ACNICYL!!!!

Acnicyljes

Hei,testasin juuri uutta Acnicyliä, ja totesin tämän voiteen suoraan sanottua PARHAAKSI! Iho alkoi puhdistua heti 2 päivän jälkeen ja 2 viikon jälkeen naamassani oli vain muutama näppy. Nykyään ihoni on samanlainen kun normaali, niiden 6 viikon jälkeen ;)) Lämpimät suosittelut!

92

12645

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huuhaa1234

      Paljonko tuo acnicyl geeli maksaa ja mistä ostit? Käytitkö mitä puhdistusgeeliä/kosteusvoidetta tuon kanssa? Kuivattaako tuo geeli ihoa tai/ja tuleeko ärsytystä/punoitusta iholla? Millainen ihosi/aknesi oli ennen käyttöön ottoa?(lievä, keskivaikea, vaikea akne?) Millainen iho tyyppi sinulla on, pintakuiva? rasvoittuva? vai jokin muu?

      • vastaus123

        Lievään/keskivaikeaan akneen, iho rasvoittuva, kirjoita googleen acnicyl ja katso sieltä lisätietoa.


      • huuhaa1234
        vastaus123 kirjoitti:

        Lievään/keskivaikeaan akneen, iho rasvoittuva, kirjoita googleen acnicyl ja katso sieltä lisätietoa.

        ootko ennen kokeillut mitä keinoja aknesi parantamiseen?


      • huuhaa1234
        huuhaa1234 kirjoitti:

        ootko ennen kokeillut mitä keinoja aknesi parantamiseen?

        ja vielä toinen kysymys, elikkä käytitkö pelkää voide geeliä? vai käytitkö myös tuota puhdistusgeeliä?


      • vastaus123
        huuhaa1234 kirjoitti:

        ja vielä toinen kysymys, elikkä käytitkö pelkää voide geeliä? vai käytitkö myös tuota puhdistusgeeliä?

        Oon käyttäny sebamed clearface puhdistusvaahtoja jne ja ACO spotless tuotteita. Käytin kumpaakin acnicyl geeliä


    • Epätoivoton

      Kävin lukemassa tuotteiden incit ja valitettavasti ei vakuuttanut :( Mutta todella kiva, jos niistä on jollekin apua. Itse en uskalla kokeilla.

      • jeijjis

        juu itsekkin veikkaan, että ei tehoa kuin sellasii kenellä o muutama finni, johtuen siit ku ei pese naamaansa kunnolla tai kosteuta.


    • huuhaa1234

      Tuliko sinulla aluksi pahenemisvaihetta eli siis puskiko finnejä aluksi ekoina päivinä? ja sitten alkoi kunnolla parantua? Vai heti paransi ihosi?

      • huuhaa1234

        Koska itselläni nyt ollut 2 päivää käytössä tämä acnicyl ja on nyt tollaisia pieniä finnejä puskenut pintaan ei puolelle naamaa ja mietin vaan, että olisiko tämä jokin alku pahenemisvaihe, jonka jälkeen alkaa iho tulemaan paremmaksi. Vai miten sinulla meni?


      • huuhaa1234
        huuhaa1234 kirjoitti:

        Koska itselläni nyt ollut 2 päivää käytössä tämä acnicyl ja on nyt tollaisia pieniä finnejä puskenut pintaan ei puolelle naamaa ja mietin vaan, että olisiko tämä jokin alku pahenemisvaihe, jonka jälkeen alkaa iho tulemaan paremmaksi. Vai miten sinulla meni?

        Hei, te jotka olette kyseistä tuotetta käyttänyt, niin onko teillä aluksi ouskenut sisäiset valkopäät ja muut epäpuhtaudet pintaan ja tullut ns pahenemisvaihe? Itse nyt 5 päivää käyttänyt ja on puskenut finnejä pintaan, eli onko odotettavissa parannusta?


      • jugyhbn
        huuhaa1234 kirjoitti:

        Hei, te jotka olette kyseistä tuotetta käyttänyt, niin onko teillä aluksi ouskenut sisäiset valkopäät ja muut epäpuhtaudet pintaan ja tullut ns pahenemisvaihe? Itse nyt 5 päivää käyttänyt ja on puskenut finnejä pintaan, eli onko odotettavissa parannusta?

        Mullakin kokeilussa noi ja alkoi finniä pukkaamaan oikein kunnolla. Lopetin tuotteen käytön.


      • Jous
        jugyhbn kirjoitti:

        Mullakin kokeilussa noi ja alkoi finniä pukkaamaan oikein kunnolla. Lopetin tuotteen käytön.

        No ekahan se ottaa kaiken pintaan ja sit muutaman viikon pääst ne poistuu ja sul on finnitön naama


      • huuhaa1234
        Jous kirjoitti:

        No ekahan se ottaa kaiken pintaan ja sit muutaman viikon pääst ne poistuu ja sul on finnitön naama

        Eli sulla kävi tollee aluksi ja pari viikkoa nii alko olee jo puhdas iho? Muuten puristitko niitä finnejä, että saa sen paskan ulos kunnolla vai levititkö "kypsän" finnin päälle tuota acnicyl creamia vaan?


      • vaastaus :P
        huuhaa1234 kirjoitti:

        Eli sulla kävi tollee aluksi ja pari viikkoa nii alko olee jo puhdas iho? Muuten puristitko niitä finnejä, että saa sen paskan ulos kunnolla vai levititkö "kypsän" finnin päälle tuota acnicyl creamia vaan?

        Ite ainaki pesin sillä acnicyl pesugeelillä ekaks, sit laitoin sitä acnicyl creamia koko kasvoille.


      • Lisäys
        vaastaus :P kirjoitti:

        Ite ainaki pesin sillä acnicyl pesugeelillä ekaks, sit laitoin sitä acnicyl creamia koko kasvoille.

        Ja finnejä en puristellut..kokemuksia on niistäki ja tuli punaisia läiskiä jotka kesti varmaan puol vuotta.


      • huuhaa1234
        Lisäys kirjoitti:

        Ja finnejä en puristellut..kokemuksia on niistäki ja tuli punaisia läiskiä jotka kesti varmaan puol vuotta.

        itellä nyt pukannut aikalailla noita finnejä, viikon käyttänyt tuota cleaseriä ja creamia.


      • Hmmhhh
        huuhaa1234 kirjoitti:

        itellä nyt pukannut aikalailla noita finnejä, viikon käyttänyt tuota cleaseriä ja creamia.

        Lue ohje, jos paljon finnejä pukkaa saatat olla yliherkkä salisyylihapolle.


      • huuhaa1234
        Hmmhhh kirjoitti:

        Lue ohje, jos paljon finnejä pukkaa saatat olla yliherkkä salisyylihapolle.

        no tuskimpa, ku käyttänyt eucerinin pesunestet joskus 1kk sit aika kauanki ja ei siit mitää pahemmi tullu pahenemisvaihetta


      • dfff
        huuhaa1234 kirjoitti:

        no tuskimpa, ku käyttänyt eucerinin pesunestet joskus 1kk sit aika kauanki ja ei siit mitää pahemmi tullu pahenemisvaihetta

        kaikki lääkkeet ja kuurit ja vitamiinit ja voitteet käyttäny ei perkele alkkaa pikku hiljaaa vituttamaan tämä akne monesti kokkeilu jo itsemurhaa ei oo ppokka kestäny perkele nyt on kyllä kolkuttaa tuossa ovella... ei kun pukkaa lissää vaan finnejä vituttaa ei naistakkaan saa perkele ja koulussakaan kehttaa olla saatana mikä vittu muu tässä auttaa ku kuolema


      • huuhaa1234
        dfff kirjoitti:

        kaikki lääkkeet ja kuurit ja vitamiinit ja voitteet käyttäny ei perkele alkkaa pikku hiljaaa vituttamaan tämä akne monesti kokkeilu jo itsemurhaa ei oo ppokka kestäny perkele nyt on kyllä kolkuttaa tuossa ovella... ei kun pukkaa lissää vaan finnejä vituttaa ei naistakkaan saa perkele ja koulussakaan kehttaa olla saatana mikä vittu muu tässä auttaa ku kuolema

        Hei tuotteen käyttäjät ja siitä avun saaneet vastatkaapas nyt, että oliko teillä aluksi noin viikon-kahen käytön kohilla reilu pahenemisvaihe, että tuli finnejä pintaan iha urakalla? Tai itellä nyt paukahdellu tasasee tahtii noita, jotkut kyllä jo parantuneet ja arvet haihtuneet. Mutta onko tämä ihan normaalia ja että tuossa 6vk kohalla alkaa olee iho jo aika kondikses?


      • minn124
        huuhaa1234 kirjoitti:

        Hei tuotteen käyttäjät ja siitä avun saaneet vastatkaapas nyt, että oliko teillä aluksi noin viikon-kahen käytön kohilla reilu pahenemisvaihe, että tuli finnejä pintaan iha urakalla? Tai itellä nyt paukahdellu tasasee tahtii noita, jotkut kyllä jo parantuneet ja arvet haihtuneet. Mutta onko tämä ihan normaalia ja että tuossa 6vk kohalla alkaa olee iho jo aika kondikses?

        Itse olen nyt kolme viikkoa käyttänyt noita aineita, eikä mitään muutosta ole tapahtunut. Eikä mulla ole kuin lievä akne.


      • huuhaa1234
        minn124 kirjoitti:

        Itse olen nyt kolme viikkoa käyttänyt noita aineita, eikä mitään muutosta ole tapahtunut. Eikä mulla ole kuin lievä akne.

        Kohta kaks viikkoa käyttänyt puhdistusgeeliä voidetta ltaisin ja vklp:sin aamuisin iltaisin. Aluksi iho meni vain pahempaan kuntoon ja finnejä pukkasi tasaiseen tahtiin (ihon sisäiset valkopäät tuli pintaan). Nyt alkaa näyttää siltä, että uusia finnejä ei luulisi enää kauheasti tulevan, ja ne kohdan joihin aluksi finnejä tuli ovat, nyt lähes puhtaita :), Joten voin kyllä suositella kyseisen tuotteen käyttöä, mutta ei kannata vain lannistua ensimmäisen kahden viikon käytön aikana. Akneni oli siis lievä/keskivaikea ja tämä ollut ainoa voide/puhdistugeeli mikä näyttäisi auttavan oikeasti.


      • :(
        huuhaa1234 kirjoitti:

        Kohta kaks viikkoa käyttänyt puhdistusgeeliä voidetta ltaisin ja vklp:sin aamuisin iltaisin. Aluksi iho meni vain pahempaan kuntoon ja finnejä pukkasi tasaiseen tahtiin (ihon sisäiset valkopäät tuli pintaan). Nyt alkaa näyttää siltä, että uusia finnejä ei luulisi enää kauheasti tulevan, ja ne kohdan joihin aluksi finnejä tuli ovat, nyt lähes puhtaita :), Joten voin kyllä suositella kyseisen tuotteen käyttöä, mutta ei kannata vain lannistua ensimmäisen kahden viikon käytön aikana. Akneni oli siis lievä/keskivaikea ja tämä ollut ainoa voide/puhdistugeeli mikä näyttäisi auttavan oikeasti.

        Mä oon nyt käyttäny 4 päivää molempia acnisyl tuotteita ja iho menny vaan pahemmaks! puskee finnejä pinnalle! toivottavasti tää lähtee tästä parempaan suuntaan :(


      • :(
        huuhaa1234 kirjoitti:

        Kohta kaks viikkoa käyttänyt puhdistusgeeliä voidetta ltaisin ja vklp:sin aamuisin iltaisin. Aluksi iho meni vain pahempaan kuntoon ja finnejä pukkasi tasaiseen tahtiin (ihon sisäiset valkopäät tuli pintaan). Nyt alkaa näyttää siltä, että uusia finnejä ei luulisi enää kauheasti tulevan, ja ne kohdan joihin aluksi finnejä tuli ovat, nyt lähes puhtaita :), Joten voin kyllä suositella kyseisen tuotteen käyttöä, mutta ei kannata vain lannistua ensimmäisen kahden viikon käytön aikana. Akneni oli siis lievä/keskivaikea ja tämä ollut ainoa voide/puhdistugeeli mikä näyttäisi auttavan oikeasti.

        mikä sun tilanne on tällä hetkellä huuhaa1234?


      • huuhaa1234
        :( kirjoitti:

        mikä sun tilanne on tällä hetkellä huuhaa1234?

        Moikka, tällä hetkellä puskee uusia finnejä vähemmän, mutta vielä jonkun verran (nuo sisäiset valkopäät siis tulee vaan vissii kaikki ulos :D). Mutta kyllä oon ihan hyvässä uskossa, että tällä pääsisi kohtuu hyviinki tuloksiin :). nyt 2,5vko takana. Luulen että jo parin viikon kuluttua tilanteeni alkaa rauhottumaan.


      • roaccutan auttoi.
        dfff kirjoitti:

        kaikki lääkkeet ja kuurit ja vitamiinit ja voitteet käyttäny ei perkele alkkaa pikku hiljaaa vituttamaan tämä akne monesti kokkeilu jo itsemurhaa ei oo ppokka kestäny perkele nyt on kyllä kolkuttaa tuossa ovella... ei kun pukkaa lissää vaan finnejä vituttaa ei naistakkaan saa perkele ja koulussakaan kehttaa olla saatana mikä vittu muu tässä auttaa ku kuolema

        käypä iha ihotautilääkärillä... ja tottele! Muillekin tiedoks että iholla kestää monta viikkoa tottua uuteen rutiiniin joten malttakaa 4-6 vkoa kun vaihdatte tuotteita. Harvoin näkee parissa päivässä tuloksia ja se pahenemisvaihe on normaalia.


    • kärsimätön

      Ostin tuossa viime keskiviikkona tuon puhdistusgeelin ja sen voiteen. Pari ekaa päivää olin aivain innoissani, jes miten ihana tuote että iho kirkastuu heti!:D Nyt sitten perjantaina alkoi puskea finniä naamaan ja tyhmänä tietenkin vielä puristelinkin niitä ja nyt naama kamalassa kunnossa :SS toivottavasti nyt sitten menee ohi tämän alkuvaiheen jälkeen :S finnit ollut sellasia märkeneviä joita kyllä vaikea puristaa niin pitäisi vaan hillitä itsensä ja olla koskematta!:S kumpa aika kuluisi nopeammin ja finneistä pääsisi eroon. Nolottaa mennä töihin naama tässä kunnossa kun ei noita saa oikein peitettyäkään =/

      • jeijjis

        Mulla kävi aivan samalla tapaa ja vieläkin noita tulee, mutta ei nii paljoa (3vk käyttänyt). Itsekin puristellut, koska muuten ne alkaa kirvelee ja tuntuu naamassa :/


      • huuhaa1234
        jeijjis kirjoitti:

        Mulla kävi aivan samalla tapaa ja vieläkin noita tulee, mutta ei nii paljoa (3vk käyttänyt). Itsekin puristellut, koska muuten ne alkaa kirvelee ja tuntuu naamassa :/

        Hei kertokaa käyttäjät kokemuksianne tuotteesta...olisi kiva kuulla, elikkä laittakaa vaikka ihotyyppi/aknen tyyppi ja sitten, että kauan käyttänyt ja millaisia tuloksia?


    • jaujau09

      minulla on nyt menossa 4 viikkoa ja tosi pahassa kunnossa on iho silti, olen erittäin varma että johtuu juuri tuosta ihon puhdistumisvaiheesta. Tosiaan ihon pitäisi olla parempi vasta vähintään 6-8 viikon jälkeen, ei ennen sitä.

      • huuhaa1234

        Millainen oli alkuvaiheesi, ennenkuin aloitit tuotteen käytön ja minkä tyyppinen ihosi on/oli? Käytätkö tuotetta aamuin ja illoin?


