jos nämä instanssit eivät korvaansa lotkauta. Politiikasta en mitään tiedä, enkä hänen toimistaan luottamusmiehenä. Olen tosin sitä mieltä, että luottamusmiehen tehtävänä nimenomaan on pitää työntekijöiden puolta. Vai olenko väärässä?


      • Luo-bio
        kalikka kalahti?? kirjoitti:

        mutta tuosta potilasasiamiehestä ei ole mitään apua missään asiassa. Ihan sama valitat hänelle tai et, mitään ei tapahdu, mikään ei korjaannu! Ja tästä on ihan omakohtaista kokemusta! Sama homma tämän hallintoylilääkärin kohdalla! Itse sain todella tikkuisen vastauksen häneltä, kun rohkenin arvostella hänen tapaansa toimia, tai pikemminkin olla toimimatta. Kivi on vastannut todella ystävällisesti ja neuvonut myös, mihin voi valittaa seuraavaksi, jos nämä instanssit eivät korvaansa lotkauta. Politiikasta en mitään tiedä, enkä hänen toimistaan luottamusmiehenä. Olen tosin sitä mieltä, että luottamusmiehen tehtävänä nimenomaan on pitää työntekijöiden puolta. Vai olenko väärässä?

        valittelua jokinaika sitten täällä palstoilla. Valituksen kohde oli juuri virkaportaassa oleva ryhmä. He eivät voi revitellä täällä palstoilla. Tuollainen on "jeesustelua" jos ei ymmärrä politiikasta mitään. Lautakunnan puheenjohtaja ei oikeesti voi ottaa kantaa jos ei ole kuullut molempia osapuolia. Tai muuten hän on toiminut väärin. Mitä tulee luottamusmieheen, jääviyskin on olemassa. Ei enempää.


      • jessussentään
        Luo-bio kirjoitti:

        valittelua jokinaika sitten täällä palstoilla. Valituksen kohde oli juuri virkaportaassa oleva ryhmä. He eivät voi revitellä täällä palstoilla. Tuollainen on "jeesustelua" jos ei ymmärrä politiikasta mitään. Lautakunnan puheenjohtaja ei oikeesti voi ottaa kantaa jos ei ole kuullut molempia osapuolia. Tai muuten hän on toiminut väärin. Mitä tulee luottamusmieheen, jääviyskin on olemassa. Ei enempää.

        minusta tuntuu, että luo-biolla on lusikkansa tässä sopassa muutenkin kuin tällä palstalla kommentoijana?


      • kokemusta on
        kalikka kalahti?? kirjoitti:

        mutta tuosta potilasasiamiehestä ei ole mitään apua missään asiassa. Ihan sama valitat hänelle tai et, mitään ei tapahdu, mikään ei korjaannu! Ja tästä on ihan omakohtaista kokemusta! Sama homma tämän hallintoylilääkärin kohdalla! Itse sain todella tikkuisen vastauksen häneltä, kun rohkenin arvostella hänen tapaansa toimia, tai pikemminkin olla toimimatta. Kivi on vastannut todella ystävällisesti ja neuvonut myös, mihin voi valittaa seuraavaksi, jos nämä instanssit eivät korvaansa lotkauta. Politiikasta en mitään tiedä, enkä hänen toimistaan luottamusmiehenä. Olen tosin sitä mieltä, että luottamusmiehen tehtävänä nimenomaan on pitää työntekijöiden puolta. Vai olenko väärässä?

        Minä ainakin olen saanut erittäin hyvää palvelua potilasasiamieheltä ja neuvoja miten menetellä jatkossa, eihän näitä asioita tarvitse luottamusmiehiltä kysellä, kyllä siinkin asiassa on jo puurot ja vellit sekaisin, jos pitää luottamusmieheltä näitä kysellä. Minä en ainakaan uskoisi hänen asiantuntemukseensa.


      • Luo-bio
        jessussentään kirjoitti:

        minusta tuntuu, että luo-biolla on lusikkansa tässä sopassa muutenkin kuin tällä palstalla kommentoijana?

        on veronmaksajana ja potilaana. En hyväksy selkäänpuukottamista jos toinen osapuoli ei voi kommentoida. Lautakunnan puheenjohtajan ja lautakunnan tehtävä ei ole ratkoa yksittäisiä potilasasioita.Se on taatusti varmaa. Kristillisdemokraattinen tapa politisoida kaikki on valitettavasti ikävä. Heiltä puuttuu alkeellisimmatkin käytöstavat. Työrauhaa päättäjille toivoen


      • asmor
        Luo-bio kirjoitti:

        on veronmaksajana ja potilaana. En hyväksy selkäänpuukottamista jos toinen osapuoli ei voi kommentoida. Lautakunnan puheenjohtajan ja lautakunnan tehtävä ei ole ratkoa yksittäisiä potilasasioita.Se on taatusti varmaa. Kristillisdemokraattinen tapa politisoida kaikki on valitettavasti ikävä. Heiltä puuttuu alkeellisimmatkin käytöstavat. Työrauhaa päättäjille toivoen

        Eikä myöskään lähteä ajamaan yksittäisen työntekijän asiaa, kun työntekijä sattuu ottamaan yhteyttä. Tällaisia tilanteita varten on ammattiliittojen luottamusmiehet.


    • Nyt olisi paikallaan palkata ulkopuolinen selvitysmies tutkimaan asiaa mikä tuolla terveydenhuollon johdossa mättää ja miksi se ei toimi niin kuin ennen mikä on tehty väärin ja miten ne korjataan. Henkilökohtaisilla kokemuksillani voin sanoa että siellä ei ole kaikki niin kuin pitäisi. Hyvä esimerkki: ennen kun menit mittaamaan vaikka verenpaineesi niin pääsit muittamutkitta ja homma toimi. Nykyisin saat vastauksen hommaa oma mittari kotiisi. Minne meidän verorahat menee?

      • selvitysmiestä

        niin selvää on tämänkin kuvion taustat.Ikävää vain , että laajemmin ei tunneta tätäkään asiaa.


      • pääsiäis kärsimys

      • Huu Haaaaaaaaaa

      • ekiaa
        Huu Haaaaaaaaaa kirjoitti:

        KATSOMINEN RIITTÄÄ....Ja katsos sieltähän se pilkistää

        Pasi, Pasi ja vielä kerran Pasi.


      • Huu !!!!!!!!!!! ta

        Kun ilmoitit,osaan olla mahdollisemman kaukana noista populistien tilaisuuksista. Jo se ,että ilmoitellaan tilaisuuksista tällä palstalla kertoo ko. ryhmittymän toiminnasta.
        PS.Eikö tuo yksi muutos tulee kamppanja jo opettanut meitä ihan riittävästi-


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      138
      1456
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1203
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1033
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      974
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe