Eli toista odotellaan ja halusinkin kysyä muilta että oliko teillä erilaiset oireet kuin ensimmäisellä kerralla? Ja koska oireet alkoi? Esim. Oliko rinnat paljon kipeemmät ekalla kerralla?
Mulla ekassa raskaudessa oli melkein kaikkee mahdollista....oksensin ekat 3 kk ja yöllä piti olla leivät vieressä kun monesti heräsin kun oli niin heikko olo (ei ollut diabetestä). Rinnat oli tosi kipeet ja arat, ja ruokamieltymyksiä ei oikein ollut kuin vasta loppuraskaudessa. Nyt on ihan toisin! Ei pahaa oloa (mikä on hyvä! ) ja ihan hirveesti tekee mieli syödä omenoita! Ja rinnat on vaan vähän kipeät mutta ei mitenkään kosketusarat.
Toisen raskauden oireet...
4
420
Vastaukset
- Ninnaliinuska
Molemmat raskauden ovat olleet täysin samanlaisia, rinnat alussa oli aristavat, mutta muuten ei ole ollut mitään raskausoireita ennen kuin nyt loppua kohti alkaa olla vaivaa mm. univaikeuksia ja selkä rasittuu helposti.
- sukupuolella on väli
Mulla kanssa ensimmäinen raskaus oli huomattavasti vaikeampi mm. pahoinvointia alussa ja juuri tuo että lruokaa piti olla koko ajan syömässä, kun muuten tuli tosi tosi heikko olo... ensimmäiseni olikin tyttö! Nyt odotan poikaa ja paaaljon helpommalla olen päässyt mm. painokin on noussut vähemmän koska ei tarvitse koko aikaa syödä ja itse asiassa makeaa ei tee edes mieli, niin kuin tyttöä odottaessa teki...
- ..
Ei vaikuta lapsen sukupuoli mitenkään raskausoireisiin... Noi on vaan noita uskomuksia.. Onhan niitä hauska välillä arvuutella mutta mun mielipide on se ettei mitkään tyttö- tai poika"oireet" pidä paikkaansa... Mulla 4 raskautta takana, 2 tyttöä ja 2 poikaa. Kaikki raskaudet olleet täysin samanlaisia..
- poikienaiti
vähemmän pahoinvointia, ei oksentelua, ei kipujakaan. Vähän ärhäkämpi mieliala on ollut, kiukuttaa eri asiat helpommin. muuten erittäin ihana raskaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1416688
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495749- 1234901
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434500Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?533905- 623081
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522976Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242452- 422280
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152207