    • kärsimätön

      Olen ainakin itse käyttänyt noihin finneihin nyt paikallisesti myös Basiron voidetta joka kuivattaa aika hyvin, laittanut siis vain finnien päälle niin eivät ole enää finnejä vaan tuollaisia arven tapaisia tai jotain sinne päin eli kun iho uusiutuu niin ovat poissa :D mutta nyt ihan oikeasti ihmiset ÄLKÄÄ PURISTELKO NIITÄ FINNEJÄ!!! Heti kun olen puristanut niin on paisunut isoksi ja on naamassa monta päivää =/ ne jotka olen malttanut jättää puristamatta on lähteneet itsestään pois tai ainakin eivät ole häiritseviä eli niitä ei tarvitse peitepuikolla peitellä jokaisella vessankäynnillä :s Nyt siis itse tuota Acnicyliä käyttänyt noin viikon, iho huonossa kunnossa, mutta just lähinnä sen takia kun olen niitä puristellut ja sen jälkeen ne ovat paisuneet isoksi =// Lievästä aknesta kärsin ja olen kokeillut vaikka mitä, käytän e-pillereitä jotka on määrätty aknen hoitoon, kokeillut sebamedia, garnierin tuotteita, lumenen tuotteita, basironia, clinidermiä,elivoa ja vaikka mitä!!

      • wetyazwet

        samanlaista paskaa tää acnicyl niinkuin muut akne tuotteet!


      • jeijjis
        wetyazwet kirjoitti:

        samanlaista paskaa tää acnicyl niinkuin muut akne tuotteet!

        En sanoisi noin, mielestäni tuo cleanser puhdistusgeeli o aivan loistava, ei kuivata liikaa ja puhdistaa hyvin lian. Ja voidekkin on ihan sopivan tuntusta, ettei tarvitse pahemmin kosteusvoidetta sen jälkeen. Ja itse käyttänyt 3,5 viikkoa ja ei enää pahemmi oo tullu uusia isoja finnejä, nyt vaan ku tasottu ja haalenis noi arvet, mitä tullu puristetuista finneist :;D ja tuossahana luvataan että vähintää 6 viikkoa pitää käyttää, että tulee kunnon tuloksia....


      • ^^^
        jeijjis kirjoitti:

        En sanoisi noin, mielestäni tuo cleanser puhdistusgeeli o aivan loistava, ei kuivata liikaa ja puhdistaa hyvin lian. Ja voidekkin on ihan sopivan tuntusta, ettei tarvitse pahemmin kosteusvoidetta sen jälkeen. Ja itse käyttänyt 3,5 viikkoa ja ei enää pahemmi oo tullu uusia isoja finnejä, nyt vaan ku tasottu ja haalenis noi arvet, mitä tullu puristetuista finneist :;D ja tuossahana luvataan että vähintää 6 viikkoa pitää käyttää, että tulee kunnon tuloksia....

        Käytin ennen raskautta brevoxyliä/basironia ja kunnon kosteuvoidetta. Iho pysyi loistavana. Nyt jouduin siis lopettamaan nuo ja kokeilin Acnicyliä tilalle. Kaksi viikkoa naama on pahentunut ja en kyllä jää odottelemaan :(. Pitäis keksiä joku muu aine, jota saa käyttää raskauden aikana.


      • jeijjis
        ^^^ kirjoitti:

        Käytin ennen raskautta brevoxyliä/basironia ja kunnon kosteuvoidetta. Iho pysyi loistavana. Nyt jouduin siis lopettamaan nuo ja kokeilin Acnicyliä tilalle. Kaksi viikkoa naama on pahentunut ja en kyllä jää odottelemaan :(. Pitäis keksiä joku muu aine, jota saa käyttää raskauden aikana.

        Hei mikäs se sellanen aine/lääke on mikä ei aluksi tekisi pahenemisvaihetta/puhdistusmista iholla? Tuo kuuluu asiaan, lähes joka lääkkeessä. Ihmiset ovat niin kärsimättömiä, ei ihme että ei apua akneensa saa. Monilla on tuo "nyt ja heti apua tähän!"-asenne.


      • aknepoisjanopeasti:D
        jeijjis kirjoitti:

        Hei mikäs se sellanen aine/lääke on mikä ei aluksi tekisi pahenemisvaihetta/puhdistusmista iholla? Tuo kuuluu asiaan, lähes joka lääkkeessä. Ihmiset ovat niin kärsimättömiä, ei ihme että ei apua akneensa saa. Monilla on tuo "nyt ja heti apua tähän!"-asenne.

        Hei, menen tällä hetkellä viidettä viikkoani. En voi uskoa muutosta joka tapahtui 4 ja 5 kuukauden välissä. Ninä viikkoina akne vain jotenkin katosi ja arvet alkoivat lähteä. Nyt minulla ei ole yhtäkään finniä kasvoilla, ja arvet ovat pienempiä ja haaleampia läiskiä. Jos jollain aijotte parantaa aknen, parantakaa tällä. Olen kolunut jokaisen apteekin joka akne tuotteen läpi eivätkä ne ole tehonneet... Eli suosittelen että kaikki ostatte tämän, ja hoidatte ihoa sillä ettekä millään muulla.
        Ensin peskää Acnicyl puhdistusgeelillä naama. Jättäkää naama kosteaksi, mutta ei liian kosteaksi. Töpötä pyyhkeellä kerran naama. Sitten levitä Acnicyl creamia, koko kasvoille. :). Mutta muistakaa, että tämä tuote laittaa ensiksi kaikki ihon valkopäät pintaan ja muut roskat. Minullekkin kävi niin. Joten jaksakaa !


      • jeijjis
        aknepoisjanopeasti:D kirjoitti:

        Hei, menen tällä hetkellä viidettä viikkoani. En voi uskoa muutosta joka tapahtui 4 ja 5 kuukauden välissä. Ninä viikkoina akne vain jotenkin katosi ja arvet alkoivat lähteä. Nyt minulla ei ole yhtäkään finniä kasvoilla, ja arvet ovat pienempiä ja haaleampia läiskiä. Jos jollain aijotte parantaa aknen, parantakaa tällä. Olen kolunut jokaisen apteekin joka akne tuotteen läpi eivätkä ne ole tehonneet... Eli suosittelen että kaikki ostatte tämän, ja hoidatte ihoa sillä ettekä millään muulla.
        Ensin peskää Acnicyl puhdistusgeelillä naama. Jättäkää naama kosteaksi, mutta ei liian kosteaksi. Töpötä pyyhkeellä kerran naama. Sitten levitä Acnicyl creamia, koko kasvoille. :). Mutta muistakaa, että tämä tuote laittaa ensiksi kaikki ihon valkopäät pintaan ja muut roskat. Minullekkin kävi niin. Joten jaksakaa !

        Kun peset naamaa tuolla, nii annatko sen aineen vaikuttaa eka naamalla, ennen kuin huuhtelet pois? Ja tuota pesestkö naaman aamuin ja illoin tällä rasva aamuin ja illoin?


      • Kuka tietäis?
        jeijjis kirjoitti:

        Kun peset naamaa tuolla, nii annatko sen aineen vaikuttaa eka naamalla, ennen kuin huuhtelet pois? Ja tuota pesestkö naaman aamuin ja illoin tällä rasva aamuin ja illoin?

        Heips!
        Mullakin on nyt kokeilussa Acnicyl-tuotteet, aattelin sinnikkäästi käyttää ainakin tuon 6 viikkoa mitä suositetellaan ;)
        Mutta mitenkäs ulkoilu kesäaikaan? Laitatteko aurinkosuojavoiteen iholle acnicyl -kosteusvoiteen päälle?
        Sisältääkö tää acnicyl sellaista alkoholia, joka aiheuttaa yhdessä auringon kanssa sellasia ikäviä vaaleita läiskiä iholle?! (Jotkut alkoholia sisältävät tuotteethan kun tekee ne läntit iholle...)


      • Testerii
        Kuka tietäis? kirjoitti:

        Heips!
        Mullakin on nyt kokeilussa Acnicyl-tuotteet, aattelin sinnikkäästi käyttää ainakin tuon 6 viikkoa mitä suositetellaan ;)
        Mutta mitenkäs ulkoilu kesäaikaan? Laitatteko aurinkosuojavoiteen iholle acnicyl -kosteusvoiteen päälle?
        Sisältääkö tää acnicyl sellaista alkoholia, joka aiheuttaa yhdessä auringon kanssa sellasia ikäviä vaaleita läiskiä iholle?! (Jotkut alkoholia sisältävät tuotteethan kun tekee ne läntit iholle...)

        Ostin tänään tuota acnicyl pesugeeliä sekä rasvaa. Ajattelin käyttää ohjeiden mukaan 2 kertaa päivässä sinnikkäästi ainakin tuon 6 vko. Lisäksi ajattelin vähentää hiilihydraattien määrää ruokavaliossani, koska olen kuullut myös sen vaikuttavan ihon kuntoon. Minulla on siis sekaiho ja näppylöitä kyllä löytyy. Otsassa niitä on eniten sellaisia pieniä tukkeutumia ja poskissa on myöskin vähän. Otsa tosiaan pahin. Olen aikaisemmin kokeillut vaikka mitä apteekin tököttejä kuten esim. Acoa joka kuivatti ihan liikaa. Olen myös kokeillut weleda iris sarjaa, mutta sekään ei näytä toimivan :/ Suolaa on tullut myös öljyn kanssa kokeiltua, mutta pitemmän päälle sekään ei auttanut.

        Eli kokeillaan nyt sitten tätä acnicyliä ja katsotaan mitä tapahtuu. :)


      • -riikka--
        Testerii kirjoitti:

        Ostin tänään tuota acnicyl pesugeeliä sekä rasvaa. Ajattelin käyttää ohjeiden mukaan 2 kertaa päivässä sinnikkäästi ainakin tuon 6 vko. Lisäksi ajattelin vähentää hiilihydraattien määrää ruokavaliossani, koska olen kuullut myös sen vaikuttavan ihon kuntoon. Minulla on siis sekaiho ja näppylöitä kyllä löytyy. Otsassa niitä on eniten sellaisia pieniä tukkeutumia ja poskissa on myöskin vähän. Otsa tosiaan pahin. Olen aikaisemmin kokeillut vaikka mitä apteekin tököttejä kuten esim. Acoa joka kuivatti ihan liikaa. Olen myös kokeillut weleda iris sarjaa, mutta sekään ei näytä toimivan :/ Suolaa on tullut myös öljyn kanssa kokeiltua, mutta pitemmän päälle sekään ei auttanut.

        Eli kokeillaan nyt sitten tätä acnicyliä ja katsotaan mitä tapahtuu. :)

        Hankin myöskin puhdistusaineen ja rasvan. toinen päivä nyt menossa. Raportoin myöhemmin, että onko tuotteet toiminu miten. Mukava, että monella teistä näyttää toimivan :)

        Rupesin miettimään, että pitäskö ton rasvan lisäks laittaa vielä kosteusvoidetta naamaan?

        Tuoteselosteessa luki, että muita maitohappo ja AHA-happojen käyttöä on vältettävä, niin liittyykö maitohappobakteerit tohon mitenkään?


      • Testerii
        -riikka-- kirjoitti:

        Hankin myöskin puhdistusaineen ja rasvan. toinen päivä nyt menossa. Raportoin myöhemmin, että onko tuotteet toiminu miten. Mukava, että monella teistä näyttää toimivan :)

        Rupesin miettimään, että pitäskö ton rasvan lisäks laittaa vielä kosteusvoidetta naamaan?

        Tuoteselosteessa luki, että muita maitohappo ja AHA-happojen käyttöä on vältettävä, niin liittyykö maitohappobakteerit tohon mitenkään?

        Itse en ole laittanut mitään muuta rasvaa, cream ei ainakaan vielä ole osoittautunut liian kuivattavaksi onneksi :)

        No tyyliin se bactosanin voide, jossa on vissiin maitohappobakteereja niin ei luultavasti suositella käytettävän, mutta noista sisäisesti otettavista en tiedä... :/


      • näpytpois
        Testerii kirjoitti:

        Ostin tänään tuota acnicyl pesugeeliä sekä rasvaa. Ajattelin käyttää ohjeiden mukaan 2 kertaa päivässä sinnikkäästi ainakin tuon 6 vko. Lisäksi ajattelin vähentää hiilihydraattien määrää ruokavaliossani, koska olen kuullut myös sen vaikuttavan ihon kuntoon. Minulla on siis sekaiho ja näppylöitä kyllä löytyy. Otsassa niitä on eniten sellaisia pieniä tukkeutumia ja poskissa on myöskin vähän. Otsa tosiaan pahin. Olen aikaisemmin kokeillut vaikka mitä apteekin tököttejä kuten esim. Acoa joka kuivatti ihan liikaa. Olen myös kokeillut weleda iris sarjaa, mutta sekään ei näytä toimivan :/ Suolaa on tullut myös öljyn kanssa kokeiltua, mutta pitemmän päälle sekään ei auttanut.

        Eli kokeillaan nyt sitten tätä acnicyliä ja katsotaan mitä tapahtuu. :)

        minulla on saman tyyppinen , lievähkö akne mutta melkeen aina pari punottavaa finniä löytyy , ajoittain varsinkin ennen talventuloa iho kuivuu ja pintaan nousee pienehköjä näppylöitä ja iho on aivan epätasainen ajattelin kanssa tuota acnicyliä kokeilla jos vaikka auttaisi.


    • kärsimätön

      nyt kolmas viikko loppupuolellaan ja olen oikein tyytyväinen tuotteeseen!! Iho näyttää oikein hyvältä, viel kun vähän aurinkoa saisi niin olisi täydellistä! =) muutamia pieniä näppyjä vielä on, mutta tässähän ollaan vasta puolessavälissä! Ensimmäistä kertaa elämässä voi oikeasti todeta että iho näyttää hyvältä! kiitos tämän tuotteen!!

      • jeijjis

        itse käyttänyt nyt 5,5 viikkoa ja alkaa naama olee aika jees, pieniä näppyjä tulee sillon tällön. Ostin juuri uuden geelin ja voiteen, koska aijon jatkaa tämän käyttöä.


      • Testerii
        jeijjis kirjoitti:

        itse käyttänyt nyt 5,5 viikkoa ja alkaa naama olee aika jees, pieniä näppyjä tulee sillon tällön. Ostin juuri uuden geelin ja voiteen, koska aijon jatkaa tämän käyttöä.

        Olen nyt käyttänyt tuotetta pian 2 viikkoa ja nyt on tullut pintaan muutama uusi näppy, mutta ne vanhat näpyt ovat niinkuin häviämässä. Luulen että tämä on nyt se mun pieni pahenemisvaihe. Muuten iho näyttää kyllä paljon paremmalta kuin aikaisemmin. Tosi tyytyväinen olen ainakin tähän saakka. :) Niin ja se mun vähähiilihydraattinen ruokavalio ei oikein meinaa onnistua kun nyt on joku ihmeen makeanhimovaihe päällä, mutta jos tuo acnicyl toimii ilman tuota ruokavalion muutosta niin ein kyllä sitten rupea sitä paljon muuttelemaan ;D Yritän tietysti edes vähän sitäkin.


      • -riikka--
        Testerii kirjoitti:

        Olen nyt käyttänyt tuotetta pian 2 viikkoa ja nyt on tullut pintaan muutama uusi näppy, mutta ne vanhat näpyt ovat niinkuin häviämässä. Luulen että tämä on nyt se mun pieni pahenemisvaihe. Muuten iho näyttää kyllä paljon paremmalta kuin aikaisemmin. Tosi tyytyväinen olen ainakin tähän saakka. :) Niin ja se mun vähähiilihydraattinen ruokavalio ei oikein meinaa onnistua kun nyt on joku ihmeen makeanhimovaihe päällä, mutta jos tuo acnicyl toimii ilman tuota ruokavalion muutosta niin ein kyllä sitten rupea sitä paljon muuttelemaan ;D Yritän tietysti edes vähän sitäkin.

        Kohta 3 viikkoa takana. Viime viikolla oli jo positiivisia merkkejä finnien vähentymisestä, mutta nyt on taas finnejä tullu lisää (liekö vaikuttanu viime viikon meikkaus/sekä hampurilaisateria).

        Laitatteko edelleen rasvaa koko naamaan, vaikka finnejä olisi jo tietyistä kohdista lähteny?

        Ite laitan koko naamaan, mutta jotenkin tuntuu siltä, että tää aine "aiheuttaa" finnejä joihinkin kohtiin, missä ei ennen oo ollu finnejä. Onko tää nyt sitä ihon puhdistautumista niistäkin kohdista sitten???

        Te, jotka ootte jo käyttäny sen 6 vko, niin vaihdoitteko sen jälkeen toisiin ihonpuhdistustuotteisiin vai käytättekö edelleen acnicylin puhdistusainetta/ rasvaa? Jos vaihdoitte toiseen tuotteeseen, onko naama pysyny hyvässä kunnossa?


      • jeijjis
        -riikka-- kirjoitti:

        Kohta 3 viikkoa takana. Viime viikolla oli jo positiivisia merkkejä finnien vähentymisestä, mutta nyt on taas finnejä tullu lisää (liekö vaikuttanu viime viikon meikkaus/sekä hampurilaisateria).

        Laitatteko edelleen rasvaa koko naamaan, vaikka finnejä olisi jo tietyistä kohdista lähteny?

        Ite laitan koko naamaan, mutta jotenkin tuntuu siltä, että tää aine "aiheuttaa" finnejä joihinkin kohtiin, missä ei ennen oo ollu finnejä. Onko tää nyt sitä ihon puhdistautumista niistäkin kohdista sitten???

        Te, jotka ootte jo käyttäny sen 6 vko, niin vaihdoitteko sen jälkeen toisiin ihonpuhdistustuotteisiin vai käytättekö edelleen acnicylin puhdistusainetta/ rasvaa? Jos vaihdoitte toiseen tuotteeseen, onko naama pysyny hyvässä kunnossa?

        Moikka, itse olen nyt 6vk käyttänyt tosin vain kerran päivässä, mutta nykyisin finnejä ei tule kuin pieniä näppyjä silloin tällöin. Ja ostin nyt uudet purkit noita, eli aijon jatkaa jatkossakin tämän käyttöä. Toivottavasti vielä kaikki finnit lähtisi, mutta ehkä vaatii sitten pari viikkoa vielä' lisää kun en tosiaan käytä 2x/vrk, paitsi vklp:sin. Tuli itsekkin vklp:na syötyä yks hampurilais ateria, nii heti naamassa pari uutta finniä :/ eli kyllä ruokavaliolla on merkitystä!


      • jeijjis
        jeijjis kirjoitti:

        Moikka, itse olen nyt 6vk käyttänyt tosin vain kerran päivässä, mutta nykyisin finnejä ei tule kuin pieniä näppyjä silloin tällöin. Ja ostin nyt uudet purkit noita, eli aijon jatkaa jatkossakin tämän käyttöä. Toivottavasti vielä kaikki finnit lähtisi, mutta ehkä vaatii sitten pari viikkoa vielä' lisää kun en tosiaan käytä 2x/vrk, paitsi vklp:sin. Tuli itsekkin vklp:na syötyä yks hampurilais ateria, nii heti naamassa pari uutta finniä :/ eli kyllä ruokavaliolla on merkitystä!

        Hei olisi kiva tietää muilta acnicylistä avun saaneilta, että onko teillä hävinneet nuo mustapäät poskista ja nenästä, sillä itselläni tuo acnicyl nyt auttanut silleen, ettei isoja ja tulehtuneita finnejä tule oikeastaan yhtään, mutta noita mustapäitä näyttä olevan ja niistä tulee välillä pieniä finnejä. Elikkä olen nyt n. 7viikkoa käyttänyt mutta vain 1x/päivä, joten voisikohan vielä tulla apua kun jatkaisi käyttöä? Sillä ohjeellisesti 6 viikossa aamuin ja illoin pitäisi apua saada.


      • l
        jeijjis kirjoitti:

        Hei olisi kiva tietää muilta acnicylistä avun saaneilta, että onko teillä hävinneet nuo mustapäät poskista ja nenästä, sillä itselläni tuo acnicyl nyt auttanut silleen, ettei isoja ja tulehtuneita finnejä tule oikeastaan yhtään, mutta noita mustapäitä näyttä olevan ja niistä tulee välillä pieniä finnejä. Elikkä olen nyt n. 7viikkoa käyttänyt mutta vain 1x/päivä, joten voisikohan vielä tulla apua kun jatkaisi käyttöä? Sillä ohjeellisesti 6 viikossa aamuin ja illoin pitäisi apua saada.

        itse aloitin juuri pari päivää sitten käyttämään acnicyl-sarjaa eli sekä puhdistusgeeliä että sen jälkeen laitettavaa rasvaa. Vielä en ole huomannut tuloksia, mutta muutamia uusia näppyjä on saattanut ilmaantua mikä johtuu varmaan juuri siitä puhdistumisvaiheesta. Nyt vain yritän kärsivällisesti olla häiritsemättä nuita uusiakin näppyjä. Onko kellään kokemusta siitä, auttaako kyseiset tuotteet myös lieviin arpiin, joita näpyistä on jäänyt? Tai en osaa sanoa, onko kyseessä jo arpia vai muuten vaan vielä ärtynyt iho,mutta kuitenkin.


      • -riikka--
        l kirjoitti:

        itse aloitin juuri pari päivää sitten käyttämään acnicyl-sarjaa eli sekä puhdistusgeeliä että sen jälkeen laitettavaa rasvaa. Vielä en ole huomannut tuloksia, mutta muutamia uusia näppyjä on saattanut ilmaantua mikä johtuu varmaan juuri siitä puhdistumisvaiheesta. Nyt vain yritän kärsivällisesti olla häiritsemättä nuita uusiakin näppyjä. Onko kellään kokemusta siitä, auttaako kyseiset tuotteet myös lieviin arpiin, joita näpyistä on jäänyt? Tai en osaa sanoa, onko kyseessä jo arpia vai muuten vaan vielä ärtynyt iho,mutta kuitenkin.

        Eli mulla tulee huomenna 5 viikkoa täyteen. Oon käyttäny aineita joka päivä kahdesti. Nyt näyttää kyllä siltä, että ei taida nää toimia mun kasvoilla. Tossa aiemmin alko jo näyttää paremmalta, mutta nyt viimesen reilun viikon aikana naama on vaan pahentunu. Ja suht samantyyppinen ruokavaliokin on ollu, joten ei voi siitäkään oikeen johtua. Käytän nää tuotteet nyt kuitenkin loppuun asti, kun oon ne ostanu. Ei taida tullakaan kivaa kesänaamaan :(


      • Testerii
        -riikka-- kirjoitti:

        Eli mulla tulee huomenna 5 viikkoa täyteen. Oon käyttäny aineita joka päivä kahdesti. Nyt näyttää kyllä siltä, että ei taida nää toimia mun kasvoilla. Tossa aiemmin alko jo näyttää paremmalta, mutta nyt viimesen reilun viikon aikana naama on vaan pahentunu. Ja suht samantyyppinen ruokavaliokin on ollu, joten ei voi siitäkään oikeen johtua. Käytän nää tuotteet nyt kuitenkin loppuun asti, kun oon ne ostanu. Ei taida tullakaan kivaa kesänaamaan :(

        Nyt on 6 viikkoa takana ja tilanne nyt se, että uusia isoja finnejä ei tule kuin otsaan muutama, mutta nekin lähdössä pois. Ainoa suru vain on nuo punaiset arvet ja muutama valkopää suun ympäristössä. Suun ympäristö on kyllä ollut aina yksi ongelmakohta otsan lisäksi. Aineet ovat tosiaan vaikuttaneet siihen, että niitä isoja finnejä ei enää tule. Jatkan kyllä tuotteiden käyttöä, koska toimivat itselläni parhaiten. Ajattelin lisätä vielä suolaliuoksen ihonhoitoon laittamalla sitä kasvoille ennen voidetta. Olisi kiva päästä eroon noista pikkuvalkopäistä ja punaisista läikistä niin sitte olis just hyvä! :)


      • phipob
        Testerii kirjoitti:

        Nyt on 6 viikkoa takana ja tilanne nyt se, että uusia isoja finnejä ei tule kuin otsaan muutama, mutta nekin lähdössä pois. Ainoa suru vain on nuo punaiset arvet ja muutama valkopää suun ympäristössä. Suun ympäristö on kyllä ollut aina yksi ongelmakohta otsan lisäksi. Aineet ovat tosiaan vaikuttaneet siihen, että niitä isoja finnejä ei enää tule. Jatkan kyllä tuotteiden käyttöä, koska toimivat itselläni parhaiten. Ajattelin lisätä vielä suolaliuoksen ihonhoitoon laittamalla sitä kasvoille ennen voidetta. Olisi kiva päästä eroon noista pikkuvalkopäistä ja punaisista läikistä niin sitte olis just hyvä! :)

        Olen käyttänyt pelkkää Acnicyl-voidetta nyt pari viikkoa. Iho on paremmassa kunnossa kuin vuosiin. Minulla on aina ollut hyväkuntoinen normaali iho, mutta muutama vuosi sitten varsinkin leukaan alkoi puskea ihonalaisia moukkuja oikein urakalla. Olen kokeillut lukemattomia eri voiteita, mutta vasta tästä on ollut todellista apua. Iho on tosi siistissä kunnossa. Vielä kun arvet ja punaiset läikät näppyjen jäljiltä lähtisivät pois.

        Meikin allakin voide tuntuu toimivan tosi hyvin. Imeytyy nopeasti ja kosteuttaa tarpeeksi ainakin näin kesäaikaan. En ole käyttänyt kosteusvoidetta lisänä ollenkaan.


      • mmmääh
        phipob kirjoitti:

        Olen käyttänyt pelkkää Acnicyl-voidetta nyt pari viikkoa. Iho on paremmassa kunnossa kuin vuosiin. Minulla on aina ollut hyväkuntoinen normaali iho, mutta muutama vuosi sitten varsinkin leukaan alkoi puskea ihonalaisia moukkuja oikein urakalla. Olen kokeillut lukemattomia eri voiteita, mutta vasta tästä on ollut todellista apua. Iho on tosi siistissä kunnossa. Vielä kun arvet ja punaiset läikät näppyjen jäljiltä lähtisivät pois.

        Meikin allakin voide tuntuu toimivan tosi hyvin. Imeytyy nopeasti ja kosteuttaa tarpeeksi ainakin näin kesäaikaan. En ole käyttänyt kosteusvoidetta lisänä ollenkaan.

        Itse olen käyttänyt tuotetta nyt siis 5 päivää ja naamaan on puskenut aika isoja finnejä, mitä minulla ei ole ollut moneen kuukauteen ollenkaan. Minulla on siis lievä akne ja haluaisin vain valkopäistä sun muista eroon. Toivottavasti nämä nyt lähtisivät pois. Päivitän tilannetta tänne suunnilleen viikon välein.


    • Hiuöia

      Mulla toi Acnisyl puhdistusaine toimii leukaan, siinä ei oo enää paljoa ollenkaa finnejä ja arvetkin on vaalentunu todella paljon. Mutta otsaan tuo aine ei toimi, joten käytän siihen Basironia.

      • gjhk

        Itellä lievä akne kasvoissa. 21 vuotias mieshenkilö. Yhden purkin geeliä ja cremeä käyttäny, ei mittään vaikutusta.


    • iiii1

      Itse olen käyttänyt tuota puhdistuainetta pari viikkoa, ja kosteusvoiteena Humektania. Pari ekaa päivää olivat lupaavia, sitten tuli muutama iso patti, mutta jatkoin käyttöä. Nyt patit alkavat parantua eikä uusia ole enää tullut. Itselläni on lievä akne, erityisesti leuan alueella. Brevoxyliä olen käyttänyt paikallisesti, ja lopetan sen käytön kun ei ole enää tarvetta ja jatkan Acnicylillä jos tehoaa vastaisuudessakin.

      • epäileväinen2

        Onkohan Acnicylissa silikonia?


      • srdtfyulö
        epäileväinen2 kirjoitti:

        Onkohan Acnicylissa silikonia?

        On voiteessa, mutta vasta vaikuttavan aineen jälkeen. Ei kannata tuijottaa jotain yhtä ainesosaa, sillä kokonaisuus ratkaisee.


    • 10vuottaaknea

      Ostin myös apteekista tämän Acnicyl puhdistusgeelin ja rasvan. Nyt olen käyttänyt tätä n. 2viikkoa ja ihoni kukkii todella pahasti. :( Mutta jatkan silti käyttöä. Toivon, että nyt vain nousee kaikki lika pintaan ja sit alkaa puhdistumaan. Harmittaa vain kun on laivamatka n. 2viikon päästä, että miltä iho silloin näyttää. En ole kyllä ihan joka aamu ja ilta käyttänyt, tai välillä iltasin en ole jaksanut tai kerennyt. Täytyy hieman ryhdistäytyä.

      • qhit

        Te, joilla acnicyl on toiminut, millainen ihotyyppi teillä on? Itselläni on joko rasvainen tai sekaiho ja en ole varma käykö acnicyl niin hyvin iholleni.


      • --
        qhit kirjoitti:

        Te, joilla acnicyl on toiminut, millainen ihotyyppi teillä on? Itselläni on joko rasvainen tai sekaiho ja en ole varma käykö acnicyl niin hyvin iholleni.

        itselläni on sekaiho : erityisen ongelmaalueeni on leuka: ei toiminut ei kyllä pahentanutkaan, kuukauden käytin ja sen jälkeen vaihdoin acon spotless- sarjaan ja toimi ainakin jonkun verran mulla.


    • heyu

      Itse olen käyttänyt tuota cnicyliä jo reilut 6vko enkä mitään muutosta ole huomannut.. Aikaisemmin olen käyttänyt basironia ym muita apteekista saatavia tuotteita. Ihotautilääkäriin ja lääkkeisiin palanut 600e ja vitutus vaan kasvaa, rahat menee mutta mitään apua mistään lääkkeistä ole ollut..

    • Ninnu.3

      Suosittelen kokeilemaan, jos on aknea tai/ja paljon arpia, sellaista kun KELO-COTE.
      Apteekin fiksu neitonen suositteli sitä minulle yli kaikkien muiden arpi ym aknevoiteiden. Mulla siis comedoakne, eli ihomatoakne ja naamassa arpia jo vuosikymmenen takaa..

      Se miksi tätä suosittelen, vaikka voide maksaakin 22e/44e pikku puteli, oon itse ällistynyt sen tehosta. Ostin sen nimenomaan aknearpiin, syviin kuoppiin ja punaisiin läiskiin ja punoittavia ihoalueita hoitamaan.
      Nyt olen viikon käyttänyt sitä ja jo alussa huomasin sen auttavan myös akneen! voi olla kyllä myös henkilöstä ja ihosta kiinni, mutta minä olen onnekas :)

      Käytän sitä aamulla ja illalla perusteellisen kasvopesun (erisanilla) ja ihon kuivattelun jälkeen. Kun aine kuivaa, levitän kosteusvoiteen (yövoide tai päivävoide) silmien ympärille ja alueille johon en kelo-cotea laittanut sekä lopuksi taputtelen myös kelo-coten päälle kosteusvoidetta. Käytän paksua meikkivoidetta mutta kelo-coten ansiosta meikkivoide ei tuki ihohuokosia eikä voide ja pakkelikerros tunnu iholla raskaalta. Pikemminkin se antaa ihon hengittää. Meikkivoidekin kestää iholla paremmin, kun kelo-cote ainakin minulla vie rasvaisuutta iholta.

      Loistotuote, ja apu akneenkin yllätti! Apua taatusti ainakin arpiin ja punoitukseen löytyy, kunhan ei pihtaa tai läträä tuotteella. Sopivan määrän oppii kokeilemalla.

      Itse en pysty iholla käyttämään mitään missä on salisyylihappoa tai alkoholia.

      Toinen vinkki epätoivoisille: BACTOSAN kapseli, myydään luontaistuotekaupassa 120kaps /22e.
      Nieltävä kapseli auttaa sisäisesti akneen. Tuolla jos jollakin lähtee akne! Viikossa jo häviää ainakin rasvaisuus! Ja älkää kysykö miksi tarvitsen sekä bactosania että kelo-cotea :) Sanon vain, kokeilkaa bactosania ensin, jo pelkästään yksi paketti riittää vakuuttamaan tehosta mutta sitä täytyy käyttää jatkuvasti, teho lakkaa kun lopettaa. Mutta on kaiken rahan arvoista tavaraa!

      Selailen välillä tätä, vastatkaa mun viestiin jos haluatte tietää lisää!

      • hihhel

        Siis miten pelkkä voide voi tehota vanhoihin arpiin? Minulla on muutama kuoppa naamassa vanhojen finnien jäljiltä. Kannattaako tuota vain niiden takia kokeilla? Olen hieman skeptinen tuon suhteen.


    • Mä ;)

      Mä oon nyt käyttäny acnicyl cleanseria ja creamia 2 kertaa päivässä vähän yli viikon ajan. muuta en oo vielä oikein huomannu muutakun pahentumista mutta kai se sitten kuuluu tohon puhdistumiseen!
      Kauanko toi ''puhdistusvaihe'' kestää? Oon siis 13 vuotias ja kärsin keskivaikeasta aknesta. Oon käynyt hirmu monia apteekin tuotteita läpi ja toivosin että tää nyt edes auttais. Huono iho nimittäin laskee selvästi itsetuntoa!
      Onko teillä kestänyt puhdidtumis vaihe kuinka kauan? Ja lähtikö sen jälkeen sit kaikki näpyt naamasta nopeesti? Sitten kun on sen 6 viikkoa käyttäny niin jatkanko tämän acnicylin käyttöä vai vaihdanko johonkin muuhun?

    • Talitintti täällä

      Hei kaikki!
      Mietin tässä, että oletteko naispuoliset kirjoittajat huomioineet esim. hormonaaliset seikat tuossa mahd. ihon kunnon heikkenemisessä välillä?
      Itselläni kuukautiskierron takia iho menee aina joka tapauksessa epämääräiseen kuntoon, oli sen tila muuten mikä tahansa. Samoin stressin.

      Oma tilanteeni on sellainen, että liki kolmekymppisenä vielä kärsin aknesta. Lääkekuuri toimi aikanaan vain hetken ja kaikkea muutakin on kokeiltu. Itse asiassa olen aina välillä vaan luovuttanut. Sorkkinut ihoa ja itkeskellyt peilikuvaa. Miettinyt, että mitä mä nyt teen väärin taas, kun ongelma jatkuu.

      Oma ihoni on pintakuiva ja hiukan herkkä. Taipuvainen kuitenkin epäpuhtauksiin, kaikensorttisiin - on mustapäitä, kunnon muhkuroita ja pinnallisempia finnejä. Ilman meikkiä en yleensä liiku, sen verran kuitenkin peittämistä.

      En tässä ala valistaa ruokavalion ja muiden semmoisten merkityksestä, vaan totean tämän Acnicyl CREAM -tuotteen suhteen, että on toimivaa kamaa!

      Olen käyttänyt creamiä tällä hetkellä n. vajaat parisen viikkoa ja ihoni on silminnähden paremmassa kunnossa. Muuten puhdistuksessa on käytössä luonnonkosmetiikka kuivalle/normaalille iholle. Näppyä löytyy, mutta ne selkeästi ovat säikähtäneet voidetta ja suunnittelemassa muuttoa naamavärkistä. Ihoni on kosteutuksen kannalta jopa paremmassa kunnossa kuin varsinaisilla kosteusvoiteilla!
      Voide toimii mainiosti myös meikin alla, mikä oli yllätys. Ajattelin, että tämä kuivattaa ihon, mutta päinvastoin!
      Vahingoittunut avoin iho ei myöskään ole juuri ollenkaan kirvellyt voiteesta, paikallisesti pari sekuntia, tuskin edes huomasi.

      Siinä tämänhetkiset tunnelmat,
      Voisin raportoida tilanteesta myöhemmin lisää. :)

    • niimpä nii

      Nyt 3 ja puol viikkoa acnicyliä takana.
      Ei vielä ole auttanut mitenkään. Pahentumista vain. Usko alkaa mennä tähän tuotteseen.
      Toivottavasti nyt siinä kuudessa viikossa parantuu.

    • lare97

      tammikuus 2011 halusin jotain finnejä ennaltaehkäsevää ja tuli ostettuu clearasilii... kolme kuukautta käytin ja sitte lopetin sen seurauksena lievä akne.. pari kuukautta pidin taukoo finnirasvoista mut sitte heinäkuus 2011 aloin ostelee taas finnirasvoja... siitä lähtien oon kokeillu kaiken maailman finniaineita mut mikää ei oo tepsiny itseluottamus on kadonnu ja koulu kärsii.. oon käyttäny turhiin finniaineisiin pitkälti 200 euroo mut mikää ei oo tepsiny... kiitos clearasil :( mut nyt kokeilus acnicyl ( pari päivää jo käyttäny) odotukset on korkeella, toivottavasti tää tästä lähtee paranemaa mut jos ei niin en tiiä mitä teen. itseluottamus aika nollas kaikki muu elämä kärsii ku ei kehtais näyttäytyy missään ku häpee naamaansa :(

    • käyttänyt pitkään

      olen käyttänyt nyt tuota acnicyliä noin 3kk ja finnit on hävinny. mustapäitä on nenän päässä ja välillä tulee jokunen finni, mutta nekin häviää muutamassa päivässä. Olen siis käyttänyt acnizyl:in pesunestettä ja rasvaa aamuin illoin. Olen tyytyväinen, suosittelen ja kärsivällisyyttä!

    • Ite käyttänyt Acinicyliä vasta parisen viikkoa ja ekan viikon aikana naama puhkesi aikamoiseen kukkaan, siis pelästyn tosissani. Ajattelin että varmaan jokin pahenemis-vaihe, että iho pukkaa kaiken p**kan pintaan ja sitten alkaa paranemaan.

      Oma lähtökohta lyhyesti;
      - 6. luokalta asti lievä akne
      - Suvussa äidin puolelta ollut aknea, aikuisiässäkin
      - Pintakuiva iho
      - Mitkään markettituotteet eivät ole auttaneet (paitsi Neutrogenan tuotteet, kasvovesi ja rasva oli käytössä, iho kirkastui silmissä mutta finneistä en päässyt kokonaan eroon)

      Nyt alkujärkytyksen jälkeen oon huomannut että taitaa lähtee parempaan suuntaan. En nypi näppyjä, juon paljon vettä, vaihdan tyynyliinat usein (tämä voi vaikuttaa akneen) ja sitä rataa.

      Toivon että oikeasti nyt pääsis eroon edes suurimmasta osasta. Tosin pyrin siihen etten odottele liikoja, pettymys tästä muuten koituu :D
      Seuraavaks ihotautilääkärille, ei mun itsetunto kestä tätä enää, jos tää ei auta.

    • Hope so..

      acnicyl.fi

      Saat rahat takaisin jos et ole tyytyväinen 6viikon jälkeen. Tätä varten täytyy säilyttää ostokuitti.

      Itsellä on viides viikko menossa. Joko mulla tulee 27vuoden ajalta talit pintaan tai sitten olen yliherkkä aineelle.. Naama ei ole ollut ikinä näin järkyttävässä kunnossa. En suosittele ainakaan äkkipikaisille.. Ekana viikkona näytti paremmalta mutta se oli alku huumaa, viimeisinä viikoina on mennyt vaan pahempaan suuntaan. Ja tod. ainakin perin rahani takaisin korvauksena tuskasta jos 6viikon jälkeen naama ei ole edes siinä kunnossa kun oli hoidon alettua (pari hassua näppyä)..

    • kaurainen

      Minun tapaus:

      28-vuotias nainen, akne alkoi murrosiässä. Kaiken maailman lääkitykset ja rasvat ja pesunesteet kokeiltu, ei mitään vaikutusta (paitsi ehkä finnien lisääksi punoittava ja hilseilevä naama). Nyt syönyt useamman vuoden e-pillereitä aknen hoitoon. Pillerit ovat hillineet, mutta eivät poistaneet aknea. Iho pintakuiva ja näpyt keskittyvät kasvojen T-alueelle, eli otsa, nenä ja leuka.
      Tammikuun alussa ostin Acnicyl pesugeelin ja rasvan. Yllätyin positiivisesti rasvasta: ei kuivata ihoa, iho ei ärry eli ei ala punoittamaan ja rasva imeytyy nopeasti. Käytin pesuainetta rasvaa aamuin-illoin. Ensimmäisen viikon aikana ei suurempaa muutosta. Finnejä tuli niinkuin aina ennenkin, mutte ensimmäisen viikon jälkeen finnit alkoivat vähentymään ja jos uusia finnejä tuli, ne olivat pienempiä kuin normaalista ja hävisivät nopeasti sellaisinaan ilman että paisuivat ensin valtaviksi niinkuin normaalista.
      Ihoni on nyt oikein hyvässä kunnossa, mutta en vielä vanno tuotteen nimeen koska olen kokeillut tätä vasta alle kuukauden ja minulla on joskus normaalistikkin lyhyitä kausia, jolloin iho on hyvässä kunnossa ennenkuin se taas puhkeaa "kukkaan". Eli katsellaan vielä toinen kuukausi. Jos naama pysyy samanlaisena voin todeta, että tämä todella toimii. :)

    • acnicyyyl

      Oon nyt käyttänyt kyseistä tuotetta pari viikkoa.

      Ongelmana mulla oli toi leuka... oli aivan punanen ja finnejä täynnä.
      Ensiksi tais kyllä pahentua, paljon valkopäisiä finnejä!
      Mutta nyt... punotus on laskenut, finnejä ei ole montaa ja vanhat arvetkin hävinneet!

      Katon vielä vähän pidempään, mut täytyy sanoa että näyttää toimivan jo tässä vaiheessa.
      Peukut ylös, toiveet on korkella.

    • Aikuisiän akne

      Mä oon käyttänyt acnicylia nyt tasan viikon. Hoidon alussa iho oli kaksi päivää todella hyvännäköinen ja sit alkoi pahenemisvaihe.

      Nyt on iho todella kauheessa kunnossa, isot tulehtuneet finnit on nousseet pintaan. Koko ajan vaan tulee finnejä lisää. Koitan tässä nyt tsempata itseäni, että jatkan tuotteen käyttöä. Meikkiä vaan 5 kiloa naamaan, tosin sekään ei enää paljon auta :(

      Toivon, että iho tästä alkaa pikkuhiljaa paranemaan, tulen tänne sitten kertomaan miten kävi. Tosin tällä hetkellä tuntuu siltä, että ihan humpuukituote tämä on!

    • thankgod

      Tämä tuote toimii ainakin minulla! Olen käyttänyt about 2 viikkoa ja iho selvästi puhtaampi. Ainoa ongelma tässä on, että en malta olla repimättä niitä samoja rupia naamasta ja nämä kohdat sitten punoittavat.. pitäs malttaa pitää näpit erossa. Mutta muuten on puhdistunut hurjasti! Ajattelin tämän olevan samanlainen humpuukituote kuten kaikki muutkin, mutta toisin oli. Varsinaista pahenemisvaihetta ei itselläni tullut (onneksi) Oon käyttänyt monia tuotteita, spotless, sebamed, neutrogenan visibly clearia ja maksoin jopa reilut 150 € clear pores tuotteista joita kehuttiin kovasti, mutta osottautui että se oli täysin turha ostos, muutosta mihinkään suuntaan ei tapahtunut. Acnicyl taas on halpa ja tehokas, suosittelen!

    • helphelphelp

      Kauan tämä pahenemisvaihe oikein kestää? mulla on LIEVÄ akne otsassa.

    • Jokolmevuottaaknea

      Kannattaako kukaan Eucerin merkkisiä pömpeleitä??
      Itse ostin tänään apteekista 3 sarjaan kuuluvaa putelia.
      Kuorintavoide, se töhmä mikä levitetään nassuun kahdesti päivässä eikä huuhdella veke ja kaupan päälle tämän mukavan peitepuikon :))
      Jostain kumman syystä mulla on itestään alkanu ennen tätä Eucerinia häviämään mun näpyt, johtuu suklaan vähentämsiestä mutta riskeerataan nyt sitten!
      Niin eli kannattaako kukaan Eucerinia??
      Kuulostaa lupaavalta ainakin...

    • hugg

      7 kuukautta erilaisia finnirasvoja käyttäny ja yli 300e omasta pussista tuhlattu eikä minkäänlaista apua oo ollu. mun naama on hirween pahan näkönen aattelin jos nyt kokeilis acnicyliä

      • acnicyllyl

        acnicyl toimii jo päivän käytön jälkeen! Mulla oli paha akne ja huomas eroa jo yhen yön jälkeen! Apteekista sitä saa ilman reseptiä!! Ostamaan!


    • jjjjjjjjjjjjj

      mulla se pahensi mun lievää aknea..

    • kokeiltu n 2kk

      Oon käyttäny tota acnicyl voidetta iltaisin, aamulla acnicyl kosteusvoidetta ja a i pessyt acnicyl puhdistusgeelillä. Aluksi toimi hyvin, muutenkin finnejä ollut suht vähän käytön aikana mutta nyt taas alkaa näyttää siltä tutulta vanhalta perunapellolta leuka... Yli kymmenen vuotta ihoni kanssa oon paininu ja kaikki muu on kokeiltu paitsi roaccutan. Suosittelen niille joilla on muutama finni siellä täällä mutta meille "pitkäaikaispotilaille" tuskin ihmeitä pystyy tekemään.

    • Aknemonsteri

      Minulla aikuisiän akne puhjennut tänä keväänä, lähinnä ihonalaisia isoja pahkuroita. Poskessa jopa äityi niin pahaksi, että silmän ympärys turposi ja sai Kefexin kuurin hakea. Samalla keikalla hain apteekista Acnicyl puhdistusaineen ja rasvan ja arvioisin että n. 30% aknesta on hävinnyt. Eli parannettavaa olisi vieläkin mutta paljon parempi kuin alkuun oli. Eikä johdu pelkästä Kefexistä, koska kuuri loppunut aika päiviä sitten.
      Jos kyseessä ei siis ole paha, märkivä akne niin mielestäni ihan kokeilemisen arvoinen tuotesarja.

    • Violettinaama

      Onko kenelläkään finnit muuttuneet aamulla violeteiksi ja melkein sinisiksi tuon cremen jälkeen. mulla käy sillain joka aamu. ja finnit oikeen hehkuvat naamassa.
      vai onko ilmiö sitä pahenemisvaihetta ja kohta helpottaa.

    • huolestuttaa

      Mulla on nyt käytetty tota acnicyliä 3-4viikkoo aamuin ja illoin rasvaa ja geelii aluks ihoon puski kipeitä finnejä sit niitten tulo lakkas ja iho alko jo vähä kirkastumaa, mut sit rupes tulee pienii punasii näppylöi ja punasii läiskii ihan vitusti, ja naamaa kuumottaa ja punottaa.. nää pikku näppylät ei siis tunnu yhtää miltää kasvois ja niitä on tullu kunno rykelmis nyt parina yönä. Onkoha tämä vielä jotai pahenemisvaihetta vai ärsyttääkö jokin ihoa? Vastauksii jos kellää ollu vähänkää samanlaist ongelmaa! Kiitos.

      • 16+3

        Lue se käyttöohje.. ja sivuvaikutukset.. sieltä se löytyy..


      • etyytyväine

        Joo! mulla kans just tollee siis.
        ite nyt siis 6 viikkoa käyttäny eikä melk yhtää parannusta ( oon ottanu kameral ain kuvii)
        nii isojen tilalle tuli vaan just tollasii pienii punasii näppylöitä ja paljon!
        Nii ja nyt loppunu toi toinen aine nii en kyllä osta enempää :(


    • etyytyväine

      Ite käyttäny tota puhistus voide jo 6 viikkoa ! EI tehonnu . pahensi vaan ku pari isoo sain pois tällä nii tilallee tulee pienii näppyi. :(

    • Mainos(johti)koharha

      Joo itselläki nyt 2 viikko menossa acnisyl 2 kertaa päivässä se voide
      Muuten ihan lupaavalta vaikuttanut mutta otsaan puskenu huolella noita pienempiä finnejä täytyy nyt kattoa tää loput 4 vko mitä käy. Vähän kyl epäilyttää et lähteeks noi tost otsalta pois...

    • ich!.

      Itse käytin puhdistusainetta ja voidetta sen 6 viikkoa. Lopetin käytön vähän aikaa sitten. Naama on pahemmassa kunnossa kuin ennen käyttöä.
      Joillain aine saattaa toimia mutta minulla ei. Kaupan tuotteet ovat omasta mielestäni paljon parempia.
      En oikein voi suositella kyseistä tuotetta.

    • MjjeZ

      Ite mulla ei toiminut kauheen hyvin koitin siis voidetta ja geeliä. Osa finneistä lähti mutta naamassa silti paljon finnejä :( en suosittele

    • Ppwkaios91919

      Paras tuote!
      Ensimmäisellä viikolla finnejä tuli paljon kasvoihin, mutta jo sen jälkeen finnit ovat alkaneet vähentymään! Jopa arpitkin ovat vaalentuneet ( ei niitä huomaa edes!!) Olen käyttänyt 2 kuukautta ja kasvoni on nyt kirkas finnitön sekä vaaleampi!

      SUOSITTELEN JOKAISELLE JOKA KÄRSII FINNEISTÄ JNE.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2870
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2430
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2210
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2022
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe